Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Vem i hela h-vete skulle vilja dejta en ful, fet och efterbliven neger? Framgångsrika fotbollsspelare kan ju välja en fotomodell istället.. Sjukt!
Alla normala ? Hon fräsch,inte haft massor med män,kommer bli en bra kvinna ,mamma!
Citera
2023-10-25, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Vad vill Svt förmedla?
Intregration?
Feminism?
Allt som är fel med Sverige?

Varför ska vi via skattesedeln tvingas betala för detta.

SVTs hyllning är ett exempel på de låga förväntningarnas rasism. Mängder av somalier går arbetslösa. När det väl finns någon som behärskar svenska språket, känner sig vänstern nödgad att framställa detta som en framgångssaga - istället för att ställa kontrollfrågan huruvida skattepengar ska gå till att person med en kvinnoförtryckande religion.

Lägsta kravet Sverige borde ställa på Kaeli är att hon lämnar sina religiösa symboler hemma och bidrar till samhället, och ger skatteintäkter till Sverige. Så är inte fallet. Här visas ännu en somalier som finansieras av skattepengar.
Citera
2023-10-25, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Uppenbarligen inte tillräckligt liberal för att låta henne slippa huckle...

Kan ju vara hennes eget beslut?
Citera
2023-10-25, 21:05
Medlem
Ser horder med somalier varje dag i Sverige, art jag än vänder mig.. Imte vill jag se ännu mer av dessa aliens. De ska hem till sitt eget land där de passar in och där redan landet är deras som de anpassat efter sina levnadssätt. Ge dem bidrag i hemländerna. Jag vill inte ha hit en endaste flykting eller invandrare för all evighet, resten ska hem.
Citera
2023-10-25, 21:07
Medlem
Citat:
"Kan du köpa en säng för 300 lax så har du råd med mig!"

Låter som något en prostituerad skulle säga.

Programmet verkar vara någon sorts lyteskomik. Inte så trevligt av SVT.
Citera
2023-10-25, 21:16
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Det kan ju vara så eftersom man TVINGATS betala för skiten. Men förstår att den tanken aldrig har passerat din skalle, som arbetslös slipper du avgiften.

Även arbetslösa betalar skatt, så ditt argument håller inte särskilt tätt.

Och det är knappast bara SVT:s produktioner ni gnäller om. Ni gnäller på Netflix, Oscars, Super Bowl, Hollywood - så fort det syns en mörkhyad person i bild som inte blir lynchad av KKK så skriker ni om folkutbyte och hat mot vita.
Citera
2023-10-25, 21:19
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Härskarteknik fungerade möjligen för Göran Persson, men knappast för dig. Försök hålla dig till sakfrågan och undvik att kommentera personer.

Det här är ett diskussionsforum, och att ha synpunkter på skattefinansierad verksamhet är on-topic. Skattepengar ska användas till kärnverksamhet, såsom vård, skola, omsorg, försvar, polis och rättsväsende. Att göra dokusåpor av en person med en kvinnoförtryckande religion däremot inte kärnverksamhet.

Lek inte modderator, jag kommenterar precis vad jag vill, och i det här fallet kommenterar jag ert sorgliga försök att gömma er bakom "skattepengar"-argumentet när det i själva verket är alla hudfärger utom vit och alla sexualiteter förutom hetero som ni hatar. Ni klarar inte av att se bögar, transpersoner och mörkhyade i tv. Det spelar ingen roll om det är Netflix, Oscarsgalan eller Öppna kanalen. Ni får psykbryt så fort något som avviker från vita mamma-pappa-barn-familjer visas i rutan. Att det skulle ha med att SVT uppbär skattepengar att göra är ett USELT svepskäl.
Citera
2023-10-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
SVTs nya serie "Kaeli dejtar", 8 avsnitt med med slöjbeklädd somalier

Vad tror ni om SVTs kommande serie Kaeli dejtar, 8 avsnitt med slöjbeklädda Kaeli Abdi?

https://www.svtplay.se/video/eDmdRwn/kaeli-dejtar/avsnitt-1
Kaeli Abdi vill bli en lyxig fotbollsfru, Sveriges Victoria Beckham. Djurgårdens sportchef Bosse Andersson ställer upp som wingman och tar med Kaeli på hennes första allsvenska match. Kaeli blir hoppfull när hon träffar en spelare som lagt 300 lax på en säng. Men vem vill Bosse sälja på Blocket? Del 1 av 8.

sin Facebooksida gillar Kaeli bland annat Muslim Hub, Muslimer i Sverige, Muslims of the world - I stand with Palestine, Somalia - The Nation of Poets, ♥ I Need Allah In My Life ♥, Vi som börjar tröttna på alla inskränkta Sverigedemokrater.

Kaeli har ett nystartat företag:
Kaeli Abdi Entertainment AB
Org.nr: 559442-7485
Här kan ni se Kaeli i nationaldräkt https://www.instagram.com/p/CtJHVTFoStO

För den som inte vill klicka på länken, Kaelis svenska är bra och hon har talets gåva.

Vad är era åsikter om serien, som har premiär 26 oktober?

Vad betalar SVT för produktionen?

Är det rätt att använda skattepengar till dejtingprogram med en slöjbeklädd kvinna?

Vad vet vi mer om Kaeli?

Vad härligt att veta vad den skattefinansierade vänsterpropagandan sänder, precis som det andra programmet där man ska gissa babbeord....vem fan bryr sig.
Citera
2023-10-25, 22:02
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Vidrigt.
Att tvingas betala för SVT är som att tvingas finansiera folkmordet på svenskar.

Skedde inte det redan när platser togs bort, där man kaunde ta med sin svenska tjej på dejt.
Citera
2023-10-25, 22:03
Medlem
brianmolkos avatar
Men det är väl bra att de får dejta de med och inte redan ha saker ordnade sen flera generationer bakåt med vem ska de gifya sig med
Rättvisst mot svenskar
Citera
2023-10-25, 22:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag trodde att du drev med oss och hittade på ett helt osannolikt program!

Jag trodde inte att konservativa muslimer dejtade överhuvudtaget. Ska hennes familj vara med och bestämma, och sen är sista avsnittet så är tjejen med i ett storslaget bröllop kanske?

Det är Baluba som gör Gift vid första ögonkastet som är i farten igen. Varför inte ha med Kaeli i GVFÖ?

Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Vidrigt.
Att tvingas betala för SVT är som att tvingas finansiera folkmordet på svenskar.

Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Spontant gillar jag det inte, men det ligger väl tyvärr i tiden och finns förmodligen på "oberoende" SVTs agenda. De gör förstås vad de kan för att reta upp vanliga svenskar och det blir bara värre och värre.

Hög tid att lägga ner SVT eller kraftigt förändra public service. Detta borde Tidöpartierna och SD ta tag i när de får tid.

Men ni har ju inte sett serien än?
Vem vet, det kanske slutar med tjejen är på "fel balkong vid fel tillfälle" i sista avsnittet?
I så fall blir väl ni överlyckliga?
Citera
2023-10-25, 22:29
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Men ni har ju inte sett serien än?
Vem vet, det kanske slutar med tjejen är på "fel balkong vid fel tillfälle" i sista avsnittet?
I så fall blir väl ni överlyckliga?
Du har naturligtvis rätt i ditt delvis sarkastiska inlägg. Har man inte sett serien, kan det vara svårt att uttala sig om den. Å andra sidan, allt positivt eller neutralt som har med islam och muslimer att göra antar många svenskar vara ett illasinnat statement från public service.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in