2023-11-03, 01:35
Medlem
Någon som vet hur reddit fungerar? Blir man bannad och skapar en ny, även med annat ip och email så stängs de av inom 24h. Är de device ban som snapchat använder?
Citera
2023-11-03, 04:30
Medlem
Haajibs avatar
Jag har för mig att det är cookis som är boven, prova en annan webbläsare om det är på mobilen du är bannad
Citera
2023-11-03, 07:58
Medlem
Hur fan blir man bannad från Reddit? Har hört om folk som blivit bannade från specifika subreddits, men hela hemsidan??

Skapa en ny profil på mobilen och använd appen i den istället. Byt IP innan.
Citera
2023-11-03, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBananaBoy
Hur fan blir man bannad från Reddit? Har hört om folk som blivit bannade från specifika subreddits, men hela hemsidan??

Skapa en ny profil på mobilen och använd appen i den istället. Byt IP innan.

Eftersom reddit är fylld av trans och vänster personer så gaddar de upp sig och massröstar ner ett inlägg. jag fick en ban efter en månad för att ja enbart påpeka att det bara finns 2 kön och man inte kan byta. reddit är en riktig "cesspool" av vänsterf***r.
Citera
2023-11-03, 09:35
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gtoxed
Eftersom reddit är fylld av trans och vänster personer så gaddar de upp sig och massröstar ner ett inlägg. jag fick en ban efter en månad för att ja enbart påpeka att det bara finns 2 kön och man inte kan byta. reddit är en riktig "cesspool" av vänsterf***r.

Ja det är sjukt. Dock har jag även blivit bannad från walkaway för att jag ställde nån helt oskyldig fråga om vapenkontroll. Bannad från F1 för att jag skrev, när vissa förare som värst höll på med blm och skit "i wish they shut the f up and just drive the cars" direktban på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in