2023-10-24, 17:47
Bannlyst
nnu en prodrog fr att komma runt de tyska lagarna har slppts. Denna metaboliseras till nordazepam som r en av diazepams aktiva metaboliter. Halveringstiden r upp till 200 timmar s vgar man hoppas p ngot bra? Vendorn har tidigare slppt mycket prodroger fr benso som inte verkar ftt ngon bra kritik. NB-bromazafone och avizafone t.ex.
Citera
2023-10-24, 18:37
Medlem
Majorianuss avatar
Namnet pminner om ett telekomfretag. Som alla droger r det skit, och hade det varit bra hade det registrerats och anvnts som lkemedel.
Citera
2023-11-07, 18:05
Bannlyst
Finns en rapport p Eve & rave som rapporterar kortvariga effekter p 20-50 mg, men att dma av hur lite det skrivs fast den varit ute ett tag nu verkar det inte vara nn dundebenso.
https://eve-rave.ch/Forum/viewtopic....77757#p2295242
Citera
2023-11-07, 18:31
Medlem
FrostensBarns avatar
Tror inte vi kommer f se n fldder i stil med flubroma/clonazolamen.
Fan vad jag saknar dom rackarna.
Citera
2023-12-07, 12:56
Bannlyst
En postare p Reddit tog 50 mg och sa sig vara positivt verraskad. Bsta sen rilmazafone. Fr se om jag fr bretazenil genom tullen s kanske det blir en bestllning p denna med.
Citera
2024-05-14, 13:22
Medlem
Bestllde ett fempack frn Tyskland fr att testa, de ligger p 9 mg s allts 45 mg drog jag i mig.
Knde faktiskt ingenting men var positiv p benso p sticka.
Hade lite samma erfarenhet av bromonordiazepam vilket r rtt konstigt d jag brukar ha vldigt god effekt av Stesolid.
Kanske mste man komma upp i dos?
Citera
2024-05-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Bestllde ett fempack frn Tyskland fr att testa, de ligger p 9 mg s allts 45 mg drog jag i mig.
Knde faktiskt ingenting men var positiv p benso p sticka.
Hade lite samma erfarenhet av bromonordiazepam vilket r rtt konstigt d jag brukar ha vldigt god effekt av Stesolid.
Kanske mste man komma upp i dos?

Denna r bra fast en medelbenzo s sker du kick benzo r inte detta den du br chansa p.
Minns nr nordazepam som denna omvandlas till eller N-desalkylnordazepam r nog det rtta och jag lskade dessa nr de fanns hos TT p 5mg st det var en vldigt medicinsk benzo fast jag hade enorm tolerans minns jag s fick ta minst 8-10 om dagen fast dom funkade och jag tappade ner med hjlp av dessa till endast 20mg om dagen vilket gick hur bra som helst sen tog jag 30mg stress drifrn med 2mg bort var tredje vecka och nr jag var p endast 4mg stress kom s klart flualprazolam ut s kpte 50st och tog 2st sedan godnatt fast lskade dom flualprazolam s gjorde en deal och fick flera tusen av dessa s efter 2-3 veckor trodde jag det var bull piller och lgt doserade s en som var Newbie p benzo tiggde 1st s jag gav med mig s brjade han tigga mera och jag berttade klart och tydligt dessa flualprazolam var minst 5 gnger s potenta n alprazolam s ljg han att han tog 5mg alprazolam om dagen och jag sa ta bara en sen g hem ja visst han lovade men tog bda direkt och hade massa brass och annat p sig fast han stannade s jag gick jag fattade direkt detta blir kaos och mycket riktigt han bara dckade stende och rakt ner i betongen som tur var tog hans polare pixen och de andra drogerna och gick drifrn plus en pistol han hade med innan vakterna tog honom fast de hittade inget i hans blod tydligen s slppte honom.

Nu kommer jag av mig men dessa norflurazepam som ju dessa omvandlas till r en chill och grym benzo och de hittade inte den p mina analyser heller fast nu r den nog tillagd.
Citera
2024-05-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
nnu en prodrog fr att komma runt de tyska lagarna har slppts. Denna metaboliseras till nordazepam som r en av diazepams aktiva metaboliter. Halveringstiden r upp till 200 timmar s vgar man hoppas p ngot bra? Vendorn har tidigare slppt mycket prodroger fr benso som inte verkar ftt ngon bra kritik. NB-bromazafone och avizafone t.ex.

Jo men han frbttrar dom hela tiden och allt annat r fan det renaste jag vart med om som deras katinoner fr en jvla effekt av dessa men de r dyra pga det kostar syntesera dom.
Ska bestlla en katinon nu snart sen en till frn en annan veckor dr man fr det som har grym renhet.
Jag tror att om man blandar 0,25-0,3 3-MMA med i g av en bra eller hyffsad katinon s kommer effekten blir mycket bttre
Citera
2025-02-17, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Tror inte vi kommer f se n fldder i stil med flubroma/clonazolamen.
Fan vad jag saknar dom rackarna.

Finns en som r nstan identisk med flubromazolam phenazolam och det enda som skiljer r 2-chlorophenyl isf 2-fluorphenyl annars r dom exakt likadana och jag har testat den och det var mycket likt flubromazolam bara att fluoro fr s det passerar hjrn blod barriren snabbare och lttare s p 2-3mg phenazolam (clobromazolam) blev det nstan identiskta effekter men det tar upp till 2-2,5tim innan full effekt s jag ter doserade vilket stllde till det men det var ox lite likt bromazolam bara lite starkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in