2023-10-27, 15:23
Medlem
SaboMuggades avatar
"Den 50-åriga transkvinnan Melody Wiseheart deltog nyligen i en simtävling för tonårsflickor i Kanada. Landets styrande organ för simning har inte svarat på varför man tillät den biologiska mannen att delta i tävlingen. Det är också oklart om Wiseheart bytte om tillsammans med flickorna.

Den 20 oktober hölls simtävlingen Richmond Hill Aquatic Centre’s Fall Classic i The Markham Pan Am Centre, norr om Toronto i Kanada. Tävlingen är för tonårsflickor och hålls av The Richmond Hill Aquatic Club (RHAC).

Tävlingen hade totalt tio deltagare från olika simklubbar i Kanada, där nio av simmarna var 13 till 14-åriga flickor. Den tionde deltagaren var en 50-årig transkvinna."

https://nyadagbladet.se/sport/50-arig-transkvinna-tavlade-mot-tonarsflickor-i-simning/

Är transålder bra inom sporten?
Citera
2023-10-27, 15:26
Medlem
Majorianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
"Den 50-åriga transkvinnan Melody Wiseheart deltog nyligen i en simtävling för tonårsflickor i Kanada. Landets styrande organ för simning har inte svarat på varför man tillät den biologiska mannen att delta i tävlingen. Det är också oklart om Wiseheart bytte om tillsammans med flickorna.

Den 20 oktober hölls simtävlingen Richmond Hill Aquatic Centre’s Fall Classic i The Markham Pan Am Centre, norr om Toronto i Kanada. Tävlingen är för tonårsflickor och hålls av The Richmond Hill Aquatic Club (RHAC).

Tävlingen hade totalt tio deltagare från olika simklubbar i Kanada, där nio av simmarna var 13 till 14-åriga flickor. Den tionde deltagaren var en 50-årig transkvinna."

https://nyadagbladet.se/sport/50-arig-transkvinna-tavlade-mot-tonarsflickor-i-simning/

Är transålder bra inom sporten?
Vad betyder ”transålder” i frågan?
Citera
2023-10-27, 15:31
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorianus

Står i artikeln.
Man kan identifiera sig med en ålder som inte stämmer överens med sin biologiska ålder.
En 50 årig man som upplever sig som 15 år gammal skall då behandlas därefter.
Senast redigerad av SaboMuggade 2023-10-27 kl. 15:34.
Citera
2023-10-27, 15:38
Medlem
Dofternas avatar
Mer i ämnet här:
https://www.sportskeeda.com/swimming/news-trans-age-next-new-thing-riley-gaines-reacts-swimming-competition-allowing-50-year-old-transgen der-swimmer-compete-teenage-girls

"Women’s rights activist Riley Gaines criticized a swimming championship that allowed a 50-year-old biological male to compete against teenage girls in Toronto. The 23-year-old was stunned that the organization decided to overlook the unfair gender and age difference."
Citera
2023-10-27, 15:41
Medlem
Majorianuss avatar
Citat:
Står i artikeln.
Man kan identifiera sig med en ålder som inte stämmer överens med sin biologiska ålder.
Jaha. Du menar att nu kan man identifiera sig med en viss ålder också? Det blir ju bara sjukare och sjukare.
Citera
2023-10-27, 15:54
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Jaha. Du menar att nu kan man identifiera sig med en viss ålder också? Det blir ju bara sjukare och sjukare.

Mjo precis.
Citera
2023-10-27, 16:08
Medlem
stamfaders avatar
Citat:
Citat:
Står i artikeln.
Detta var kreativt!

Woke-vänstern har ännu inte insett sitt klavertramp här.
Pedofiler kommer att hävda att de minsann inte alls är fullvuxna äckelgubbar utan istället oskyldiga smågrabbar, som är långt yngre än de flickor de våldtar. De kommer att kräva att bli frikända eftersom de identifierar sig som småungar.
Citera
2023-10-27, 16:08
Medlem
Christopher.s avatar
Fan vad jag älskar sådant här, undrar om jag kan identifiera mig som en hund och delta i agilitytävlingar i Kanada.
Citera
2023-10-27, 16:10
Medlem
Bomullsvantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Fan vad jag älskar sådant här, undrar om jag kan identifiera mig som en hund och delta i agilitytävlingar i Kanada.
Ja visst är det fantastiskt att man ej behöver ta en LSD-cocktail för att uppleva en sådan här och och ner vänd värld 😂
Citera
2023-10-27, 16:14
Medlem
Citat:
Står i artikeln.
Va?! oh my! sinnesslött in I absurdum. När skall folk vakna? Alltså inget av bokstäverna är ok! Regnbågsbarnen ska Satans synagoga och dess agendor. Målet förgöra,förstöra människan o ta dennes själ till helvetet.
Att få in bokstaven P för pedofili att göra detta noormaalt! och accepterat så de kan ta dina barn.
När säger folket NEJ?! När får ni nog av allt?
när ni tyst tillåter allt att ske kan det fortgå! ni är då medskyldiga.
Res på er!
Citera
2023-10-27, 16:28
Medlem
Majorianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stamfader
Detta var kreativt!

Woke-vänstern har ännu inte insett sitt klavertramp här.
Pedofiler kommer att hävda att de minsann inte alls är fullvuxna äckelgubbar utan istället oskyldiga smågrabbar, som är långt yngre än de flickor de våldtar. De kommer att kräva att bli frikända eftersom de identifierar sig som småungar.
Ja, precis. Wokefolket är galet, men värre är att ansvariga tramsar med, förmodligen av rädsla att bli anklagade för att vara reaktionära.
Citera
2023-10-27, 16:30
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.

Testa!
Nekar dom dig så skälla och gläfsa lite på dom.
Det värsta som kan hända är att du får gå hem med svansen mellan benen?
Senast redigerad av SaboMuggade 2023-10-27 kl. 16:37.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in