2023-11-05, 07:22
Medlem
Hackenbush55s avatar
Vi hatar dig ocks s det jmnar ut sig.
Citera
2023-11-05, 07:25
Avstngd
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Folk kommer inte hit fr att hata. De lr sig att hata svenskar hr. P.g.a hur robotsvenskar tnker och beter sig. Och du tror att svenskar klarar av att bygga ett samhlle?
Eller hur! Svenskarna har bara byggt ett av de mest harmoniska och vlfungerande samhllena i vrlden.
Man har frvisso ven raserat sagda samhlle genom att importera folk frn dysfunktionella lnder med IQ fiskms.
Citera
2023-11-05, 07:37
Medlem
Bobby Knights avatar
Det r vl bara att fly till ngot annat land som r muslimskt och som det inte r krig i. Jag fattar inte varfr ni mste till Sverige, det finns ju gott om lnder att vlja bland nrmare. Verkar inte som dom vill ta emot er dock fast ni r av samma kultur... undra varfr
Citera
2023-11-05, 07:38
Medlem
smokingdogs avatar
Jag r i liknande sits som trdskaparen.

Fdd i Sverige och assimilerat vldigt vl i svenska samhllet. Hatar inte svenskar men r och blir vldigt triggad av situationen i landet och hur Sverige som stat missfrvaltats under min livstid.

Hade jag inte haft sdana frankringar till Sverige som r normalt att man har, hade jag absolut skt mig till mina frldrars forna hemlnder.

Kort och gott, enda anledningarna till att Sverige var och r till viss del en bttre stat n mina frldrars forna hemlnder, r att Sverige sluppit delta i frsta och andra vrldskrigen och dess efterfljande effekter.

Sverige har haft ett enormt frsprng jmfrt med de flesta europeiska lnder men 200 r av fred har kommit med ett pris, grovt generaliserat s ser jag merparten av svenskar som cucks och pussyies.
Citera
2023-11-05, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsvegan
Jag kommer frn ett land vid Medelhavet. Jag r numera endast svensk medborgare och har drfr inga mjligheter att flytta tillbaka. Jag verkligen hatar nstan allt med Sverige och de flesta svenskar eller tminstone merpartens av svenskens mentalitet.
Jag hatar Sverige och jag vill se blodbad. Hur integrerar jag mig mer i landet med dessa knslor?

Umgs med folk hr som du mr bra av att umgs med. Sverige r dessutom avlngt och skiljer sig mycket t beroende p vart i landet man befinner sig, s du lr inte ha sett allt av Sverige. Av ditt anvndarnamn att dma bor du i Norrland, du kanske ska flytta till ngon kuststad lngre ner i Sverige? Fr lite medelhavsknsla.

Brjar du trivas med folk/med platsen du bor p. S kommer du brja gilla landet och folket mer. Och d blir det lttare att integreras.

Att du vill se blodbad lter inte sunt och detta kanske du behver ska hjlp fr...
Citera
2023-11-05, 07:40
Medlem
ErlingP75s avatar
Citat:
Jag kommer frn ett land vid Medelhavet. Jag r numera endast svensk medborgare och har drfr inga mjligheter att flytta tillbaka. Jag verkligen hatar nstan allt med Sverige och de flesta svenskar eller tminstone merpartens av svenskens mentalitet.
Jag hatar Sverige och jag vill se blodbad. Hur integrerar jag mig mer i landet med dessa knslor?

Ja, det r inte s konstigt att det r krig i vrlden nr det finns onda mnniskor som du.
Citera
2023-11-05, 07:41
Medlem
tokens avatar
Eftersom det finns s mnga kriminella invandrare s lr bara det svenska hatet och misstron mot alla med annan hudton bara ka. ven de som vill integreras.
Citera
2023-11-05, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
N. Inga svartskallar, spaggar, babbar, negrer eller sandnegrer, kan hantera sprket p ett sdant vis, svl grammatiskt som sprkligt korrekt. Personen r troligen en vnsterbliven som.p detta vis spyr ut sitt sjlvhat och samtidigt frsker rasera Sverige nnu mer, genom att frska ka p klyftorna. Nvl, ingen normal mnniska gr p det hr utan tanken blir bara "k hem". Tyvrr kan den vnsterblivna inte gra det s vi fr fortstta leva med frsken att skapa ett nytt Swedistan med marxistiska frtecken

Jod, vi som r fdda och uppvuxna i Sverige behrskar givetvis svenska sprket precis lika bra som vilket etnisk svensk som helst. Tro mig p mitt ord.

Men visst. TS kan mycket vl vara ett troll. Ny medlem och skriver ett sdant hr inlgg... Ja. Kan vara troll.
Citera
2023-11-05, 07:44
Citat:

Sverige har varit ett fantastiskt land fram till 2000-talet och r fortfarande frhllandevist bra om man bortser frn gngkriminalitet. Du r hgst sannolik ett nttroll. Men i verkligheten finns det dessvrre en massa som r likasinnade som du. Mitt tips r att du flyttar till ditt gamla hemland under en period fr att testa livet dr. Du kommer nog mrka efter ett r eller mindre att Sverige och svenskar inte r lika illa som du har tnkt dig. Sverige r ett bra land och svenskar verlag r bra mnniskor. Klart att det finns rtgg som men den andelen r definitivt hgre i andra lnder. Speciellt i MENA och i sydeuropa som jag har erfarenhet av.

Att du hatar allt och alla beror kanske p att du inte mr s bra. Ta tag i problemen istllet fr att hata. Kr lite KBT, trffa nn och dejta, skaffa ett jobb som du inte hatar s kommer det mesta bli rtt s okej nd.
Citera
2023-11-05, 07:49
Medlem
ErlingP75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingdog

Fdd i Sverige och assimilerat vldigt vl i svenska samhllet. Hatar inte svenskar men r och blir vldigt triggad av situationen i landet och hur Sverige som stat missfrvaltats under min livstid.

Hade jag inte haft sdana frankringar till Sverige som r normalt att man har, hade jag absolut skt mig till mina frldrars forna hemlnder.

Kort och gott, enda anledningarna till att Sverige var och r till viss del en bttre stat n mina frldrars forna hemlnder, r att Sverige sluppit delta i frsta och andra vrldskrigen och dess efterfljande effekter.

Sverige har haft ett enormt frsprng jmfrt med de flesta europeiska lnder men 200 r av fred har kommit med ett pris, grovt generaliserat s ser jag merparten av svenskar som cucks och pussyies.

S varfr stannar du?
Man kan flytta hrifrn, det finns ingen lag som frbjuder dig.
Eller r det s att du fr bidrag hr?

Isfall tycker jag att du ska stlla dig frgan;
r det rtt att utlndska mnniskor kommer hit och fr mer eller mindre allt betalt?
Barnen fr g i skola, sjukvrden r nstan gratis, ingen behver svlta, vi har inga krig.

Tycker du att Palestinier behandlas illa av Israel?
Varfr skulle ni liksom israelerna komma och bestmma i vrat land? Ni vill f bort oss, som byggt upp en demokrati och fungerande (Nja) lagar.
Ni vill fra in era dysfunktionella stt att leva i vrt samhlle, frn kulturer och lnder med krig.
Jag fattar inte? Mste ni frstra och hata allt? r ni satans hantlangare?
Citera
2023-11-05, 07:53
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:

Flytta tillbaka till turkiet din horunge. Ni turkar r inte vlkomna hr.
Citera
2023-11-05, 08:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingdog

Men flytta d, din jvla gnllis!!!
Ingen kommer att sakna dig, vi firar, en kackerlacka mindre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in