• 4
  • 5
2025-05-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Stämmer inte. Dadlar är anti-inflammatoriska, detta har jag åtminstone läst på flera ställen, och det är inte för viktnedgång jag äter dem utan för att jag troligtvis har en inflammation i kroppen.

finns inget positivt med dadlar. du ljuger för dej själv - det är det du äter som ger dej inflammation. för att dämpa inflamation ska du ge upp kolhydrater. dadlar är fullt med kolhydraterna till att börja med. 2 månader på carnivore diet så vet du inte ens vad ordet inflammation innebär.
Citera
2025-05-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
finns inget positivt med dadlar. du ljuger för dej själv - det är det du äter som ger dej inflammation. för att dämpa inflamation ska du ge upp kolhydrater. dadlar är fullt med kolhydraterna till att börja med. 2 månader på carnivore diet så vet du inte ens vad ordet inflammation innebär.
Nej som sagt. Jag lurar ingen då jag läst mig till denna fakta. Dadlar är godkänt som ett antiinflammatoriskt livsmedel. Rött kött är det inte. Fisk däremot och ägg, detta äter jag. Ägg är neutralt och den lax jag köper (vildfångad pinklax) ska vara antiinflammatorisk. Skulle experter i ämnet ljuga rakt av menar du?
Citera
2025-05-15, 04:29
Medlem
Yotobs avatar
Både passionsfrukten och chilimangon är fasligt goda. Synd att de kostar en del bara.
Citera
2025-05-22, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yotob
Både passionsfrukten och chilimangon är fasligt goda. Synd att de kostar en del bara.

Tummen upp för chilimangon! Men blir inte ofta. Kostar ju nästan som saffran!
Citera
2025-05-27, 18:23
Medlem
Det var väl dessa som visade sig innehålla mögel och larver?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/p...gel-och-larver
Citera
2025-05-28, 01:01
Medlem
Undrar om UAE team i cykling äter dadlar???
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in