Citat:
Igen är vi inte överens. Jag tror faktiskt inte att det i många fall är Flashbackare men skit samma, ingen kan veta. Däremot hade jag också raderat sånt som jag skulle tycka var trams, det blir väldigt fel att ha kvar vissa kommentarer i kommentarsfältet till vänner och bekanta om hur Felicia mår.
Om man utgår ifall att familjen ljuger så ser de skyldiga ut om de raderar.
Om man utgår från att familjen talar sanning blir det helt logiskt att de raderar och bemöter frågorna när det passar dem.
Tillägg: jag har skrivit flera gånger tidigare att jag tror att familjen inte talar om hela sanningen. Det jag inte håller med om är alla långtgående slutsatser om både högt och lågt och detta avkrävande om bevis direkt NU.
Om man utgår ifall att familjen ljuger så ser de skyldiga ut om de raderar.
Om man utgår från att familjen talar sanning blir det helt logiskt att de raderar och bemöter frågorna när det passar dem.
Tillägg: jag har skrivit flera gånger tidigare att jag tror att familjen inte talar om hela sanningen. Det jag inte håller med om är alla långtgående slutsatser om både högt och lågt och detta avkrävande om bevis direkt NU.
Nej det blir inte logiskt att de svarar först när de passar dem om det tar flera dagar.
De har ju haft tid att läsa, radera, blockera och dessförinnan att låta sig intervjuas och starta konton.
Naturligtvis finns det en stund över vid en sjuksäng, i väntan på transport, på hotellet, på flyget osv när man hinner sitta ner och formulera några trevliga korta svar och uppdateringar och också ta några foton på alla dokument som alltid lämnas ut när någon lämnar ett sjukhus i Thailand.
För att inte tala om allt som behöver dokumenteras vid en sjuktransport i ett flygplan.
Har man rent mjöl i påsen och uppgifterna man gått ut med stämmer är det väldigt enkelt och inte särskilt tidskrävande att uppdatera sitt GFM-konto och ge de generösa givarna mer detaljerad information och foton av dokument.
Det är som att tacka för en present man fått.
Det skulle nog alla normalfuntade personer se till att göra om de fått 1 miljon i cash.
Men knappast någon skulle anstränga sig att göra det om de lurat till sig pengarna. Då skulle man nog istället radera alla som ifrågasätter och hoppas att det går att hålla på så tills folk tystnar.