2023-10-24, 17:47
Bannlyst
Ännu en prodrog för att komma runt de tyska lagarna har släppts. Denna metaboliseras till nordazepam som är en av diazepams aktiva metaboliter. Halveringstiden är upp till 200 timmar så vågar man hoppas på något bra? Vendorn har tidigare släppt mycket prodroger för benso som inte verkar fått någon bra kritik. NB-bromazafone och avizafone t.ex.
Citera
2023-10-24, 18:37
Medlem
Majorianuss avatar
Namnet påminner om ett telekomföretag. Som alla droger är det skit, och hade det varit bra hade det registrerats och använts som läkemedel.
Citera
2023-11-07, 18:05
Bannlyst
Finns en rapport på Eve & rave som rapporterar kortvariga effekter på 20-50 mg, men att döma av hur lite det skrivs fast den varit ute ett tag nu verkar det inte vara nån dundebenso.
https://eve-rave.ch/Forum/viewtopic....77757#p2295242
Citera
2023-11-07, 18:31
Medlem
FrostensBarns avatar
Tror inte vi kommer få se nå flödder i stil med flubroma/clonazolamen.
Fan vad jag saknar dom rackarna.
Citera
2023-12-07, 12:56
Bannlyst
En postare på Reddit tog 50 mg och sa sig vara positivt överraskad. Bästa sen rilmazafone. Får se om jag får bretazenil genom tullen så kanske det blir en beställning på denna med.
Citera
2024-05-14, 13:22
Medlem
Beställde ett fempack från Tyskland för att testa, de ligger på 9 mg så alltså 45 mg drog jag i mig.
Kände faktiskt ingenting men var positiv på benso på sticka.
Hade lite samma erfarenhet av bromonordiazepam vilket är rätt konstigt då jag brukar ha väldigt god effekt av Stesolid.
Kanske måste man komma upp i dos?
Citera
2024-05-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asagne
Beställde ett fempack från Tyskland för att testa, de ligger på 9 mg så alltså 45 mg drog jag i mig.
Kände faktiskt ingenting men var positiv på benso på sticka.
Hade lite samma erfarenhet av bromonordiazepam vilket är rätt konstigt då jag brukar ha väldigt god effekt av Stesolid.
Kanske måste man komma upp i dos?

Denna är bra fast en medelbenzo så söker du kick benzo är inte detta den du bör chansa på.
Minns när nordazepam som denna omvandlas till eller N-desalkylnordazepam är nog det rätta och jag älskade dessa när de fanns hos TT på 5mg st det var en väldigt medicinsk benzo fast jag hade enorm tolerans minns jag så fick ta minst 8-10 om dagen fast dom funkade och jag tappade ner med hjälp av dessa till endast 20mg om dagen vilket gick hur bra som helst sen tog jag 30mg stress därifrån med 2mg bort var tredje vecka och när jag var på endast 4mg stress kom så klart flualprazolam ut så köpte 50st och tog 2st sedan godnatt fast älskade dom flualprazolam så gjorde en deal och fick flera tusen av dessa så efter 2-3 veckor trodde jag det var bull piller och lågt doserade så en som var Newbie på benzo tiggde 1st så jag gav med mig så började han tigga mera och jag berättade klart och tydligt dessa flualprazolam var minst 5 gånger så potenta än alprazolam så ljög han att han tog 5mg alprazolam om dagen och jag sa ta bara en sen gå hem ja visst han lovade men tog båda direkt och hade massa brass och annat på sig fast han stannade så jag gick jag fattade direkt detta blir kaos och mycket riktigt han bara däckade stående och rakt ner i betongen som tur var tog hans polare pixen och de andra drogerna och gick därifrån plus en pistol han hade med innan vakterna tog honom fast de hittade inget i hans blod tydligen så släppte honom.

Nu kommer jag av mig men dessa norflurazepam som ju dessa omvandlas till är en chill och grym benzo och de hittade inte den på mina analyser heller fast nu är den nog tillagd.
Citera
2024-05-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Ännu en prodrog för att komma runt de tyska lagarna har släppts. Denna metaboliseras till nordazepam som är en av diazepams aktiva metaboliter. Halveringstiden är upp till 200 timmar så vågar man hoppas på något bra? Vendorn har tidigare släppt mycket prodroger för benso som inte verkar fått någon bra kritik. NB-bromazafone och avizafone t.ex.

Jo men han förbättrar dom hela tiden och allt annat är fan det renaste jag vart med om som deras katinoner får en jävla effekt av dessa men de är dyra pga det kostar syntesera dom.
Ska beställa en katinon nu snart sen en till från en annan veckor där man får det som har grym renhet.
Jag tror att om man blandar 0,25-0,3 3-MMA med i g av en bra eller hyffsad katinon så kommer effekten blir mycket bättre
Citera
2025-02-17, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Tror inte vi kommer få se nå flödder i stil med flubroma/clonazolamen.
Fan vad jag saknar dom rackarna.

Finns en som är nästan identisk med flubromazolam phenazolam och det enda som skiljer är 2-chlorophenyl isf 2-fluorphenyl annars är dom exakt likadana och jag har testat den och det var mycket likt flubromazolam bara att fluoro för så det passerar hjärn blod barriären snabbare och lättare så på 2-3mg phenazolam (clobromazolam) blev det nästan identiskta effekter men det tar upp till 2-2,5tim innan full effekt så jag åter doserade vilket ställde till det men det var oxå lite likt bromazolam bara lite starkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in