Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Vad vet vi - verkar ha betalat närmare 25 mkr för fabriken i sparreholm som är jävligt juste med sjötomt o stooora byggnader ligger på ö/halvö - verkar ha betalat liknande för Sågmyra - vet inte om herrgården ingår.
Hur har han startat upp - varifrån kommer de första pengarna? Vad har han jobbat med när han kom hit o innan han kunde ankdammsspråket.
Vad har han i Hedemora - hur juste är hans hus - ligger på huvudgatan i hedemora men åt höger dvs
från butikerna. Ska kolla när jag kommer dit.
Vill ni sänka araben - alla slutar omedelbums dagen när han inställt sig på kåken ink Rita - då kommer han att blöda pengar så han gråter blod på kåken,
Kramas från sidan - ja det är ett Måzztte Med Den Stoooraaa Nääsaan.
Knullade han på några eller tafsade han bara?
Till vänstermuppen som försvarade Habib - tänk om vi ställt krav på schnabelkapning o bortkarvning av ztenarna för främmande fågelmän för att få bo här - det hade skyddat många kvinnor o flickebarn,
25 miljoner, var kommer den siffran från? 14 miljoner är det man hört att kalaset gick på, men det är ju mycket möjligt att det är en lögn...
I Sågmyra ingick herrgården. H ville riva och bygga parkering där...
Jag tror H alltid jobbat med klädbutiker i Sverige. Han måste ha kommit till Sverige -91 eller -92 (vilket jag räknat ut eftersom han inte fanns folkbokförd -90 och dottern är född -93) och han har ju alltid skränat om över 25 år i branschen i Sverige... Vet inte exakt vilka butiker han haft eller var de låg, känner bara till att det var någonstans i Stockholm och namnet Klädetta. Tror det var mindre butiker, också med mer eller mindre okända lågpriskläder.
Visste inget om hans hus i Hedemora. Tog och googlade adressen. Helt vanlig villa, 6 rok.
Alla borde sluta jobba hos H och R omedelbart och ingen bör ta ny anställning. Allt annat är bara dumt. Ser inte bra ut i meriterna heller att vara anställd av en som begått sexualbrott och de borde ju skämmas när folk frågar var man jobbar... Problemet är ju att det fortfarande är många som inte ens vet om vad som hänt. Helt sjukt att det inte spridits mer. Men ja, jobbar ingen där kan R inte driva stället. Det är för stort och för mycket att göra för en person. Och det går inte att ensam ta hand om 2 ställen samtidigt. Vilket hon säkert förväntas göra sen när säsongen drar igång igen. Men tror inte folk tänker så långt heller. Anställda kommer nog tycka det är skönt att jobba med bara R och de är glada att överhuvudtaget ha ett jobb... Tyvärr... Tyvärr tror jag att flera ungdomar kommer jobba där och R kommer driva vidare, även om det blir väldigt tufft för henne...
Han har kysst och tafsat på flera och kört in handen innanför trosorna på en... Finns säkert fler också han varit på men som inte trätt fram...