Har inte testat, men hamnade bakom henne i konsumkön rätt nyligen, för sin ålder tycker jag allt hon är riktigt bra, men vi snackar ju en rejäl 50plussare, kräver nog sin karl att uppskatta henne.
Men å andra sidan, har hon ju till skillnad mot många andra en riktigt human prissättning.
Men det är verkligen illa när en dam som Birgitta, no offense för övrigt, tillhör de "bästa" och "trevligaste" i en såpass stor stad som Göteborg.