2023-12-26, 13:15
Medlem
Jag tycker David Batra axlade rollen som julvärd med bravur, en väldigt fin och hedervärd insats. Tack David!
Citera
2023-12-26, 13:55
Medlem
Någon i tråden skrev att Batra sa något om att det var bra att Sverige har invandring men senare förnekas att Batra sagt något om invandring.

Vad gäller?
Citera
2023-12-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Någon i tråden skrev att Batra sa något om att det var bra att Sverige har invandring men senare förnekas att Batra sagt något om invandring.

Vad gäller?
Nu såg inte jag allt , men jag hörde inget om att han pratade politik överhuvudtaget
Citera
2023-12-26, 14:00
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt

Vad gäller?

Kanske inte ska ta dina källor ifrån flashback.
Citera
2023-12-26, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Kanske inte ska ta dina källor ifrån flashback.

Vilken av källorna ska jag inte ta till mig? Att han pratat om invandring? Eller den om att han inte pratat om invandring? Gissar på bägge två då.

Ska inte lyssna på något någon någonsin skriver om vad som skett i ett tv-program i tv-serier och tv-program underforumet då alltså?

Bra då vet jag!
Citera
2023-12-26, 19:16
Medlem
David Batra var bra, tycker jag.
Citera
2023-12-26, 21:18
Medlem
Batra var riktigt bra. Spann nästan som en katt där i fåtöljen. Han kan köra ett par år till på raken nu så behöver inte SVT hajpa någon inför nästa jul. Bara att damma av Batra efter att han suttit av ett år till i Landshövdingspalatset där han för närvarande är butler till sin fru och familj. Det är fan inte det sämsta att vara butler och julvärd, jag kan på rak arm komma på en sämre karriär.
Ska det bli någon annan julvärd kan de ringa in Thåström från Berlin så det blir lite punkig jul. Kanske Gurra & Fjodor kan gästspela med överlevare från slänten i Rågsved.
Citera
2023-12-26, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Kan de inte visa Arne Weise i repris?
Jag misstänker att de sätter David Batra som värd, men hoppas verkligen inte det.

Tänk att JAG gissade rätt! Dock gissade jag fel i hur det skulle bli. Jag har förstått att folk överlag är VÄLDIGT nöjda. Jag fick förhinder att titta och missade tyvärr Kalle Anka också .
Citera
2023-12-27, 00:33
Medlem
GoranPongs avatar
Batra var riktigt bra som julvärd. Vi ska nog vara glada att det blev han för nästa år kanske det blir den hemska Miss Shameless som sitter där.
Senast redigerad av GoranPong 2023-12-27 kl. 00:37.
Citera
2023-12-27, 01:14
Medlem
Så länge man slipper Edward Bloom är jag nöjd, för övrigt missade jag Batra. Kanske Svts gullegris Özz sitter där nästa år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in