2023-11-23, 07:11
Medlem
Japp, han är död. Och det var Ni som fattade det först! Otroligt!
Citera
2023-11-23, 07:18
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Japp, han är död. Och det var Ni som fattade det först! Otroligt!

Det finns absolut ingenting som ens antyder att Putin är vid liv. Kreml är i fritt fall nu som det verkar och kollapsen är nära förestående.
Citera
2023-11-23, 07:39
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loenucmew
Förutsatt att detta är sant, vad förändrar detta för ukrainska regimen, Sverige och USA?

Jag vet inte. Men om Ryssland kollapsar som sovjetunionen gjorde så är det stort. Putin kan mycket väl ha blivit mördad enligt rysk tradition. Många i den ryska eliten tyckte nog att det fick vara nog med vansinnigheterna.
Citera
2023-11-23, 07:54
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Om, om, om... Bara trevliga drömmar och förhoppningar, men inte mera...

Har du själv en åsikt eller är du bara grinig?
Citera
2023-11-23, 09:29
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Han kanske menar att Ukraina helt enkelt borde ge sig så ryssland får de delar de vill ha.
Det är nog hans våta dröm!
Nu är det knappast troligt att Ukraina går med på nåt i den vägen.
Citera
2023-11-23, 09:41
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Jag såg precis gårdagens tal av "döda Putin" och jag tror att de har hittat en utmärkt dubbelgång i Ryssland. Han ser väldigt ut som riktige Putin. Han lyckades lura 19 världsledare. Bravo!
https://youtu.be/YkHo8Ns3t5U

Hur menar du att hen lyckats lura vem då? Har du en källa på det förutom youtube? Jag är genuint nyfiken på det du kommer att lägga upp nu, glöm inte ett citat ur den artikel du länkar till.
Citera
2023-11-23, 09:57
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Vladimir Putin talade vid G20-toppmötet online och alla lyssnade och såg honom, men märkte inte bytet. Är inte detta fantastiskt? Det är lätt att hitta ännu fler videor på Internet. Eller har du slut på internet? Samma sak är här:
https://ria.ru/20231122/putin-1911107452.html

Putin säger:"Jag förstår att detta krig, förlusten av människoliv, inte kan annat än chockera. Och den blodiga kuppen i Ukraina 2014, följt av Kievregimens krig mot dess folk i Donbass? Är inte detta chockerande? Och utrotningen av civilbefolkningen i Palestina, på Gazaremsan, är det inte chockerande idag? Är det inte chockerande att läkare måste utföra operationer på barn - bukoperationer - med hjälp av en skalpell på ett barns kropp utan bedövning? Och det faktum att FN:s generalsekreterare sa att Gaza har förvandlats till en enorm barnkyrkogård - Är det inte chockerande?"

Jag frågar efter en trovärdig källa och du kastar fram en rysk propagandasajt? Då kan vi konstatera att det inte existerar någon trovärdig rapportering om det du försöker göra gällande.

Putin den bögiga gubbjäveln är död och så är läget tills bevis om motsatsen finns på bordet.
Citera
2023-11-23, 11:50
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Det är nog hans våta dröm!
Nu är det knappast troligt att Ukraina går med på nåt i den vägen.

tror inte jag heller. Skulle Putin prata om fred så åker han på en snyting och en bomb i huvudet bara för att visa att Ukraina inte kommer ge bort något alls. De har slagits för sitt land och kommer inte släppa något alls gratis. Gör det så har alla döda varit helt onödiga.
Citera
2023-11-24, 11:03
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Jag vet inte. Men om Ryssland kollapsar som sovjetunionen gjorde så är det stort. Putin kan mycket väl ha blivit mördad enligt rysk tradition. Många i den ryska eliten tyckte nog att det fick vara nog med vansinnigheterna.
Ja eliten uppskattar ju verkligen inte detta idiotkrig.
Även Vlad Solovyov aka Putins röst fick ju för ett tag sen frispel i sitt program då han insett att hela hans förmögenhet hade raderats ut. Han anklagade då både Kreml och centralbanken för detta och sade även att hela världen skrattade åt Ryssland.
Citera
2023-12-03, 23:25
Medlem
Minimuchers avatar
Har han dykt upp offentligt än?
Citera
2023-12-05, 19:06
Avstängd
Klart han är död.
Det vi ser är en AI.
Bakom kulisserna styr oligarker och politruker ..i Kreml och WEF.
Citera
2023-12-07, 07:13
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Klart han är död.
Det vi ser är en AI.
Bakom kulisserna styr oligarker och politruker ..i Kreml och WEF.
Allt är en WEF konspiration, det finns egentligen inga regeringar eller ledare -allt är AI!!! WEF är en superdator u det schweiziska bergen. Tänk efter, när såg du Kristersson live senast?

Den här tråden borde byta namn till snillen spekulerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in