2023-11-05, 21:30
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Man verkar ju gå på även anhöriga nu tänkte jag mest på.

Hela familjen bor ju där så kanske borde blivit en bonus?
Citera
2023-11-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Hela familjen bor ju där så kanske borde blivit en bonus?

Känner inte människorna, så jag ska inte uttala mig i frågan. En hel familj låter rätt extremt. För att uttrycka mig försiktigt.
Citera
2023-11-05, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheterpinto
Mellan ett och två år sedan skedde i Colombia mer än så vet jag inte men det är från en säker källa

Det stämmer ju dock inte. Hade såklart inte varit omöjligt då han är allt annat än populär. Inte blev det bättre av att gola och dra till Colombia.

Men han är i allra högsta grad levande och tillbaka i Sverige. Ser att han registrerade ett fordon i sitt namn så sent som 2023-04-07.

Svårt att göra det som avliden..
Citera
2023-11-05, 22:27
Medlem
Shit vad pinsamt att bli hemkörd till föräldrarna sådär av farbror Blå, han har nog lärt sig sin läxa nu! Tror inte vi kommer läsa om nya brott framöver inte, inte en chans!

//Mvh Sosseriet
Citera
2023-11-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSturgeon
Shit vad pinsamt att bli hemkörd till föräldrarna sådär av farbror Blå, han har nog lärt sig sin läxa nu! Tror inte vi kommer läsa om nya brott framöver inte, inte en chans!

//Mvh Sosseriet
Tar man hans skjutvapen och säger ajabaja så slutar han väl ?
Citera
2023-11-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Jo jag läste det också, TJ har haft husis flera ggr sista tiden då han o kanske även andra i familjen säljer iaf gräs. Frågan som är nu är vilket hotell hittade dom ungarna på? Som sagt polisen är fortfarande kvar på gården
T.J sålde gräs och kola. Är nog tidsfråga innan han blir klippt förevigt
Citera
2023-11-06, 02:28
Medlem
Ska vara 4 förmågor från Västerås som gripits, inga namn som kommit ut än?
Citera
2023-11-06, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSturgeon

//Mvh Sosseriet

För den som inte vet vad detta handlar om: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...andon-stoppade

Artikeln försvann dock snabbt från AB’s förstasida.

Helt sinnessjukt att inte låsa in detta s.k. ”barn”. Vet grannarna att de bor bredvid en kriminell som precis gripits med vapen? Ska han gå till skolan idag och sitta i klassrum och låtsas som att inget hänt? Så många frågor…
Citera
2023-11-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Ska vara 4 förmågor från Västerås som gripits, inga namn som kommit ut än?

Inga häktade i Attunda under helgen.
Citera
2023-11-06, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gates1
Inga häktade i Attunda under helgen.

Häktningen kommer den 4e dagen. Då dem ska samla bevis nog för att begära häktning. Just nu är dem endast anhållna.
Citera
2023-11-06, 11:48
Medlem
Pratar vi om samma Lambi? Den Lambi jag känner till finns fortfarande på ratsit. Det brukar gå rätt fort att plockas ner där om nån dött.
Citera
2023-11-06, 15:03
Medlem
Torped blir man väl först när man fullbordat uppdraget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in