2024-12-15, 14:43
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Helt knäpptyst kring detta. Blir det jul å nyår i öknen även detta år? Eller har jag missat ngt helt å hållet?

Dom blir nog borta 100 år där ute i saraharaöknen. Julskinkan kan dom glömma även i år.
Citera
2024-12-15, 20:37
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Dom blir nog borta 100 år där ute i saraharaöknen. Julskinkan kan dom glömma även i år.
Ja definitivt i Tunisien.

Men det vore intressant att höra mer om dessa förr så kaxiga idioter och de som lika kaxigt här i tråden gång på gång skanderat att de "snart är ute", men efter sina första inlägg alla blivit besynnerligt tysta.
Citera
2024-12-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja definitivt i Tunisien.

Men det vore intressant att höra mer om dessa förr så kaxiga idioter och de som lika kaxigt här i tråden gång på gång skanderat att de "snart är ute", men efter sina första inlägg alla blivit besynnerligt tysta.

Instämmer dessa karaktärer som var så vänliga med att översätta sin engelska "soon soon" till svenska "snart ute". Inte hört från dem här inne i tråden på länge.

Men fick en känsla av att det var ngt på gång där i början av september eller så men sen följt tråden å inget händer. Även knäpptyst i media. Var tvungen kolla om ngn visste ngt eller om man var tvåa på bollen eller så.
Citera
2024-12-15, 20:47
Medlem
Undrar verkligen hur dem ser ut just nu. Fiffty måste gjort värsta biggest looser resan där i öken!
Citera
2024-12-15, 20:48
Medlem
Mowgli Instagrammar vidare eller? Ngn som vet?
Citera
2024-12-21, 12:50
Medlem
Vad händer här då? Inget svenskt julfirande för Upplands-bros f.d. plågoandar?
Citera
2024-12-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vad händer här då? Inget svenskt julfirande för Upplands-bros f.d. plågoandar?

Nej verkar inte bli jul på hemmaplan i år heller för grabbarna. Varit lungt tänkte jag säga sen den dagen dem åkte fast där nere men sen kom jag på mig sj det varit ett mord här ute ändå (felskjutning) i närheten av bröderna brothers adress där det sprängts tidigare.
Citera
2024-12-22, 20:11
Medlem
Kollade ngn sån där video snutt på youtube ngn sån där Crime grej. Den fanns länkad i kurdiska räven tråden. Den var väl ngn månad gammal så var väl tvåa på bollen men i den lät det som våra herrar skulle bli släppta. Men tänker kanske det e samma video snutt som skapade diskussion här i tråden åxå lite bakåt i tiden?

#soonsoon
Citera
2025-01-13, 16:06
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Kollade ngn sån där video snutt på youtube ngn sån där Crime grej. Den fanns länkad i kurdiska räven tråden. Den var väl ngn månad gammal så var väl tvåa på bollen men i den lät det som våra herrar skulle bli släppta. Men tänker kanske det e samma video snutt som skapade diskussion här i tråden åxå lite bakåt i tiden?

#soonsoon
Intressant, vad hade YTubaren för källa? Kanske FB? :P
Citera
2025-01-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Intressant, vad hade YTubaren för källa? Kanske FB? :P

Vet inte faktiskt men nu var det ngn i en annan tråd om Räven som skrev att han hört rykten om att dem kommer släppas i Februari.

Men återstår se vad som är sant man har ju ändå hört soon soon ett bra tag...
Citera
2025-01-17, 20:38
Medlem
Jag vet att det var några ”bruschur” inne i tråden när de greps och sade att de skulle snabbt ut. Släppas direkt. Fixar Rawa eller vilket äckel de nu bekänner sig till. Påstod bruschurna

Det gick sådär. Jag är glad exakt varje dag de sitter där. Fast jag hade hellre haft dem i ett libyskt fängelse. ”A girl can dream…”.
Citera
2025-01-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag vet att det var några ”bruschur” inne i tråden när de greps och sade att de skulle snabbt ut. Släppas direkt. Fixar Rawa eller vilket äckel de nu bekänner sig till. Påstod bruschurna

Det gick sådär. Jag är glad exakt varje dag de sitter där. Fast jag hade hellre haft dem i ett libyskt fängelse. ”A girl can dream…”.

Samma här varit nöjd för varje ny dag som påbörjats där nere i öken för dem. Men vad jag förstått så är det väl inte direkt fritidsgård där nere i öknen men kanske inte det tuffaste å hårdaste heller? I tråden har det gått lite fram å tillbaka i den frågan.

Men oavsett om dessa herrar nu släpps vad tror ni händer? Det har varit lungt här på byn å överlag i Sverige sen dem torska. Kommer det eskalera igen? Vet att ngra står på den så kallade dödslistan (verkar finnas flera men tänker en av de där första som kom ut). Lägger dem av helt å lämnar det kriminella för att den fått ett wake up call? Hittat gud kanske? Frågorna är många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in