2023-11-06, 16:36
Medlem
Testade att Gå på sexklubb för första gången i helgen,
Club Deluxe i Göteborg, vet inte om det finns många i gbg? men blev iallafall tipsad om att dom hade fritt inträde i november om man va under 23år.. så klart att man vara tvungen att pröva!
dom hade riktig nice gloryholes!

Är det fler som brukar gå på sexklubb?
Var brukar ni gå isf?
Är det nån som brukar gå till Club Deluxe? eller kanske vill gå
Citera
2023-11-06, 16:43
Medlem
Såg du vem som befann sig på andra sidan hålet, eller var det du som befann dig i den positionen?
Citera
2023-11-06, 16:43
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodVibes90
Testade att Gå på sexklubb för första gången i helgen,
Club Deluxe i Göteborg, vet inte om det finns många i gbg? men blev iallafall tipsad om att dom hade fritt inträde i november om man va under 23år.. så klart att man vara tvungen att pröva!
dom hade riktig nice gloryholes!

Är det fler som brukar gå på sexklubb?
Var brukar ni gå isf?
Är det nån som brukar gå till Club Deluxe? eller kanske vill gå

Sexklubb....?

*En googling senare*

Jaså, du har sprungit på videoklubb och fått snasen sugen av en gammal bög. Grattis.
Citera
2023-11-06, 16:46
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Såg du vem som befann sig på andra sidan hålet, eller var det du som befann dig i den positionen?
Meningen med gloryholes är väl just att man inte skall se varandra.
Citera
2023-11-06, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Meningen med gloryholes är väl just att man inte skall se varandra.

Jo absolut, jag var mest nyfiken om trådskaparen märkte skillnad på om det var en kvinna eller man
Citera
2023-11-06, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Jo absolut, jag var mest nyfiken om trådskaparen märkte skillnad på om det var en kvinna eller man

Bi så bryr mig inte så värst! Tömma o glömma fanns ju massa annat roligt där också, än bara gloryholes :P och var en hel del par där också inte bara massa bögar
Citera
2023-11-06, 17:31
Medlem
OneTaps avatar
fy fan värsta sunk klubben. går aldrig tillbaka dit. va där med tjejen förut o förväntade oss iallafall ett o annat par men de va bara massa gamla äckliga gubbar som stirrade o runkade :P
Citera
2023-11-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
fy fan värsta sunk klubben. går aldrig tillbaka dit. va där med tjejen förut o förväntade oss iallafall ett o annat par men de va bara massa gamla äckliga gubbar som stirrade o runkade :P

Haha! Då har vi olika definition på ordet sunkig. Tyckte det va galet fräscht. tråkigt att det inte va fler par då!
Citera
2023-11-06, 18:07
Avstängd
kyrkstockens avatar
"tjeckiskt gloryhole, mörkrum, gloryhole bar, sängar, exhibitionistrum" ...men värst av allt, det ligger i Backa på hisingen.

Det låter som själva definitionen av sunkighet. Men vi pratar alltså om folk som kör den i 2an. Går det att komma lägre.
Citera
2023-11-06, 18:41
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoodVibes90
Haha! Då har vi olika definition på ordet sunkig. Tyckte det va galet fräscht. tråkigt att det inte va fler par då!
man har väl olika standard :P
Citera
2025-11-15, 21:47
Medlem
CrustyOldAR-10s avatar
Tänkte se om jag kan väcka tråden. Fick höra om det här stället av en kompis och undrar mest: Vem är målgruppen?

Jag är normie så förstår kanske inte tjusningen men… Går man alltså dit och stoppar lemmen i ett slumpmässigt hål? Med någon bakom okänd på andra sidan? Hur gör man med skydd etc.? Hur städar man ett sånt här ställe? Högtryckstvätt och eldkastare?

Låter som att jag är alldeles för långt in på autism-spektrumet för att vara bekväm i en sån miljö. Men jag blir ändå nyfiken, vem är målgruppen? Är man välkommen som straight man eller är det för par och HBTQ-folk?

Stannar i tryggheten av Volvo villa vovve-mentaliteten tills vidare…
Citera
2025-11-16, 06:56
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrustyOldAR-10

Stannar i tryggheten av Volvo villa vovve-mentaliteten tills vidare…

Då kan du ju lika gärna fortsätta blunda för världen utanför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in