Citat:
Ursprungligen postat av
Cameltotem
Hur tror du utvecklingen framåt kommer se ut och tror du vi någonsin kommer komma tillbaka till ett säkrare klimat?
Jag tror att det är möjligt att vända utvecklingen men tyvärr tror jag inte det kommer hända. Av några olika anledningar.
För det första har vi fortfarande stora politiska partier som inte vill lägga fokus på eller rent av skyddar klanerna genom att propagera för myter om socioekonomi och är emot de lagändringar som krävs.
För det andra har vi en public service som består av gamla leninister och maoister som bossar över inkvoterade klanmedlemmar och miljöpartister. De kommer aldrig skildra Malmö eller Helsingborg som det ser ut för oss. De skyddar terrorister och misantroper medan de kallar alla kritiska rasister.
För det tredje börjar vi som vet hur Sverige var tidigare bli gamla. Många som växer upp idag har inte vår referens till hur ett fungerande Malmö eller Helsingborg såg ut och då började det ändå gå ner sig innan jag föddes. Försöker man ha en öppen diskussion kring detta drar andra skåningar till med ett ironiskt "det var bättre förr och det snöade alltid på vintern". Punghuvudena förstår inte att de säljer ut vårt land.
Till sist är våra skolor och universitet fyllda av folk som inte kan uttrycka sig ordentligt på svenska eller har kapacitet till att lösa de samhällsproblem vi har. Vi ger alltså ethos och ansvar till folk som förstör mer än de bidrar i många fall. Även klanerna ser till att få in representanter som jurister, socionomer, läkare osv.
Även om jag tycker den nya regeringen gjort mer än någon annan tror jag nästan allt kommer bli värre framöver. Snart lär vi dessutom få en stor andel islamister i kommunfullmäktige, landsting och riksdag. Partiet nyans har ju gjort sin debut.