2024-03-22, 17:36
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowitdown
Jag har även gått igenom min kontohistorik med familjemedlemmar (trots att de tror på mig) och intygat att inga pengar har i samband med, eller i närtid till massagebesök plockats ut - oavsett salong.

Jag har som tur är inte lidit konsekvenser av detta då folk i min närhet ganska uppenbart förstått att jag inte köpt sex. Jag har varit i kontakt med en advokat, som varit delaktig i det stora fallet, som anser att driva ett förtal/grovt förstals-ärende mot en myndighet, polisen eller tingsrätten (eller överhuvudtaget) är väldigt svårt att få en åklagare att ta upp, och att det i detta fallet väldigt svårt att bevisa uppsåt, även om så hade varit fallet.

Han anser att det första man ska göra är att upprätta en polisanmälan mot den FB-användare som först avmaskade och spred listan.

Spännande. Nu är inte jag någon jurist, men jag gissar att du kommer att få det svårt mot en enskild flashbackares användande av sina pdf-kunskaper.
Lycka till!
Citera
2024-03-22, 17:40
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Här kommer den avmaskade listan igen för dom som vill ha den;

https://easyupload.io/btyoia

Jag tackar allra ödmjukast för denna välgärning .
Stort tack!
Citera
2024-03-22, 17:49
Medlem
Groggnaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Här kommer den avmaskade listan igen för dom som vill ha den;

https://easyupload.io/btyoia

Observera att den här listan innehåller åtminstone en fellänkad Facebook-profil.. Hade jag varit du hade jag tagit bort och inte spritt den här versionen.
Citera
2024-03-22, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Det undrar jag med

Såg att det var ngn smart som använt ett företagsnr 🤔
Citera
2024-03-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Som sagt inte en enda kvinna på swishlistan trots att även kvinnor behöver massage ... Tror ni verkligen det är tillfälligheter ?
Dom är kanske smarta och betalar med cash 🤷🏻‍♀️
Citera
2024-03-22, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickanX
Såg att det var ngn smart som använt ett företagsnr 🤔

Ja du , bara för man heter j*elsson, tjänar miljoner varje månad på speltorskar och driver en framgångsrik stream så betyder det inte att man är smart när kuken tar över tänkandet

Undrar om han får ligga i helgen
Citera
2024-03-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Nej, men i de flesta fall var det ganska uppenbart. I princip är det till exempel så att om man går till en svensk hora så är hon hora frivilligt, medan om man går till en utländsk har hon ofta en hallick som tvingar henne att sälja sex.

”Ganska uppenbart”. Du är ett själviskt svin som inte bryr dig ett dugg om dessa kvinnor! Bara du får stoppa kuken i ett hål så är du nöjd. Jävla vider!
Citera
2024-03-22, 18:33
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
99% araber och negrer som köper sex. Kolla Berlin, kolla Agadir.

Svenska män är också sexköpare
Citera
2024-03-22, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
De flesta som rantar på thaisalonger köper nog förbjudna tjänster, man brukar ofta få höra alla möjliga försvarstal för hur "bra" massagen är trots att de "anställda" ofta inte ens vet hur riktig massage ska utövas.

Köper man ett presentkort på en illegal bordell som i det aktuella fallet så har man jävligt dåligt omdöme.

Lite intressant också att nyheterna på TV tog upp bordellen i Kristianstad, man visade tom upp lappen som en stackars kvinna hade viftat med där hon eftersökte hjälp eftersom hon blev tvingad att sälja sex. Hur vore det att du brydde dig lite mer om henne och de andra anställda på salongen? Dubbelswisharna borde skämmas.

Han har stor brist på empati. Dessa egon bryr sig bara om sig själva till priset av att andra lider. Säkert dålig kvinnosyn.
Citera
2024-03-22, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Polisen utreder just nu en stor bordellhärva i Kristianstad. Cirka 250 misstänkta sexköpare ingår i utredningen.

Det rapporterar TT med hänvisning till Kristianstadsbladet.

– Det är svårt att hitta något att jämföra med. Det är ett stort ärende, det är det, säger åklagaren Emelie Månsson till Kristianstadsbladet.

Polisen slog till mot en massagesalong i våras. Ägarinnan kunde gripas och häktades sedan misstänkt för grovt koppleri.

Av de cirka 250 misstänkta sexköparna hanterar Åklagarmyndigheten 50 personer och polisen resten.

Hittills har minst fyra män erkänt att de har köpt sex och godtagit strafförelägganden, enligt TT.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1181364

Nån som vet nått?

Finns du på listan så märks du för livet oavsett skyldig eller ej.
Är du den som tillhanda hållit tjänsten så tja.....
Lite som knarkare som märks för livet så glider pusher omkring och garvar......
Citera
2024-03-22, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu ignorerar du att de anställda kvinnorna på den aktuella salongen i Kristianstad har varit tvingade och pushade av bordellmamman att sälja sex.

Organiserad sexhandel på en illegal bordell är dessutom inte någon privatsak och det har bordellmamman nu fått erfara.

Tur att det inte är lagligt och bra att hon får sitt straff. De män som gått dit borde skämmas vare sig de blir dömda eller inte. Kan tycka att det är löjliga straff!
Citera
2024-03-22, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickanX
Dom är kanske smarta och betalar med cash 🤷🏻‍♀️
Kvinnor är inte smarta så det kan du lägga ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto