2023-10-16, 18:34
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens
Snuthororna fortsätter briljera, ta väl avvägda och bra beslut!

Vill dom bli hatade av samhället?

Det är nog en annan "hora" i det här fallet som borde hatas av samhället. Nämligen den som körde på barnet. Vad är det du inte förstår?
Citera
2023-10-16, 18:36
Medlem
FrozenTMs avatar
Bra av polisen som fångade honom, en sån där förare skulle kört ihjäl någon förr eller senare ändå.
Citera
2023-10-16, 18:45
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Låt mig gissa som vanligt gjorde polisen inget fel, dom jagade ingen.
Du läste texten som sade att jakten avbröts när idioten gav sig upp på gångvägar?
Och därefter, när polisen slutat jaga, ändå kör på ett oskyldigt barn?
Du läste det? Och skriver ändå denna dynga?
Har du någon funktionsvariation, eller är du bara en vanlig idiot?
Citera
2023-10-16, 18:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Åter igen Bergsjön alltså. När jag bodde där var det ett trevligt område. Numera om det är någon från Bergsjön så per automatik det måste vara en brottsling! Synd för det är ju i grunden ett jävla trevligt område. Många öppna ytor. När man bodde där många trevliga människor också. Men de senaste 20 åren verkat gjort sitt. Numera är väl Bergsjön en del att undvika om man vill bo i Göteborg.
Senast redigerad av Zaedrews 2023-10-16 kl. 18:52.
Citera
2023-10-16, 18:50
Medlem
Citat:
Snuthororna fortsätter briljera, ta väl avvägda och bra beslut!

Vill dom bli hatade av samhället?

Det finns bara ETT klientel som använder det uttrycket!!!
Dom som tycker att Allt är Alla andras fel och inte när nåt eget ansvar!
Bilisten borde väl för fan ha stannat, så hade det inte blivit nåt snutjag och en olycka!
Jävla svin!
Citera
2023-10-16, 18:55
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Klart han har ett ansvar också. Men polisen har tydliga riktlinjer för vad som gäller vid biljakt.
Här har man offrat oskyldigas liv för att klämma dit någon för en fjantpåföljd.

Tror du 11-åringen tycker det är en rimlig uppoffring att få men för livet för att någon skall torska för lite böter o ett slag på handen?

Polisens avbrytande är troligen en efterhandskonstruktion.
Men som vanligt kommer ingen polis att bli åtalad.

Du hittar på en massa som är helt taget ur luften och som är obekräftat.
Så vad är din agenda, är du också en kriminell idiot som hatar poliser, för att dom stör dig i ditt dagliga liv?
Citera
2023-10-16, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mi-Randa
Bilisten borde väl för fan ha stannat, så hade det inte blivit nåt snutjag och en olycka!
Jävla svin!

Varför sker denna typ av olyckor gång på gång med polisen? varför kan inte polisen vara mer eftertänksamma och defensiva för att slå till vid rätt tillfälle? gång på får vi sådana här olyckor, där snuthororna ofta har startat ett efterfölje vid helt fel tidpunkt...

Sluta krama snuthoror, dom är värdelösa på sitt och gör bort sig hela tiden, skit ska skit ha!
Citera
2023-10-16, 18:59
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Åter igen Bergsjön alltså. När jag bodde där var det ett trevligt område. Numera om det är någon från Bergsjön så per automatik det måste vara en brottsling! Synd för det är ju i grunden ett jävla trevligt område. Många öppna ytor. När man bodde där många trevliga människor också. Men de senaste 20 åren verkat gjort sitt. Numera är väl Bergsjön en del att undvika om man vill bo i Göteborg.

1800-talet? Du måste vara väldigt gammal. (Inget fel med det, lev väl och god hälsa önskar jag dig)

Citat:
Ursprungligen postat av Mi-Randa
Jävla svin!

Jaja, det där är en sån som hamnar på ignorelistan. Vi har nämligen en sån, trots flashbacks brister. Se signaturen.
Citera
2023-10-16, 19:07
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crawz
Nej, att inte stanna för polisen innebär inte dödsstraff ditt jävla mongo.

Precis. Och på grund av det så blir det en massa olyckor på grund av smitare.
Hade snuten order om att smitar skall stoppas så fort som möjligt, även om det innebär direkt verkanseld, så skulle intresseat att försökra köra ifrån snuten snabbt gå ned till i princip noll.
Citera
2023-10-16, 19:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
1800-talet? Du måste vara väldigt gammal. (Inget fel med det, lev väl och god hälsa önskar jag dig)

1999 var senast jag besökte Bergsjön. Så inte lastgammal men ganska. På den tiden vad det ju inga direkta fel. Du kunde om natten gå runt hela Bergsjön och det var absolut ingen som trackade dig. Idag 2023 skulle man ju inte våga göra det.
Citera
2023-10-16, 19:15
Medlem
[quote=schizoflens|86085889]Vill dom bli hatade av samhället?[/QUOTE

Samhället hatar inte polisen.
Samhället hatar buset som drabbar oskyldiga.
Exempelvis påkörning av 11 åringar.
Skjutningar och sprängningar också för den delen.
Jävla idioter som smiter från polisen och kör på barn.
Ta lite jävla ansvar och stanna bilen, ta din bot eller straff, inte köra över barn. I detta fallet tror jag dessutom att polisen avbröt jakten, men trots det körde buset på barn. Man blir så jävla förbannad. Spenderat en del tid där senaste tio åren i Bergsjön, men mina barn, så inte jättepepp på detta.

Ni som säger snuthoror. Har ni tittat ut genom lägenhetsfönstret eller sett nyheterna senaste åren? Laglöst samhälle är bra eller. Kör på alla barn tills ingen är kvar. Eller tills alla barn arbetar som knarkstashare. 🙈
Senast redigerad av Bigbaraboom84 2023-10-16 kl. 19:20.
Citera
2023-10-16, 19:16
Medlem
Citat:
Varför sker denna typ av olyckor gång på gång med polisen? varför kan inte polisen vara mer eftertänksamma och defensiva för att slå till vid rätt tillfälle? gång på får vi sådana här olyckor, där snuthororna ofta har startat ett efterfölje vid helt fel tidpunkt...

Sluta krama snuthoror, dom är värdelösa på sitt och gör bort sig hela tiden, skit ska skit ha!
De VAR ju defensiva och avbröt. Avskummet körde på pojken. Hade inte avskummet funnits i Sverige hade det inte hänt. Ja, jag tar det från att det var Bergsjön där avskum bor. Prove me wrong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in