• 6
  • 7
2007-04-16, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Lite lat är du då ämnet bara är på 6 sidor och du orkade skriva ett inlägg som antagligen tog längre tid än att leta upp svaret
Men jag känner mig snäll idag!
http://www.flashback.org/showpost.p...1&postcount=43

Tack! Det var verkligen snällt. Jag skickar en virituell öl till dig.
Citera
2008-01-19, 11:46
Medlem
Älskar coca cola zero.
nu kan man hälla in sig 1½ liter på en kväll med riktigt gott samvete.
Tänderna och magen mår bra
Citera
2015-04-04, 22:45
Medlem
Menardus avatar
Har en fråga och vill inte starta en ny tråd bara för det, innehåller Cola Zero verkligen 0 kalorier?
Citera
2015-04-04, 22:54
Medlem
VonFanderblads avatar
På innehållsförteckningen framgår det att Zero innehåller 0,3 kalorier.
Citera
2015-04-04, 23:01
Medlem
Menardus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
På innehållsförteckningen framgår det att Zero innehåller 0,3 kalorier.

Det är något man kan lita på menar du eller? Mina luncher saknar något och detta något är just cola som jag inte vågar dricka p.g.a. kalorierna. Zero är exakt lika gott och jag skulle ha det till varje lunch om den verkligen innehåller 0,3 kalorier.
Citera
2015-04-07, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menardu
Det är något man kan lita på menar du eller? Mina luncher saknar något och detta något är just cola som jag inte vågar dricka p.g.a. kalorierna. Zero är exakt lika gott och jag skulle ha det till varje lunch om den verkligen innehåller 0,3 kalorier.

Kalorier är väl egentligen ett mått på energi..
Energi kommer från socker, kolhydrater, protein och fett..
Det är inte mycket sånt naturligt i en Coca Cola Zero så drick du det utan att vara rädd för kalorier..

Tyvärr är det mycket annat skit i colan och du kommer säkert känna en viss energiökning tillfälligt pga av koffeininnehållet, men det är ingen energi som din kropp kan leva på eller som ökar ditt kaloriintag
Citera
2017-09-29, 14:23
Medlem
volvo 240s avatar
Har Zero funnitsi tio år redan???? Jag tycker fortfarande att det känns extremt nytt.

Däremot undrar jag lite vad det här nya Zero No Sugar de kommit ut med är förnåt.
Citera
2017-09-29, 14:43
Medlem
Blahfackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Älskar coca cola zero.
nu kan man hälla in sig 1½ liter på en kväll med riktigt gott samvete.
Tänderna och magen mår bra
Tänderna mår absolut inte bra, läsk är i regel surt oavsett om det innehåller socker eller inte.

Citera
2017-09-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menardu
Coca cola Zero och vanlig Coca cola smakar absolut inte likadant. Coca cola zero är nog den vidrgaste light läsken.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in