2006-08-10, 05:19
Medlem
plask_boys avatar
Jag hade tagit kontakt med apple. Har endast hört positiva historier om service, det är väl värt att chansa? Och som tidigare skrev, backa inte ur för en sekund att höja rösten och hota om att dra in pressen osv..
Citera
2006-08-10, 15:10
Medlem
Varnims avatar
Det här ser ut som ett helt normal fall av spräckt skärm som uppkommer just av hårda stötar och dylikt så självklart går det inte på garantin. Och det ska det inte göra heller. Det är ju inte direkt så att den verkar vara feltillverkad.

Se det som en läxa och var mer rädd om dina saker i framtiden. Att sen vissa saker går sönder för lätt är en annan sak.
Citera
2006-08-15, 05:47
Medlem
Lånar tråden lite:

de är såhär att på min ipod nano så har knappsatsen gått sönder(snurrhjulet och allt) men de är inga synliga skador på den och de "klickar" precis som vanligt när man trycker på knapparna... allt annat funkar på den så man kan starta den och man kommer in i första menyn.

Ska jag regga mig på deras hemsida som nån skrev eller ska jag gå till butiken som den är köpt i (dock vet jag ej vart den är eftersom ipoden är en present)?

En annan sak är att jag har podzilla installerat på den, jag borde väl ta bort de innan jag lämnar in den?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in