2023-12-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverné
Dags att svt besluter sig fòr en julvärd och kör denne år efter år

Ingen vill missa julen varje år förutom weisse som sket i sina barn
2023-12-24, 23:47
Medlem
Har alltså inte sett spektaklet. Men om jag fattat rätt så har Batran haft med sin far och sin fru i sändningen?
Och så finns det de som inte begriper att detta är politiskt orkestrerat?
2023-12-24, 23:51
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Konceptet tv-man i övre medelåldern gör självupptaget (rese)program med sin far utan någon anledning alls är så jävla uttjatat att det finns parodier på det.
2023-12-25, 00:16
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Mina tofflor har mer karisma.

Det är ju det som är det roliga. Som om de tog tråkigaste killen i klassen och skickade honom till clownskola.
2023-12-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Kändes faktiskt lite malplacerat att hans far medverkade. Men jag antar att de så väldigt gärna ville få in en lyckad invandrare och visa upp för pöbeln i propagandasyfte att det inte riktigt spelade nån roll att det inte passade in.
Han kom hit som forskare på 70-talet, men kom sedan att driva indisk restaurang (Bantorget, Lund) så så lyckad invandrare var han ju inte. Hans forskning kan ju inte heller lett till något då inget kommer upp om man googlar efternamnet. De som har någon högre utbildning blir oftast omskolade här till något enklare. Att han kom i arbete handlade nog mera om generationen att de gjorde det då. Men vad det tillförde må man ju undra? Inte handlade det om svenskt julfirande.
2023-12-25, 00:20
Citat:
Ursprungligen postat av Princen567
Nån stans läste jag för mycket länge sen att herr David skallade en kille i en korvkö i Danmark, killen dog. Försökt hitta info igen med verkar tok städat.

0 chans att Batra skulle skalla ned en dansk så han dog hahaha. Det är större chans att det börjar regna negerkukar imorgon.
2023-12-25, 00:21
Medlem
stickan888s avatar
Och ett blockljus,
det ska vara just ett kronljus.
2023-12-25, 00:24
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Har alltså inte sett spektaklet. Men om jag fattat rätt så har Batran haft med sin far och sin fru i sändningen?
Och så finns det de som inte begriper att detta är politiskt orkestrerat?
Vi får väl vara glada att familjens heliga ko inte var med eller det kanske var fru Batra med sin klumpkäft. En fin parodi på Julen. Stjärne har lyckats slå in ännu en spik i den germanska kulturkistan.
2023-12-25, 00:28
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Han är ju sådär. Har aldrig fattat vad fan den fjanten ens gör på tv. Mina tofflor har mer karisma.

-Han överglänser ju Özz och då är det väl som det ska eller
har vi med två miss-fits att göra?
2023-12-25, 00:37
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Och ett blockljus,
det ska vara just ett kronljus.

Ljus som ljus, det smakar ju lika
2023-12-25, 00:45
Medlem