Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-01, 00:27
Medlem
SosseIslamisms avatar
Är det fler som stör sig på detta? Varför sätter man en punkt i slutet på meningen i en rubrik? Ser ju helt missbildat ut. Ser ofta detta störande fenomen här på Flashback. Har inte folk lärt sig att man aldrig ska sätta en punkt i slutet på meningen i en rubrik? Ser helt efterblivet ut. Borde detta ens vara tillåtet på Flashback? Borde läggas till en regel att detta renderar direkt i en fet varning att göra så.
Citera
2023-11-01, 00:31
Bannlyst
Ganska efterblivet, men ser inget större problem med det, och det jag tar med mig är att alla eventuella trådstarter f.o.m nu ska avslutas med punkt!
Citera
2023-11-01, 00:32
Avslutad
punkt.. dvs slutet av en mening.

låter som du har för mycket fritid.
Citera
2023-11-01, 00:34
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
punkt.. dvs slutet av en mening.

låter som du har för mycket fritid.

Nej, inte i en rubrik. Har du inte lärt dig något i skolan?
Citera
2023-11-01, 00:37
Medlem
Pinoputchins avatar
Inte punkt i rubrik, så är det. Punkt slut!
Citera
2023-11-01, 00:48
Medlem
Kackotopis avatar
Ja, totalt tabu att göra det. Fast är väl få som gör det, lyckligtvis.
Citera
2023-11-01, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Inte punkt i rubrik, så är det. Punkt slut!

som jag sa..
Citera
Medlem
zombie-nations avatar
Har inte ens sett detta. Är dålig på att vara autist.
Citera
Medlem
peterZiipens avatar
Skummade snabbt igenom FB för att få en liten överblick kring hur det låg till med punkter i slutet av rubriker. En liten iakttagelse var att punkterna var relativt vanligt förekommande i Drog- & psykisk ohälsa-forumen. Inte helt otippat kanske.
Citera
2023-11-01, 00:50
Medlem
Ingen på forumet är perfekt, det gör flashback. Det som däremot stör mig är folk som skriver fel medvetet, som tex. Svärjie, Svärjievånner m.m. Har oerhört svårt att ta dessa på allvar. Vet inte om dessa individer vill sticka ut lite och tas mer på allvar? För mig bläddrar jag vidare.,.
Citera
2023-11-01, 01:21
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SosseIslamism
Är det fler som stör sig på detta? Varför sätter man en punkt i slutet på meningen i en rubrik? Ser ju helt missbildat ut. Ser ofta detta störande fenomen här på Flashback. Har inte folk lärt sig att man aldrig ska sätta en punkt i slutet på meningen i en rubrik? Ser helt efterblivet ut. Borde detta ens vara tillåtet på Flashback? Borde läggas till en regel att detta renderar direkt i en fet varning att göra så.

Du får anmäla det om det stör dig, så får du se om du får något gensvar...

För min del så är jag mer intresserad av innehållet i inläggen som kommer under rubriken, det är mer viktigt att rubriken är relevant för trådens innehåll än om den har för många punkter, eller inte.
Det är bra om rubriken innehåller ett korrekt datum åxå...
Citera
2023-11-01, 02:37
Medlem
Zoologens avatar
Man kanske inte ska ha punkt i rubriken. Jag vet inte om jag gjort mig skyldig till det någon gång.
Men om man ställer en fråga i rubriken måste man få avsluta med frågetecken. Eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in