2023-10-31, 01:32
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jaså, det tror din planktonhjärna minsann? Då var allt löst?

Jaså ja. Du gissar och du gör dina egna analyser som varken FN eller några andra granskare håller med om. Håll käften istället så mår du bättre. Ditt argument är att Hamas tvingar 10 000 civila att dö på egen hand, är det så? Patetiskt. Inte ens Israel håller med dig, Shlomo eller shabbos goy. De har redan erkänt.

Pajas.

Det ska bli en glädjens dag när Hamas snart är utrotat och deras kollaboratörer får stå till svars för att ha försökt skapa ännu en skurkstat på planeten.

Förbered dig.
Citera
2023-10-31, 01:42
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Pajas.

Det ska bli en glädjens dag när Hamas snart är utrotat och deras kollaboratörer får stå till svars för att ha försökt skapa ännu en skurkstat på planeten.

Förbered dig.

Du är pajas. Du tror allt handlar om Hamas, så sött. Så okunnig.
Citera
2023-10-31, 01:44
Medlem
Är dom klara snart? Driv palestinierna till Egypten och bygg en hög mur så är det slut med detta förbannade tjafs i media!!!
Citera
2023-10-31, 01:49
Medlem
Citat:
Pajas.

Förbered dig.

Bli inte för kaxig nu finns mycket som tyder på att det kommer bli ett riktigt grov jobb att krossa Hamas med tanke på att resten av muslim världen kanske lägger sig i. Man ska också se upp ifall Israel gör ryssarnas misstag och får flera konvojer söndersprängda i städerna.
Citera
2023-10-31, 01:50
Medlem
Citat:
Pajas.

Förbered dig.
Ja ni psykopater har hållit på ett tag nu
Ryssarna skulle utrotas och nu ska palestina utrotas.

Något säger mig att ni kommer flunka det här kriget också precis som i Ukraina. Eran trackrecord är inte den bästa precis.

Ni som "kan allt"

Jag tror att ni bara är psykopater. Den slutsatsen känns mer rimlig.
Citera
2023-10-31, 01:59
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Vadå en Israelisk lögn?

Tex. Chefsläkaren på Al Quds sjukhus har ju själv kontaktat Israel och bett om nåd om att inte bli bombade eftersom Hamas har sin huvudbas i källaren och snor bränslet som ska gå till generatorerna.
Vad jag vet har de inte sprängt det sjukhuset ännu, varför inte tror du?

Oavsett vad du eller jag tycker om det så kommer Israel fortsätta tills de själva anser att Hamas är utrotade på riktigt.
Kvittar vad UN, Röda Korset eller något annat tycker.
De kör på själva om det så behövs och kommer inte stanna för nåt.

Du kan ju försöka använda din primitiva hjärna och tänka ut varför det dör civila i Norra Gaza när Israel bett samtliga att lämna området och söka skydd söderut.
Hamas tvingar de att stanna kvar, så att de fega jävlarna kan ta på sig offerkoftan och peka med sitt finger som de brukar göra.
Om du hade haft en fri vilja, hade inte du dragit fort som fan ifall grannkåkarna smäller i luften, en efter en?

Hamas tvingar inte befolkningen att stanna kvar. Det har ju redan flytt typ 400 000 eller nåt. Det kanske inte finns ingen mat och vatten i södra delarna heller.
De kanske stannar i sina lägenheter för där finns det mat och vatten och de har allt sitt bohag och värdesaker. De antar väl att Israel inte kommer att bomba Gaza City till smulor, utan att de är ute efter Hamas.
Citera
2023-10-31, 02:00
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwyxer
Ja ni psykopater har hållit på ett tag nu
Ryssarna skulle utrotas och nu ska palestina utrotas.

Något säger mig att ni kommer flunka det här kriget också precis som i Ukraina. Eran trackrecord är inte den bästa precis.

Ni som "kan allt"

Jag tror att ni bara är psykopater. Den slutsatsen känns mer rimlig.

haha, helt rätt observerat.

Israel är en terrorstat som mördar palestinier och oupphörligen bryter mot FN:s resolutioner, och dessutom stödjer Azerbajdzjan i kriget mot armenierna. Det är mest en fråga om etnisk rensning, som alltid med Israel. De stödjer turkarna och azerbajdzjanerna mot armenierna, och hemma slaktar de palestinier och fördriver palestinierna. Sedan står de och gråter och påstår att de är offer. Så patetiskt.

Alla borde resa sig mot Israel. Det är en låtsasstat.
Senast redigerad av -DaRude- 2023-10-31 kl. 02:03.
Citera
2023-10-31, 02:02
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Har hänt en del på teknikfronten senaste åren. Kan tänka mig att IDF har speciella drönare för den typen av operationer. Sedan kan man ju alltid stänga till luftintagen, så kommer de nog krypande ut dagsljuset.

Det är inte direkt 2-vägstunnlar utan det är mer som ett getingbo med massa hål överallt, så det går inte att strypa syret effektivt.
Citera
2023-10-31, 02:32
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hamas tvingar inte befolkningen att stanna kvar. Det har ju redan flytt typ 400 000 eller nåt. Det kanske inte finns ingen mat och vatten i södra delarna heller.
De kanske stannar i sina lägenheter för där finns det mat och vatten och de har allt sitt bohag och värdesaker. De antar väl att Israel inte kommer att bomba Gaza City till smulor, utan att de är ute efter Hamas.

Ja du kan ju få tro det.

Herregud vad korkade ni Vatniks är.
Gaza är ju redan sönderbombat.
Citera
2023-10-31, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
haha, helt rätt observerat.

Israel är en terrorstat som mördar palestinier och oupphörligen bryter mot FN:s resolutioner, och dessutom stödjer Azerbajdzjan i kriget mot armenierna. Det är mest en fråga om etnisk rensning, som alltid med Israel. De stödjer turkarna och azerbajdzjanerna mot armenierna, och hemma slaktar de palestinier och fördriver palestinierna. Sedan står de och gråter och påstår att de är offer. Så patetiskt.

Alla borde resa sig mot Israel. Det är en låtsasstat.
Jag försöker förstå mig på dom här som alltid ska peka på en liten händelse men misslyckas helt med att berätta hela bilden.

Berättar man för dom att Israel är förtryckarna så går det en blodpropp.

We are not the same.

Det är ett paradimskifte som sker nu, dom utdöende fossilerna som lyssnar på fossilmedia sjunger på sista versen! Tack fan att det snart är över! Så mänskligheten kan gå vidare
Citera
2023-10-31, 02:40
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Ja du kan ju få tro det.

Herregud vad korkade ni Vatniks är.
Gaza är ju redan sönderbombat.

Det verkar ju mer vara du som är korkad som tror att Hamas kontrollerar 1 miljon människor och hindrar de från att fly. Som jag skrev så har ju redan typ hälften lämnat Gaza City och staden är långt ifrån sönderbombad.
Sen att du inte fattar att det kanske inte finns mat och vatten för alla 2,3 miljoner Gazabor i de södra delarna säger ju också nåt om din bristande slutledningsförmåga.
Citera
2023-10-31, 02:40
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwyxer
Jag försöker förstå mig på dom här som alltid ska peka på en liten händelse men misslyckas helt med att berätta hela bilden.

Berättar man för dom att Israel är förtryckarna så går det en blodpropp.

We are not the same.

Det är ett paradimskifte som sker nu, dom utdöende fossilerna som lyssnar på fossilmedia sjunger på sista versen! Tack fan att det snart är över! Så mänskligheten kan gå vidare

De fattar inte. De är korkade helt enkelt.
Ingen klok person stödjer Israel, det är bara sionister, rasister och samma sort som fortfarande tror att Irak hade massförstörelsevapen som stödjer Israel. Idioter helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in