Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Dom få gånger jag tappat kortet har jag sagt att nfc funktionen gått sönder då slapp jag betala ett nytt.
Annars kostar det någon hundring.
Frågan i trådstarten handlar om två olika kort, vilket kort syftar du på?
Om du menar att ett nytt bankkort kostar "
någon hundring" så är det lämpligt att du visar en trovärdig källa till detta.