Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Nej, det är inte våldtäkt att betala två män för att måla ditt hus!
Rot avdraget funkar väl där med!
Sen framkommer det ju inte om du blev penetrerad eller bara behövde runka av männen när huset var färdig målat men som när du betalade så dåligt så var det väl en bonusen innan de åkte iväg till nästa hus målande!

Du kan väl inte använda rotavdrag på massage?
Citera
2024-07-07, 23:09
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Du kan väl inte använda rotavdrag på massage?

Nej, men du kan väl få det när de målade ditt hus?!
Friskvårdsbidrag kan man använda på seriösa massage salonger och då slipper man ju också dras in i kriminella verksamheter och bli oskyldigt beskylld när man står där med kallingarna nere och inte hade en aning om att man begått ett brott och matar människohandlarna och koppleri verksamheterna med pengar!
Att ens försvara det är ju vidrigt och ifrågasätta vad som är våldtäkt eller inte säger mer om dig än vad jag inte vill ha i min närhet!!
Citera
2024-07-07, 23:13
Medlem
Citat:
Nej, men du kan väl få det när de målade ditt hus?!
Friskvårdsbidrag kan man använda på seriösa massage salonger och då slipper man ju också dras in i kriminella verksamheter och bli oskyldigt beskylld när man står där med kallingarna nere och inte hade en aning om att man begått ett brott och matar människohandlarna och koppleri verksamheterna med pengar!
Att ens försvara det är ju vidrigt och ifrågasätta vad som är våldtäkt eller inte säger mer om dig än vad jag inte vill ha i min närhet!!

Jag fattar inte vad du svamlar om nu.
Citera
2024-07-08, 09:49
Medlem
Är man normalbegåvad så förstår man att oddsen är höga att hon är tvingad till sitt jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av D.Morgan
Vi leker med tanken att man sitter där med staken i vädret efter att massösen fingrat en liten stund, då väljer du att fråga henne om hon vill runka av dig alt ha sex med dig. När hon då säger "Jaaaa jag vill", vart hamnar vi då? (Ja det är ett sexköp vi pratar om) Men våldtäkt?

För inte kan sexköpare läsa tankar väl?
Citera
2024-07-08, 09:50
Medlem
Självfallet har jag problem med det. Men eftersom jag inte har direktkontakt med de som gör de varorna är det svårare att kontrollera. Det förstår du också. Men jag försöker välja sånt som åtminstone påstås vara vettigt producerat.

Citat:
Ursprungligen postat av SPD13
Det är klart att det handlar om sexualmoral. Du har inga problem med kläder och elektronik som är tillverkad i asiatiska slavfabriker. Så struntpratet om empati är bara struntprat.
Citera
2024-07-08, 09:53
Medlem
Du kan väl fråga dom om dom velat ha sex med dig också eller inte? De flesta normalbegåvade förstår skillnaden mellan att måla hus för pengar eller ha sex för pengar. I synnerhet det ena är tillåtet och är sånt som folk har som vanliga jobb i Sverige utan att bli tvingade eller behöva droga sig för att orka med.

Sen finns självfallet trafficking även inom vanliga jobb, så i teorin kan du vara ute på tunn is här också när du är snål med betalningen. Som sagt, din moral är tveksam på många sätt. Inte oväntat.

Citat:
Bra argument, jag hade själv två gubbar från Bulgarien hemma nyligen för att måla mitt hus, jag är rätt övertygad om att dom inte hade velat göra detta om de inte fått betalt. Dom fick rätt dåligt betalt också.
Var detta våldtäkt?
Citera
2024-07-08, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Du kan väl fråga dom om dom velat ha sex med dig också eller inte? De flesta normalbegåvade förstår skillnaden mellan att måla hus för pengar eller ha sex för pengar. I synnerhet det ena är tillåtet och är sånt som folk har som vanliga jobb i Sverige utan att bli tvingade eller behöva droga sig för att orka med.

Sen finns självfallet trafficking även inom vanliga jobb, så i teorin kan du vara ute på tunn is här också när du är snål med betalningen. Som sagt, din moral är tveksam på många sätt. Inte oväntat.

Är väl ganska vanligt att hantverkare drogar sig på jobbet för att orka med?
Citera
2024-07-08, 10:01
Medlem
Nej det är det ju inte även om det säkert förekommer. Skulle nog säga att taxichaufförer är vanliga pga kass lön och behöva koncentrera sig.

Citat:
Är väl ganska vanligt att hantverkare drogar sig på jobbet för att orka med?
Citera
2024-07-08, 10:04
Medlem
Citat:
Nej det är det ju inte även om det säkert förekommer. Skulle nog säga att taxichaufförer är vanliga pga kass lön och behöva koncentrera sig.

Ganska vanligt med hantverkare också. Så det bör rimligtvis vara på samma nivå att köpa tjänster av utländska hantverkare som att köpa sex?
Citera
2024-07-08, 14:37
Medlem
Citat:
Är man normalbegåvad så förstår man att oddsen är höga att hon är tvingad till sitt jobb.

Okej. Vilket brott begår massösen som börjar tafsa på ditt könsorgan då? Ingen affär uppgjord utan du ligger bara där och vill bli masserad på övriga kroppen.
Citera
2024-07-08, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av D.Morgan
Okej. Vilket brott begår massösen som börjar tafsa på ditt könsorgan då? Ingen affär uppgjord utan du ligger bara där och vill bli masserad på övriga kroppen.

Ring polisen och fråga nästa gång det händer!
Själv gissar jag på ”sexuellt ofredande” och det är ju rätt allvarligt om massörer ofredar sina kunder och det kan ju inte vara bra för salongs ägaren och fastighets ägaren! Men mitt råd är att anmäla! Ingen har ju rätt att ta på dig mot din vilja😊
Tänk på den stackars ägaren till fastighet och salong, de måste ju ha en chans att slippa dras in i dessa hemska kvinnors ofredande och omoraliska beteende som får alla dessa stackars män att begå kriminella handlingar🤣
Citera
2024-07-09, 08:53
Medlem
Exakt så ja!

Citat:
Ring polisen och fråga nästa gång det händer!
Själv gissar jag på ”sexuellt ofredande” och det är ju rätt allvarligt om massörer ofredar sina kunder och det kan ju inte vara bra för salongs ägaren och fastighets ägaren! Men mitt råd är att anmäla! Ingen har ju rätt att ta på dig mot din vilja😊
Tänk på den stackars ägaren till fastighet och salong, de måste ju ha en chans att slippa dras in i dessa hemska kvinnors ofredande och omoraliska beteende som får alla dessa stackars män att begå kriminella handlingar🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in