2023-10-28, 21:29
Nej tjejen söks inte längre. Varför undrar du det? Hon har absolut inget med saken att göra.
Citera
2023-10-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colombia777
Nej tjejen söks inte längre. Varför undrar du det? Hon har absolut inget med saken att göra.

Varför ska vi tro på att du sitter på all denna information?
Citera
2023-10-28, 21:40
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Varför ska vi tro på att du sitter på all denna information?

Jag kan då bara ställa en motfråga... tror du att jag försöker skydda nån/lägga skulden på oskyldiga personer? Klart att jag förstår om du har tvivel men kan du utveckla frågan? Tack
Citera
2023-10-28, 21:46
Medlem
Citat:
Jag kan då bara ställa en motfråga... tror du att jag försöker skydda nån/lägga skulden på oskyldiga personer? Klart att jag förstår om du har tvivel men kan du utveckla frågan? Tack

Det låter som väldigt mycket detaljkännedom om en händelse som är under utredning, ganska så tidigt under utredningen dessutom, så att det framstår som att du själv var där eller har varit i direkt kontakt med någon som var där. Och i så fall bör du nog snarare prata med polisen än pladdra på Flashback. Det skulle inte heller vara första gången någon här påstår sig veta saker som de absolut inte vet.
Citera
2023-10-28, 21:46
Citat:

Du kan väl inte göra annat än vänta på FUP:en o se om jag lämnat riktiga uppgifter. Jag är ledsen men jag kan inte ge ett bättre svar utan att avslöja vem jag är.
Citera
2023-10-28, 21:51
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Adde var hemma men frös i chock och kunde inte röra sig.
Adde var hemma.

Bor han och Sabel i samma lägenhet?
Citera
2023-10-28, 21:51
Jag ville bara att folk skulle veta sanningen o att inga lögner skrevs om fina Sabel. Men du har rätt, jag har gjort mitt här så att säga. Menade inte att förarga någon, sorry.

Och jag har suttit i ett långt förhör med polisen precis som många andra. Ha en fin kväll!
Citera
2023-10-28, 23:09
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Adde var hemma men frös i chock och kunde inte röra sig.
Vad gjorde de hemma hos Adde på morgonen?
Hans son bor väl inte hemma.
Eller var han och Sabel och partajde hemma hos farsan?
Citera
2023-10-28, 23:18
Medlem
Citat:
Jag ville bara att folk skulle veta sanningen o att inga lögner skrevs om fina Sabel. Men du har rätt, jag har gjort mitt här så att säga. Menade inte att förarga någon, sorry.

Och jag har suttit i ett långt förhör med polisen precis som många andra. Ha en fin kväll!
Jag tror på en hel del av den information du gått ut med. Men för din egna del prata/sprid inte mer än vad du är helt säker på . Även om man står BO nära och har vetskap om mycket detaljer så vore det smartaste att tiga tills myndigheter går ut med ytterligare information.
Folk är ivriga och nyfikna men ge det ett par månader så kommer vi ha ett förundersökningsprotokoll som alla har rätt att få ut.
Citera
2023-10-29, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Finns det inga lokala dealers kvar som blir förbannade när en utböling kommer och dikterar villkor, eller har han lyckats sätta skräck i dom?

Han är ju en av de lokala dealers, aktiv i många år i Tranås . Men han har absolut inte omtyckt av någon som helst här omkring , pga av sådant här som har hänt nu.
Det finns säkerligen pris på hans huvud men han är väl effektiv att ha i sitt "lag" om man uttrycker det så. Hemskt.
Citera
2023-10-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Vad gjorde de hemma hos Adde på morgonen?
Hans son bor väl inte hemma.
Eller var han och Sabel och partajde hemma hos farsan?
Förmodligen spenderat natten där tillsammans och umgåtts
Citera
2023-10-29, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coked-suitman
Förmodligen spenderat natten där tillsammans och umgåtts

Ryktas om en stege via en balkong då det var låst in till dem men svårt att tro de stämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in