• 1
  • 2
2023-10-23, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Polo har inte varit coolt på många år. Prova Patagonia, boy.

Puma då? Billigt och äkta!
Citera
2023-10-24, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimcharlesyes123
Man! Menar du sedan 90- och tidigt 00-tal nu eller sedan typ 17-18? Det är direkt avgörande för mig angående Polo!

Fick aldrig svar på min fråga om Adidas heller. Stämmer det att vissa är så pass off att de springer runt i Adidas och att det funkar att 'reppa' med det?

Menar 00
Citera
2023-10-24, 02:58
Medlem
Ja b-laget reppar ju i puma så det borde funka för dig också
Senast redigerad av hyreshuskommunist 2023-10-24 kl. 03:00.
Citera
2023-10-24, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Menar 00

Har det varit kallt så länge så kommer självklart jag och mina andra missbrukare i b-laget göra det hett på lokala. Kommer att få ännu mer bitches i min puma. En liter kommunistblod på det med min rostiga morakniv och livet är sannerligen på topp, boy.
Citera
2023-10-24, 19:29
Medlem
eltonkebabs avatar
Haglöfs/North Face/liknande skaljackor är en grej för att de är så vanliga. Man smälter in i mängden. Alla har såna, svennar, araber, somaler, vanliga knegare, kontorsarbetare, etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Det är för varmt för parajumpers och Canada Goose nuförtiden, då behöver man en dyr (status) skaljacka. Ganska naturligt att det blir Haglöfs som har de dyraste skaljackorna.

Haglöfs är inte dyrt längre, aldrig varit dyrast heller. Kolla på Arc'teryx istället.
Senast redigerad av eltonkebab 2023-10-24 kl. 19:31.
Citera
2023-10-31, 08:41
Medlem
Funderar på att i dag köra BMW i Haglöfs kläder och Adidas skor. Möjligheten finns. Vem är jag då? / Svenne Banan
Citera
2024-01-01, 03:35
Medlem
Uppdatering: Sjukt nöjd med jackan som jag coppade. Köpte mig en i svart, lite dyr men väl värd pengarna. Man kan känner sig lite som rosa panterna fast svart förstås. Kan glida runt obemärkt runt knutarna ssamtidigt som jag känner att plagget inger vis respekt när man sitter på tuben tex.

Sätter bagarmossen på kartan. lets go boys
Citera
2024-01-01, 03:41
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
va e detta för skit snack? ja hänger mycke runt gangster folk o aldrig sett nån reppa hag löfs. skulle man gå runt i fri lufts kläder så skulle man man bli ut skrattad :P ser mest gucci o armani o adidas o supreme.
Kan det inte bero på att ni har munnen öppen väldigt brett utan att stänga den och kanske därför blir avkylda och behöver en väldigt varm jacka för att inte frysa ihjäl i normal rumstemperatur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in