Minns att Ulf sa för ett tag sedan att när han fått ta del av underrättelse information vad han chockad över att inte mer gjorts. Undrar vad SD hade tyckt och sagt om dom fick ta del av det.
Det är intressant hur dom säger att SD är en säkerhetsrisk och har kopplingar till Ryssland men vänsterpartiet som är fullt av blattar är inget problem.
Jag funderade lite, när alla utdragna fjompiga utredningar dragit ut på tiden och är klara, varför fäller inte SD regeringen? dom får ju ändå inte ta del av någon underrättelse information och t.ex. bidra till att välja en ny polis chef. Det har ju pratats om att ta in den dansk polischef men tack vare hur systemet ser ut kommer det antagligen sluta med någon vänster tant eller en brun man som förstår hur farliga den vita mannen är istället.
Vad kommer SD ha för krav inför nästa val om dom får låt oss säga 25 % röster?
Kommer Jimmy bytas ut mot den här Linda Lindberg så fort SD är med i regeringen då vita män är en säkerhetsrisk?
Senast redigerad av Explorer99 2023-10-17 kl. 01:50.
Minns att Ulf sa för ett tag sedan att när han fått ta del av underrättelse information vad han chockad över att inte mer gjorts. Undrar vad SD hade tyckt och sagt om dom fick ta del av det.
Det är intressant hur dom säger att SD är en säkerhetsrisk och har kopplingar till Ryssland men vänsterpartiet som är fullt av blattar är inget problem.
Jag funderade lite, när alla utdragna fjompiga utredningar dragit ut på tiden och är klara, varför fäller inte SD regeringen? dom får ju ändå inte ta del av någon underrättelse information och t.ex. bidra till att välja en ny polis chef. Det har ju pratats om att ta in den dansk polischef men tack vare hur systemet ser ut kommer det antagligen sluta med någon vänster tant eller en brun man som förstår hur farliga den vita mannen är istället. Vad kommer SD ha för krav inför nästa val om dom får låt oss säga 25 % röster?
Kommer Jimmy bytas ut mot den här Linda Lindberg så fort SD är med i regeringen då vita män är en säkerhetsrisk?
-Att få ingå i en utredning om detta som skall redovisa utfallet av utredningen 2047.
SDs roll har varit att lyfta den omfattande problematiken med flyktingar. Det är egentligen den enda frågan de helt rättfärdigt har levt och livnär sig på. Nu när denna soppa till slapphet är genomlyst så måste, vill jag, ha det till att SD ska förebygga att liknande katastrofer kan hända igen men då inom helt andra områden. Att bara tuffa vidare i samma spår numera kommer inte ge mycket.
Vad är felet med Sverige och vad kan åtgärdas i den underliggande problematiken som gör landet sjukt på så många olika sätt. Att Sverige förföll från världens tryggaste land och bland de rikaste till ett kaos... Vad är felet? Det måste bli SDs roll.
SD är som en jobbig baksäteschaufför, när det blev på riktigt så visade det sig att dom inte kan något annat och gnäll.
I 1 1/2 år har jag nu fått lyssna på spektakulära förslag och ideér, men ingenting händer, dom viftar bara sitt populistiska basebollträ och svingar iväg förslag som inget annat parti kommer backa eller ta rygg på, fan, vår statsminister vill förstöra vår yttrandefrihet pga kränka balkongkastare...
Det är dags att sluta snacka omch börja leverera nu, jag vill se Terminal5 på Arlanda fyllas av skynken och turbaner med engångsbiljetter härifrån...