2023-10-22, 19:48
Medlem
Jaha är RT MGM eller är han BO? Låga odds på det första antagligen.
Citera
2023-10-22, 19:55
Medlem
Apfejsets avatar
Brann ju en bil i det området för några veckor sedan efter uppgörelse på stan med våld, kanske har ett samband?

Bilen tillhörde en tidigare dömd man "S*leh H*srm" *a *u.
Senast redigerad av Apfejset 2023-10-22 kl. 20:08.
Citera
2023-10-22, 20:05
Medlem
Kan inte säga att han ens är inblandad men fick syn på vilka som bodde där och .. vet ju vem det är sen förr.

Vi får väl se vad som sägs
Citera
2023-10-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Jaha är RT MGM eller är han BO? Låga odds på det första antagligen.

Bägge och? Hänt förr
Citera
2023-10-22, 20:37
Medlem
Gällande R.T så kan ni ju släppa det med en gång, pratade med honom nyss och han har inte ens varit i stan idag.

Typiskt jävla flashback detektiver att spekulera i saker man inte har en aning om, saker som hände för flera år sedan - hände för flera år sedan, ffs.
Det har verkligen inte att göra med detta och är inget annat än kärring skvaller.

Så släpp R.T ur denna diskussionen nu tack.
Citera
2023-10-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokarnisse165
Gällande R.T så kan ni ju släppa det med en gång, pratade med honom nyss och han har inte ens varit i stan idag.

Typiskt jävla flashback detektiver att spekulera i saker man inte har en aning om, saker som hände för flera år sedan - hände för flera år sedan, ffs.
Det har verkligen inte att göra med detta och är inget annat än kärring skvaller.

Bra då vet vi!

De är ju sånt man får leva med! Eftersom de hände där han bodde så är det väl inte så konstigt man lägger ihop saker och ting. Han är säkert en kanonkille idag
Citera
2023-10-22, 21:16
Medlem
mosesjrs avatar
Citat:

Släpp sargen kom in i Flashback matchen

Tyskland kulturen kan ni behålla i nässjö.
Låt snillen spekulerar i fred .
Citera
2023-10-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Kan du skriva vem i ett PM om du inte vill maska?
Det var längesen jag bodde i den staden, om man är påväg mot Malmbäck, är det hö el vä vid Willys som är Åker?
Vänster
Citera
2023-10-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Släpp sargen kom in i Flashback matchen

Tyskland kulturen kan ni behålla i nässjö.
Låt snillen spekulerar i fred .
Flashback i all ära, men han har inte med detta att göra, så om du är införstådd med "Flashback matchen" så fattar du väl också att han inte ska nämnas mer, för han har inget med saken att göra mer än att han är skriven på samma adress, så vad är det att spekulera om egentligen?

Ältande kärring skvaller kultur kan Du behålla för dig själv om du tycker det är givande.
Citera
2023-10-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joeinteexotisk
Bra då vet vi!

De är ju sånt man får leva med! Eftersom de hände där han bodde så är det väl inte så konstigt man lägger ihop saker och ting. Han är säkert en kanonkille idag

Ja absolut, inget förvånande i att folk undrar, jag undrade själv, men att ta upp saker som hänt för 15+ år sedan och sedan spekulera kring personen enbart för att han haft "ett rykte" om sig tycker jag är fel.

Men nu är det ju som sagt klarlagt att han inte haft med saken att göra, och då hoppas jag att folk kan respektera det.
Citera
2023-10-22, 21:49
Medlem
För att återgå till händelsen så har dom gripit en person, skäligen misstänkt för mord.

(https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jo...tomhus--strz0u)

En fågel viskade även om att det bor en hel del, öst afrikanska personer därvid som levt rätt vilt, polisen ska tydligen ha varit därvid för några veckor sedan gällande b.la skadegörelse och nått lägenhetsbråk (ej bekräftat).

Tältet som är uppsatt, är precis under balkongerna, min spontana gissning är att någon under natten till söndagen blivit utkastad från tredje våningen, som sagt, det är min personliga spekulation.

Har svårt att tänka mig att det skulle skett under dagen.
Citera
2023-10-22, 22:06
Medlem
Foo666s avatar
Citat:

Men nu är det ju som sagt klarlagt att han inte haft med saken att göra, och då hoppas jag att folk kan respektera det.

Klarlagt? För att du skriver det. Vad har du för belägg mer än att du ”pratat” med honom och ”han inte varit i stan”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in