2023-12-17, 15:03
? Fred,, pizza? Conny Wennerström kommer att fortsätta slå på kvinnor. Chanell har tydligen en älskare i Bromölla. Kanske därför Conny slår henne? Allt händer på Böckmans här i byn. Vi Bromöllabor håller ihop. Vi har sett Chanell med sin älskare här i byn. Allmänt känt på Böckmans att Chanells gubbe slår henne ofta.Hon har berättat allt för oss här.
Citera
2023-12-17, 16:47
Conny kommer fortsätta slå kvinnor.vi brukar finnas på Böckmans,, stänger ca 1700 i vanliga fall. Chanell har berättat allt om sin gubbe. Han har tydligen slagit på fler kvinnor innan.
Citera
2024-01-06, 14:44
Medlem
Ingen som ha bild på svinet, så vi får se vem han är ?
Citera
2024-01-06, 15:13
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av segment1
Ingen som ha bild på svinet, så vi får se vem han är ?

Om namnet som nämnts här är rätt, så finns han på Facebook - profilbild på sig och frun.
Tveksam om rätt namn nämnts, men det som nämnts är
Co**y We**erström ( *n )
Citera
2024-01-07, 18:15
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Om namnet som nämnts här är rätt, så finns han på Facebook - profilbild på sig och frun.
Co**y We**erström ( *n )
Detta är rätt namn och person. Kristianstads tingsrätt bekräftar detta med "fupen" . Aldrig träffat honom personligen men har säkra uppgifter på att han är känd kvinnomisshandlare. Enligt uppgift är Conny född 1966. Tror Conny bor kvar i Åhus men han fru tillbringar tydligen mycket tid i Bromölla.
Citera
2024-01-07, 18:46
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcaliber
Detta är rätt namn och person. Kristianstads tingsrätt bekräftar detta med "fupen" . Aldrig träffat honom personligen men har säkra uppgifter på att han är känd kvinnomisshandlare. Enligt uppgift är Conny född 1966. Tror Conny bor kvar i Åhus men han fru tillbringar tydligen mycket tid i Bromölla.

Kan du länka FUP är du snäll. Hade varit intressant att läsa..
Jag har träffat honom många gånger, men inte på en herrans massa år och inte sedan han träffade sin fru.
Citera
2024-02-21, 00:21
Medlem
Det finns mycket att berätta om denna personen då jag levt med honom under 18 år.

Mvh
Citera
2024-02-21, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ålder på barnet? 57 år ger ju möjlighet för barn i 30 årsålder men gubben hade kanske en yngre fru och därmed ett ganska litet barn?

Barnet är 13 kanske 14 nu
Citera
2024-02-24, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av Astari
Det finns mycket att berätta om denna personen då jag levt med honom under 18 år.

Mvh
Vi har fått berättat för oss att Conny är mentalt sjuk,vet ej om det stämmer men hans nuvarande fru är i beroendeställning till honom på något sätt. Stämmer detta så hoppas vi att polisen uppmärksammar honom. Vi har aldrig träffat Conny men frun är rädd för honom,hon är nära vän till våra bekanta. Hon har delat bilder på honom och han ser verkligen knasig ut,efterbliven.
Citera
2024-02-28, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av Homerun666
Men Fred.. du har ju varit hos Conny många gånger och även på marinan.

Vi vet ju alla att det är du.
Jag har aldrig träffat denna människa. Fått mycket information har jag däremot fått. Spelar ingen större roll eller? Det viktigaste är att Conny slutar slå på kvinnor. Vi har aldrig träffat Conny och vi vill inte träffa honom.
Citera
2024-05-27, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Co**y We**erström ( *n )

Hette han inte Fra*er förr?
*y
Citera
2024-05-27, 09:16
Medlem
[quote=Astari|87439713]Det finns mycket att berätta om denna personen då jag levt med honom under 18 år.

Mvh [/QUOTE

Är det Fra*er han hette förr?

*y
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in