Citat:
Ursprungligen postat av
statoil^
Och nu har han tydligen en hemlig dotter som föddes -76.
För att jag ska gå till topic kan jag önska att hans avkomma förhoppningsvis också har barn och kanske har nån slags kulturell talang. Freddie var ju inte bara bra musikalisk. Han var en fantastisk tecknare också - Queen-emblemet är ju hans verk bland annat.
Det skulle iofs vara väldigt fint om han hade en dotter men jag är lite tveksam, varför har inte detta kommit fram tidigare? Om han verkligen hade en dotter, hans egna kött och blod, varför fick hon inte ärva mer än dagboksanteckningar men ingen förmögenhet och rätt till framtida intäkter? Mary Austin fick ärva merparten, om relationen varit infekterad och faderskapet ifrågasatt skulle det finnas viss logik att dottern inte fick ärva pengarna men det är ju inte så det beskrivs, han borde helt säkert sörjt för hennes finansiella framtid på ett annat sätt?
Det borde vara enkelt att kontrollera påståendet om faderskap, Mercurys syster lever fortfarande, genom enkelt DNA-test kan man lätt faställa släktskap, dessutom: Freddie Mercury hade vissa starka drag, skulle vi få se en bild på hur "dottern" ser ut skulle det antagligen vara lätt bilda sig en uppfattning om sanningshalten. Jag tror inte detta stämmer och vi har sett det förut, det påståddes tidigare att Elvis riktiga dotter levde i Sverige eller Norge och hade bytts ut mot en annat barn (av oklara anledningar.......).
Om påståendet om Mercurys biologiska dotter stämmer, tänk vilken kapplöpning det kommer bli bland skivbolagsdirektlrer och artistbokare att signa en person som kanske har fått 20% av Freddie Mercurys artistiska talang och har en unik relation till honom.