Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Så alla ljuger utom Wakefield själv
Patentansökan gäller INTE ett mässlingsvaccin. Den gäller en terapeutisk substans i syfte att behandla skador orsakade av MMR-vaccin.
Det framkommer i patentansökan och bekräftas av kollegor till Wakefield.
Så, här är det Deer som bevisligen ljuger.
Citat:
som har avslöjats som en av de största lögnarna, bedragarna och idioterna i modern tid.
Det är därför som jag startade den här trådan. Att bevisa att allt det här bygger på förtal och justitiemord och det i syfte att i Wakefield statuera ett exempel för att visa hur det kan gå för var och en som vågar ifrågasätta den internationella läkemedelsindustrins barnvaccin-regim världen över.
Citat:
Toppen! Han och hans anhängare känns trovärdiga…
Varför sätter du Deers yrkesroll inom citattecken?
Skälet till att jag kallar Deer för 'journalist' med anföringstecken är just för att han har missbrukat den rollen i sin mångåriga förtalskampanj och anstiftan till justitiemord mot kirurgen och forskaren Andrew Wakefield.
Precis ALLT är lögn och förtal.
Allt.
Citat:
Han har gjort ett beundransvärt jobb med att avslöja samhällsfaran Wakefield.
Och alla vi som INTE lever i ett inverterat moraliskt universum har en något annan uppfattning, helt riktigt.
Igen:
1. Nej, Wakefield har aldrig tagit fram eller patenterat något singel mässlingsvaccin. Här beslogs SnakePlisssken med ännu ett bevisligen falskt påstående.
2. Nej, Wakefield hade inte tjänat en spänn om hans patent hade implementerats och kommersialiserats. Här beslogs SnakePlisssken med ännu ett bevisligen falskt påstående.
3. Jo, singel-varianten av mässlingsvaccin drogs tillbaka i UK kort efter Wakefields rekommendationer. Här beslogs SnakePlisssken med ännu ett bevisligen falskt påstående.
Om SnakePlisssken insisterar på att påståendena 1-3 är sanningsenliga så är det ju bara att bulla upp med bevisen.
Jag finns kvar här.