Kort svar: Glöm det, sorry...
Lite längre (och roligare och på sina ställen smått sanningsjusterad) version:
En relativt(

) vedertagen teori inom naturvetenskapen är speciella relatitivitetsteorin som ger dig E=mc^2 där E är viloenergin. Någonting som har en massa (dvs all materia, såväl köttbullar som spaghetti och annat) innehåller alltså energi. Kalorier är ett mått på energi och således finns det energi i materia med massa.
Rent teoretiskt skulle du väl kunna åka till Schwiez och besöka CERN och be att få inhandla lite antipartiklar. OBS, ta med stora plånboken för betalningen och skynda dig sedan att svälja, bäst före datumet är satt till ca 40 ns efter förpackning!
Nu är det ju uppenbarligen inte så att du tillgodogör dig 90 TJ när du äter ett gram materia. Till exempel fett innehåller ju 8-9 cal per gram, kolhydrater och protein 4...och jag veeeeet att ovanstående inte är den praktiska sanningen, men jag ville komma in och dominera en tråd sådär totalt som typ evolute m.fl. gör ibland...förlåt för att jag lånade din tråd...
Vidare kan ju speciella relatvitetsteorin diskuteras och jag har mina teorier om hur det egentlgien ligger till med antimeteria medan ni andra har era

Tack och hej...