I ett av Södermalms finaste kvarter låg Foxtrotnätverkets knarkcentral. Ägare till lokalen är LO och Svenskt Näringslivs gemensamma försäkringsbolag, Afa, med styrelseordförande Anitra Steen i spetsen.
Anitra Steen gift med tidigare statsminister Göran Persson.
"Flera personer från det kriminella nätverket kring Rawa Majid sände under söndagskvällen ut ett slags ”presskonferens”.
Tiotusentals människor följde sändningen på Instagram."
Jag har lite svårt att förstå hur det kan vara ok att mordhota folk med automatvapen på Insta men bröstvårtor är tydligen för farligt att visa. Eller är det jag som är gammal?
I ett av Södermalms finaste kvarter låg Foxtrotnätverkets knarkcentral. Ägare till lokalen är LO och Svenskt Näringslivs gemensamma försäkringsbolag, Afa, med styrelseordförande Anitra Steen i spetsen.
”Finaste kvarter” vet jag inte. Det är ett gammalt industriområde där nuförtiden bla Kungliga Balettskolan huserar. Det är ingen som bor i detta område. Ganska bra ställe för ett knarklager eftersom ingen befinner sig där nattetid.
Mina ögon och öron blöder. Att bevittna gamlingkurd-säret sitta där och skabba sig, ackompanjerat av fraggelbergets gutturala läten, borde fan vara skadeståndsberättigat. Är otroligt äcklad.
Deras skratt borde det vara dödsstraff på. Folk som låter så där lät gamla tiders sossar lobotomera.
De talar om att gubbegänget dödade stackars 13-årige Milo, ja men rävgänget var de som satte stackars 13-årige Milo i den situationen, utan eftertanke.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!