Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Gör så. Ställ klockan efter den analysen. Till skillnad från dig så gör jag ju faktiskt en analys av läget, istället som du gör som sitter och matar 30 nonsensinlägg och svarar på allt och alla för att få uppmärksamhet.
Nja min vän. Du gör inte en analys faktiskt, utan mer utav ännu en chanstagning på ett uttalande för att du faktiskt inte vet hur man analyserar och ännu mindre tidsätter en sådan.
Men tack för att du delade med dig. Jag är säker på att hela världen kommer åtfölja din analys och följa den som det mantra utav dumhet det är. Sedan är 29 utav mina inlägg ytter seriösa och allt annat än nonsens, eftersom att de bygger på analyser som är både beställda såsom verkandes. Ha det bra nu du trådskapande analytiker
Edit - Sedan är det ju självklart ingen annan som kämpar för uppmärkasamhet här förutom du och några andra som i en riktig värld skulle hanterats därefter. Men ja, syftet med "din tråd" var inte diskussion och därför skall den behandlas därefter och det är att upplysa människor om hur fel det kan gå när man sitter och letar efter avatarer till sina seriösa åsikters passanden och sprider skit bara för att man är övertygad om att det är en rättighet bland andra.