2023-10-25, 22:13
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Då börjar väl det dra ihop sig vem som ska få vara julvärd i år.
Salwan Momika, Kurdiska räven har synts mycket i rampljuset under året. Eller vilka är favoriterna?
Vem hade det blivit om Flashbackarna fått bestämma,
Sofia Rågenklint hade väl varit ett bra alternativ.
Janne Andersson kan vara en outsider i frågan. Han hade säkert svarat ja nån gång.
Citera
2023-10-25, 22:32
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Är det så? Ska det vara så? Du skrattar konsumenten rakt upp i ansiktet!
HUR KAN DU SKYLLA TOMTEN FÖR ATT VARA SEN PÅ GRUND AV ONYKTERHET NÄR DU HAR LEVERERAT RENAR SOM ÄR BÅDE HALTA OCH LYTTA? SVARA PÅ MIN FRÅGA!
Citera
2023-10-25, 23:13
Medlem
kevinhoflands avatar
Gw
Citera
2023-10-25, 23:14
Medlem
Gissar på David Batra. Pernilla wahlgren är också en lågoddsare. Även David sundin (men han har väl gått över till tv4 nu med bäst i test?)

Andra jag kunde tänka mig;
Bengt Alsterlind (dock pensionär och inaktuell numera)
Bosse Bildoktor (samma som ovanstående)
Jill Johnson
Lotta Engberg (tv4 som antagligen hindrar iofs)
Peter Settman (inte troligt menmen)
Jacob Håård
Glenn Hysén
Mark Levengood
Pernilla Månsson Colt
Peter Apelgren
Rolf Lassgård
Maria Montazami
Citera
2023-10-25, 23:16
Medlem
olasvenssons avatar
Arga Snickaren vill jag ha som julvärd. Det är han helt klart värd. Han kan även laga julmat i rutan. Gärna stulen mat såklart 😁 annars får det vara...
Citera
2023-10-25, 23:44
Medlem
Abelssuns avatar
Det blir en svart neger, arab, transa eller bög i år.
Citera
2023-10-25, 23:44
Medlem
JoakimFenixs avatar
Att Edward Blom inte blivit julvärd än är för mig rätt overkligt. Han är som född för den rollen, och jag tror nog få hade gjort det bättre än honom

Med tanke på att han nyligen ställde upp på Min Sanning och framstod som oerhört genuin och älskvärd så känns det inte helt omöjligt att det här blir hans år.

Jag lägger 75 spänn på bordet just nu att det blir Edward Blom. 15 spänn på att det blir Farah Abadi.
Citera
2023-10-26, 02:19
Medlem
Börjar bli orolig nu att det blir han Sekelius.
Citera
2023-10-26, 02:54
Nu kom jag på den perfekte julvärden! Han Staffan i paret Staffan och Bengt från Umeå.
Citera
2023-10-26, 10:25
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Arga Snickaren vill jag ha som julvärd. Det är han helt klart värd. Han kan även laga julmat i rutan. Gärna stulen mat såklart 😁 annars får det vara...
Ja arga snattaren verkar ju vara på väg in i värmen igen med ett nytt tvprogram, så varför inte?

Han kan ju då gärna få dela med sig av sina bästa självskanningstips och lite roliga fylleanekdoter. Perfekt på julafton!
Citera
2023-10-26, 10:28
Citat:
Ursprungligen postat av lillkarsk
Nu kom jag på den perfekte julvärden! Han Staffan i paret Staffan och Bengt från Umeå.
Bengt Andersson har varit död i mer än femton år så i så fall blir det en relativt ensidig konversation när nästan 80-årige Staffan Ling sitter och pratar med en murken kista på julaftonskvällen.
Citera
2023-10-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinhofland
Gw

Bra idé faktiskt! GW är en folkkär mysgubbe och hade passat perfekt som julvärd. Gärna innan han blivit allt för gammal. Så helst redan i år.

Men, men. SVT tänker inte så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in