Citat:
Ursprungligen postat av
Mr Coffee
Jo men hon låter ju inte alls blåst när hon pratar. Snarare ganska begåvad. Skumt är det.
Var tvungen att lyssna om på hennes del av rättegången plus att jag såg en del foton hon tagit på Sadde med hennes barn.
Min känsla nu är att deras kontakt har funnits över en lite längre tid men har förändras.
Från början var det sex för att sen övergå i en par relation för att sist gå över i en vän relation där hon har lite moderskänslor för honom.
Sadde var en Toyboy för Åstr*m som säkert uppskattade att han var yngre , lite farlig och trasig med bilintresse.
Åstr*m känns självständig och med tiden övergick det mer till att hon blev " överförmyndare" åt honom och eftersom Sadde märkte att det inte gick att blåsa henne så hjälpe dom varandra och Åstr*m brydde sig inte att Sadde sökte upp andra för sex och förskingring bara hon fick tillbaka sina pengar hon lånar ut till Sadde eftersom han inte hade mer saker att länna i pant.
Hennes försvar i rättegången bestod i att om andra tar regelrätta lån och skickar till henne så är det inga brottsliga pengar.
Att hon var mellanhand berodde på att hennes mamma känslor för sina nya " fosterson" sadde inte hade ett konto.
Så var känslan mot slutet när han ringer och säger att bilen blivit beslagtagen i Stockholm och då har dom som jag förstår inte setts på 1 år.
Åstr*m var skattejurist och det märktes under rättegången för hennes hiss gick ändå upp i den miljö och med dom förutsättning som fanns i målet så skötte hon sig kanon och verkar oerhört smart i den miljön.
Hur hon hamnat i detta har mindre med hennes yrkesroll att göra och istället är det en blandning av följande.
Hon blev smickrad över att bli uppraggad av en mycket yngre kille med den stilen på utseende, bil mm.
Han gav henne även en åktur i sängkammaren som en bil med större motor likt en RS6.
Gick säkert att skryta för arbetskamrater och väninnor.
Sen fick hon moderkänslor och tyckte synd om honom och hjälpe honom på avstånd utan att ha en nära relation.
Så smart var hon och så länge det inte drabbade henne ekonomiskt så funkade det.
Nu önskar jag om något kan ta fram bilder på dom andra tjejerna i målet men även andra på Åstr*m än dom som finns i fupen.
Tack på förhand 🤗