2023-10-23, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Det som är lite roande, man vurmar för mångkultur. Svenska samhället har fullständigt rasat,till kriminella politiker och kriminella klaner.

Med Zlatan,och utan Zlatan är landslaget ännu sämre än innan. Något säger mig att bragden från 1994 aldrig kommer att upprepas av ett Multikulturell Suedi landslag från orterna.

Det sägs ju redan att fotbollen i Sverige,agenter jobbar åt klaner med mera. Spelbedrägerier,läggmatcher och annat skit🍌💩🍌

Allt i Bananrepubliken Sverige.

Det är vansinne min vän.

Det är också ren nepotism att Janne får spela av detta helvete... Varför?

Tack för att jag fick sitta uppe och se vackra gamla Sverige vända mot Rumänien.

Foppa i Colorado 1996, kommer heller aldrig igen!

Han kanske har sagt något om SD för hundra år sedan mellan någon periodpaus, vem fan bryr sig!

Han är ett gammalt frimärke för fan och får säga vad fan han vill!

Får ångest!!
Citera
2023-10-23, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Men SM-guld fick han aldrig, det satte Mif stopp för.

Bagateller. Svartvadet löste det åt honom till slut!
Citera
2023-10-23, 00:48
Medlem
Flyttade själv till Schweiz för lite över två år sedan. Bästa jag gjort i mitt liv. Det är mycket pappersarbete i början men efter första året har man "settled in". Språken är jag inte någon höjdare på, men det är inga problem att använda engelskan här. Bor ganska nära Zug, i Luzern. Hade ingen aning om att han bodde här.
Senast redigerad av Ehandel 2023-10-23 kl. 00:58.
Citera
2023-10-23, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ehandel
Flyttade själv till Schweiz för lite över två år sedan. Bästa jag gjort i mitt liv. Det är mycket pappersarbete i början men efter första året har man "settled in".

Ett mycket bra livsval av dig. Jag kommer att dö här men jag unnar dig och Foppa lycka i alla fall. Självklart!
Citera
2023-10-23, 00:59
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Peter Forsberg var också med upprop att folk absolut inte skulle rösta på SD........

https://www.aftonbladet.se/sportblad...p-mot-rasismen

Tragiskt att de lipar, det är ju helvit lip lite ironiskt. Trodde inte Forsberg höll på med sådan skit.
Citera
2023-10-23, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Foppas skönaste är när han blir så där pissförbannad på en domare i någon match som jag glömt.
Han sa väl typ "Han är så jävla dålig att jag vill ge Han en smäll på käften"

Bra val att flytta ner till tryggheten, riktiga skolor och lärare.
Speciellt lärare som inte följer Södertörn högskolas pk hitta på idiotiska vänsteridéer.

- dä ä sant de!
Citera
2023-10-23, 01:06
Medlem
sanchoos avatar
Citat:
Peter Forsberg var också med upprop att folk absolut inte skulle rösta på SD........

Tack för ditt svar. Bra att den finns som första kommentar.

Dra åt helvete alla jävla hycklare och opportunister
Citera
2023-10-23, 01:11
Medlem
naknaindianens avatar
Citat:

Fy fan, att folk inte har någon skam i kroppen. Han har inte rätt att klaga nu
Citera
2023-10-23, 01:17
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Det är vansinne min vän.

Det är också ren nepotism att Janne får spela av detta helvete... Varför?

Tack för att jag fick sitta uppe och se vackra gamla Sverige vända mot Rumänien.

Foppa i Colorado 1996, kommer heller aldrig igen!

Han kanske har sagt något om SD för hundra år sedan mellan någon periodpaus, vem fan bryr sig!

Han är ett gammalt frimärke för fan och får säga vad fan han vill!

Får ångest!!

Sen brukar ju kändisar uttala sig politiskt korrekt framför journalister eller att man klipper så att det blir rätt på bästa sändningstid,men Foppas val att flytta och tala sanning idag säger mer än tusen ord. Han är förlåten ✌️
Citera
2023-10-23, 01:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Kapital och människor har edan påbörjat en flykt från Sverige, det finns inga framtidsutsikter och Sverige anses vara en överföll latrin runt om i världen.
Kaosblattarna har förstört detta landet på sätt som kommer drabba BNP hårt, den första "flyktvågen" utifrån landet kommer såklart dom allra rikaste stå för, musiker, idrottsprofiler osv

Men snart följer de någorlunda välutbildade efter!

Kan inte människa få ändra sig? Det är inte helt oförsvarligt att i tidernas begynnelser för ett par decennier ha tyckt att SD var ett gäng grötkäftar med spattiga högerarmar, men sen hände något, detta något har nu alla öppnat ögonen inför...

Tror du på riktigt att han har ändrat sig? Han tycker troligtvis fortfarande att SD är hemska rasister och att mångkultur är fantastiskt så länge det inte är i närheten av där han bor. Han är en av dem som har bidragit till att Sverige ser ut som det gör och nu flyr han fältet för att slippa så det han har skördat.
Citera
2023-10-23, 01:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Men låt kungen vara.

Mannen har gett oss ett par OS-guld och både var och är en legend i NHL med sina offensiva tacklingar och sina iskalla vargblå ögon!

Var glad att denna ikon bor i Europa och ens besöker Sverige. Kärlek Foppa. 👍

Han har bidragit till Sveriges förfall och nu kommer han och klagar från ett helt annat land. Alla har inte de ekonomiska möjligheterna som han hade att fly landet.

Nej, Han är en vidrig människa. Skiter i hur många OS-guld han tagit.
Citera
2023-10-23, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han har bidragit till Sveriges förfall och nu kommer han och klagar från ett helt annat land. Alla har inte de ekonomiska möjligheterna som han hade att fly landet.

Nej, Han är en vidrig människa. Skiter i hur många OS-guld han tagit.

Foppa är ett frimärke och immun.

Cashen har Foppa styrt upp helt själv.

Foppa får säga vad han vill till vem han vill och han får bo var han vill!

Immun, frimärke och en guldgrabb.

#21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in