Citat:
Ursprungligen postat av
Bernael
Du är ju fan så dum att tiden stannar. Säger emot dig själv hela tiden.
Om du anser att Sverige är ditt land, varför skriver du då saker som jävla svennar och att ”ni” när du refererar till svenska medborgare?
Detta är det man stör sig på hos er blattar, oförmågan att tänka. Att ni tjänar extra växelpengar på att skita i att betala skatt när ni bakar pizza är visserligen ett bevis på att ni inte klarar av en demokrati, men inte det man stör sig mest på. Svenskar stör sig inte heller så mycket på att ni får knulla ladugårdsluder i förorten, ni har iaf ingen chans på riktiga svenska tjejer för att dom ser också vilka jävla värdelösa kackerlackor ni är som helt saknar moral och heder
Säger inte alls emot mig, du är en typisk trångsynt idiot som inte förstår vad jag menar.
Ska förklara kort och enkelt för dig vad jag menar. Man behöver inte vara svensk för att ha Sverige som sitt land. Det är där man bor, är medborgare och känner sig hemma. Det blir ens hemland! Precis som svenskar som bor i USA sen flera decennier tillbaka. Det är deras land med. Även svarta i USA, det är även deras land också. Enkelt, har man bott så länge i ett land och känner sig hemma och är medborgare blir det ens land. Även fast man har ett annat ursprungsland.