Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-29, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Vi ska inte ha något eldupphör utan Israel ska bomba på och radera ut Palestina från kartan en gång för alla. Den terroristfabriken ska stängas för all framtid. De bidrar enbart med terror och död och nu försvinner dom ut ur historien fullt rättvist. Vi ska inte gulla med terrorister och korkade araber längre. Det räcker nu.

Jag finner inga ord att svara en person som dig. Jag gissar att du inte har någon familj eller nära relationer. Hade du haft det hade du inte haft svårt att föreställa dig den fasa människorna i Gaza upplever. Antagligen är du emotionellt störd.
Citera
2023-10-29, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernael
Du är ju fan så dum att tiden stannar. Säger emot dig själv hela tiden.

Om du anser att Sverige är ditt land, varför skriver du då saker som jävla svennar och att ”ni” när du refererar till svenska medborgare?

Detta är det man stör sig på hos er blattar, oförmågan att tänka. Att ni tjänar extra växelpengar på att skita i att betala skatt när ni bakar pizza är visserligen ett bevis på att ni inte klarar av en demokrati, men inte det man stör sig mest på. Svenskar stör sig inte heller så mycket på att ni får knulla ladugårdsluder i förorten, ni har iaf ingen chans på riktiga svenska tjejer för att dom ser också vilka jävla värdelösa kackerlackor ni är som helt saknar moral och heder
Moral och heder. Varför röstade ni inte ja till eldupphör då?

Ni är motsatsen till moral och heder. Ni är en skamfläck på historien.
Citera
2023-10-29, 11:35
Medlem
YouthOfNations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunnoXD
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GM9J1q/israel-gaza-sverige-lade-ner-rost-om-eldupphor

jag finner inga ord längre, Palestina har ingen internet nu och är i en total blackout, en markinvansion sker just nu, ser massa bilder på döda palestinska barn och civila varje dag.

världen döljer inte ens det, dom låter detta ske, ett FOLKMORD

”m-men hamas 🥺”
vad har Barn, civila, sjukhus, moskéer, kyrkor, bageri med hamas att göra? blockerad mat, medicin och vatteninförsel också

och USA och väst (inkl Sverige) stödjer detta

Att även massa judar och förintelseöverlevare är emot israel säger mycket

Såg också en artikel på svensk media att hamas gisslan som blev släppta, några äldre kvinnor, att dom hade gått igenom ”helvetet”
såg sedan hela videon där hon pratar hebreiska och hennes dotter översätter till engelska och hon sa bara bra saker, att dom var snälla mot gisslan att hamas gav dom mat, dryck, medicin, massa frihet osv

ni som än stödjer israel eller säger att ni inte bryr er är en del av problemet

På vilket sätt äre folkmord? Tänk på att Hamas är samma som ISIS för fan
Citera
2023-10-29, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Jaha och det betyder att du är en slav under den här s.k "eliten" då för varje individ har ju en fri vilja och bara för att en "elit" säger åt mig att flytta till Sverige så betyder inte det att du måste göra det. Jag tror de allra flesta har kommit till Sverige av högst egoistiska skäl som generösa bidrag, ett fritt öppet samhälle osv. Det där blir bara ett sätt att skylla ifrån sig på och framför allt att skylla ifrån sig ansvar på.

Om någon "elit" tvingade dig att komma till Sverige så betyder det att du inte behöver ta ansvaret för att integrera dig eller försöka komma in i samhället. Du är tvingat hit.

Nej inte riktigt, eliten tvingade hit oss genom krig. Jag var inte ens född. Min familj kom hit för de flydde bomber och massaker. Tror även du hade flytt i de läget. Sen nu när jag är uppväxt här hela mitt liv har jag inga planer på att lämna Sverige.

Sedan är vi tyvärr alla slavar under eliten mer eller mindre.
Citera
2023-10-29, 11:38
Citat:
Ursprungligen postat av YouthOfNation
På vilket sätt äre folkmord? Tänk på att Hamas är samma som ISIS för fan

om en nazigrupp befinner sig i stockholm, ska man bomba hela stockholm och dra ursäkten ”nä vi skjuter nazisterna, folket var bara i vägen”

dom skjuter allt och träffar hamas minst
Citera
2023-10-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zwyxer
Nej, jag menar att sverige är en skamfläck på historien för att dom inte röstade för ett uppenbart eldupphör för att sluta mördandet av civila.

Enligt uppgift så röstade de ju för L.26 vilket innebar eldupphör så påståendet är helt enkelt inte är sant.

Nu var det dock så att L.26 inte gick igenom utan det var L.26 som gick igenom. Skillnaden var att i L.25 saknades ett fördömande av Hamas terrorangrepp.

Det kanske vore mer smakfullt att kritisera de länder vilka tyckte det var väldigt viktigt att rösta emot bara för att det var ett fördömande av Hamas' terrorangrepp i dokumentet.
Citera
2023-10-29, 11:43
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
om en nazigrupp befinner sig i stockholm, ska man bomba hela stockholm och dra ursäkten ”nä vi skjuter nazisterna, folket var bara i vägen”

dom skjuter allt och träffar hamas minst

Varje Stockholmare hade då lämnat stan. Varje svensk hade vägrat bo i ett hus där en terroristgrupp hade sitt vapenlager. Hamas har palestiniernas stöd och man har därför kunnat rotat sig i landet och ha sina celler bland palestinierna.
Citera
2023-10-29, 11:44
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GM9J1q/israel-gaza-sverige-lade-ner-rost-om-eldupphor

jag finner inga ord längre, Palestina har ingen internet nu och är i en total blackout, en markinvansion sker just nu, ser massa bilder på döda palestinska barn och civila varje dag.

”m-men hamas 🥺”
vad har Barn, civila, sjukhus, moskéer, kyrkor, bageri med hamas att göra? blockerad mat, medicin och vatteninförsel också

Såg också en artikel på svensk media att hamas gisslan som blev släppta, några äldre kvinnor, att dom hade gått igenom ”helvetet”
såg sedan hela videon där hon pratar hebreiska och hennes dotter översätter till engelska och hon sa bara bra saker, att dom var snälla mot gisslan att hamas gav dom mat, dryck, medicin, massa frihet osv

Detta är ett KRIG. Alltså ett krig där oskyldiga dödas. Hamas gömmer sig i tunnlar och bland oskyldiga så ja civila kommer dödas.

Vad sägs om att Palestina gör uppror? Plockar alla hamas o överlämnar dom till Israel. Vad tror DU händer då? Då kommer Israel som jag står för i detta fall inte kunna angripa Gaza längre. Dom kommer inte ha NÅGON ursäkt alls.

Fortsätter dom angripa så kommer HELA världen gå emot dom pga det är bad PR.

Israel har sagt att nu får det vara nog.
Citera
2023-10-29, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernael
Du är ju fan så dum att tiden stannar. Säger emot dig själv hela tiden.

Om du anser att Sverige är ditt land, varför skriver du då saker som jävla svennar och att ”ni” när du refererar till svenska medborgare?

Detta är det man stör sig på hos er blattar, oförmågan att tänka. Att ni tjänar extra växelpengar på att skita i att betala skatt när ni bakar pizza är visserligen ett bevis på att ni inte klarar av en demokrati, men inte det man stör sig mest på. Svenskar stör sig inte heller så mycket på att ni får knulla ladugårdsluder i förorten, ni har iaf ingen chans på riktiga svenska tjejer för att dom ser också vilka jävla värdelösa kackerlackor ni är som helt saknar moral och heder

Säger inte alls emot mig, du är en typisk trångsynt idiot som inte förstår vad jag menar.

Ska förklara kort och enkelt för dig vad jag menar. Man behöver inte vara svensk för att ha Sverige som sitt land. Det är där man bor, är medborgare och känner sig hemma. Det blir ens hemland! Precis som svenskar som bor i USA sen flera decennier tillbaka. Det är deras land med. Även svarta i USA, det är även deras land också. Enkelt, har man bott så länge i ett land och känner sig hemma och är medborgare blir det ens land. Även fast man har ett annat ursprungsland.
Citera
2023-10-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det kanske är svårt att vara rasist just mot muslimer för det är ingen ras mig veterligt.

Det är väl inte så konstigt om svenskar är negativa mot islam. Det är ungefär så mycket motpol det går att komma mot hur svenskar vill leva, hur svenskar ser på världen osv. Riktigt hål i huvudet hos de som bär ansvaret för de senaste 30 årens svenska invandringspolitik att inte kunna förutse konsekvenserna av sådant här. Många varnade för det under många år men de blev kallade rasister och nazister. Nu ser vi resultatet i ett samhälle som sjunker djupare ner i dyn.

Politikerna är inte dumma. Det var bara elitens stora plan med alla krig och mass invandring!
Citera
2023-10-29, 11:48
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:

”m-men hamas 🥺”

När Israel bombat sönder Gaza och slaktat de flesta tycker jag att de borde ta några gisslan, ge dem mat och vara snälla. Och sedan släppa dem och filma en intervju där gisslan får berätta hur snälla israelerna var. Alltid lurar det någon hjärnlös idiot.

Och förresten.. läs på!
Citera
2023-10-29, 11:50
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jag finner inga ord att svara en person som dig. Jag gissar att du inte har någon familj eller nära relationer. Hade du haft det hade du inte haft svårt att föreställa dig den fasa människorna i Gaza upplever. Antagligen är du emotionellt störd.

Som man bäddar.. Ingen tvingade palestinierna att rösta fram Hamas. Och ingen tvingade Hamas/palestinier att attackera Israel. Varför byggde Israel muren tror du? På skoj? Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in