2023-10-17, 09:50
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Judar är inte särskilt homogena.

Däremot finns en underström av en judisk "samling vid pumpen, tunabergare hitåt" som i kombination med dåliga ledare lett till den tystnad och i slutändan för gruppen självskadande beteende som Ekroth åsyftar.

Vägen till helvetet är stenlagd med goda föresatser, och där ingår Tikkun Olam när den innebär att inte tänka själv utan bara papegoja mottagna idéer.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2023-10-17 kl. 09:57.
Citera
2023-10-17, 09:52
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Den gravt utvecklingsstörda dvärgen Kent Ekeroth som för övrigt har en brorsa som också är en gravt utvecklingsstörd dvärg, har fel.

Det finns inga Judar i Sverige som valt att bli utsatta för rasism.
De allra flesta judar jag känner, och de är en del, är vänstervurmande mångkulturalister. Jag har blivit ovän med minst tre av dem på grund av deras tjat om hemska nazister i samhället när statistiken talar sitt tydliga språk.

Av alla judar jag känner är det två som inte är mångkulturalister, så även om min bekantskapskrets av ett 40-tal judar inte omfattar alla judar, så är tendensen bland dem just detta.
Citera
2023-10-17, 09:53
Medlem
Citat:
Den gravt utvecklingsstörda dvärgen Kent Ekeroth som för övrigt har en brorsa som också är en gravt utvecklingsstörd dvärg, har fel.

Ändå har många kända judar propagerat för just detta i decennier. Jag har faktiskt ej vetat att dessa var judar men sett ett mönster. Varje gång jag googlat om de var det efter deras mångkulturivrande har de varit just det. Eller ingifta judar.
Citera
2023-10-17, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Judarna har trots varningar varit stor del i att skapa den antisemitiska utvecklingen i Sverige genom att förespråka öppna gränser och mångkultur. Det skriver Kent Ekeroth (SD) i en ledare på sin nyhetssajt Samnytt.
https://samnytt.se/ekeroth-judiska-samfundet-lyssnade-inte-pa-varningarna
Vad säger ni om Ekeroths uttalande om judar? Finns inget som pekar på ändring, bara ytterst fåtal som ändrat sig.

Svenskarna har väl varit ännu värre än judarna...
Mer självdestruktivt väst land kan man nog inte hitta.
Citera
2023-10-17, 10:29
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Svenskarna har väl varit ännu värre än judarna...
Mer självdestruktivt väst land kan man nog inte hitta.

Svenskarna har utsatts för en massiv propaganda under decennier. Propaganda fungerar. De flesta svenskar har ingen aning om volymerna som ännu idag anländer utan många tror nativt att "invandringen stoppats", delvis för att man i media nästan uteslutande diskuterar flyktingmottagning. Demografi och den totala kraschen för etniskt svenskt barnafödande är heller inget media tar upp.
Citera
2023-10-17, 10:57
Medlem
Citat:

Du är exakt problemet vi har i Sverige.

Du kan inte analysera vad en åtgärd får för effekt.

Vad som hotar judars existens är den flora av kultur som utmejslas i arabiska länder och vi har tagit emot enorma mängder flyktingar från dessa kulturer och det är vad Kent Ekeroth syftar till att förklara. Ekeroth menar att judar varit bidragande till mångkulturalism och som aktivt arbetat för denna utveckling.

Du nämner även derogativa meningar om hans kognitiva egenskaper och liknande. Jag hoppas innerligt av hela min själ att du blir utsatt för den här utvecklingen på ett personligt plan.
Citera
2023-10-17, 11:04
Medlem
laxkaviars avatar
Detta kunde han sagt för +20 år sen. Först när Europa brister bortom räddning judarna "erkänner" sitt ansvar.

Man kan fråga sin om dagens uttalanden från Kissinger, Ekeroth m.fl. är en del av hela planen?
Citera
2023-10-17, 11:16
Medlem
Rotwangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Dom har ju öppet sagt att vita europeer måste försvinna, att europa blir brunt ör en bra sak, bara kolla upp videor på youtube om kalergi och hon kärringen Specter(?)

Att hennes uttalande ständigt lyfts upp som ett "bevis" på att judarna ligger bakom massinvandringen, visar bara att antisemiterna griper efter halmstrån.
Citera
2023-10-17, 11:18
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
De allra flesta judar jag känner, och de är en del, är vänstervurmande mångkulturalister. Jag har blivit ovän med minst tre av dem på grund av deras tjat om hemska nazister i samhället när statistiken talar sitt tydliga språk.

Av alla judar jag känner är det två som inte är mångkulturalister, så även om min bekantskapskrets av ett 40-tal judar inte omfattar alla judar, så är tendensen bland dem just detta.
Det finns bar 10-15M judar på jorden, de har alla bra kontakt med likasinnade, känner väl till sin historik, och inte något konstigt i att de som jagats på flykt i 2000 år är för en öppen värld. Dessutom är en mindre klick ganska produktiva och företagande och det finns vinster att hämta i en globalistisk värld. För det tredje är judar också i princip alltid liberala (vänster) och vänstern har alltid varit emot nationalstater.

Så det finns en enkelt förklaring till allt i tråden. Inte något konstigt och detta kommer aldrig att ändras och är man smart är man tolerant mot dessa åsikter som åtminstone inte medvetet som Hamas vill utplåna andra människor.

Detta sagt så har globalismen gått för långt enligt mig och jag ser fram emot en stor era med olika nationalstater igen.
Citera
2023-10-17, 11:44
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Det finns bar 10-15M judar på jorden, de har alla bra kontakt med likasinnade, känner väl till sin historik, och inte något konstigt i att de som jagats på flykt i 2000 år är för en öppen värld. Dessutom är en mindre klick ganska produktiva och företagande och det finns vinster att hämta i en globalistisk värld. För det tredje är judar också i princip alltid liberala (vänster) och vänstern har alltid varit emot nationalstater.

Så det finns en enkelt förklaring till allt i tråden. Inte något konstigt och detta kommer aldrig att ändras och är man smart är man tolerant mot dessa åsikter som åtminstone inte medvetet som Hamas vill utplåna andra människor.

Detta sagt så har globalismen gått för långt enligt mig och jag ser fram emot en stor era med olika nationalstater igen.
Precis. De vänsterintellektuella judarna har ett problematiskt förhållande till staten Israel just p g a sin självbild som kosmopoliter, därav den stora brytningen på 60-70-talet.
Citera
2023-10-17, 11:47
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Detta kunde han sagt för +20 år sen. Först när Europa brister bortom räddning judarna "erkänner" sitt ansvar.

Man kan fråga sin om dagens uttalanden från Kissinger, Ekeroth m.fl. är en del av hela planen?

Förbered er på en argare värld som Schwab sagt.
Citera
2023-10-17, 11:51
Medlem
troyanhorsefinders avatar
Jävla massinvandring av muslimer alltså. Byt ut Whatsapp/Facebook messenger omgående till Skype så kan ni motverka judisk dominans en del i.a.f.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in