2006-09-08, 15:46
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbel
Det är sånt som jag håller på med nu, med sossarnas jävla fanskaps-skyltar
För att inte tala om alla parkeringsautomater som ploppar upp som svampar.

En som jag direkt kommer att tänka på, är den som idioterna fått upp ute på Öckerö i Göteborg. Den stod inte kvar länge den. Demolerades med stora stenar, fick olja insprutat i sig och blev dränkt i T-röd eller dylikt för att sedan tändas på.

Tyvärr så restaurerades den igen rätt snabbt. Så arbetet med att få bort den fortsätter. Tyvärr var jag inte själv med och förstörde automaten, men jag har kännedom om operationen.
Citera
2006-09-08, 16:47
Medlem
MaZtoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasraumoperator
Jag och några kompisar brukar sno saker från en kompis granne. Grannen bor där ibland på sommarna och absolut ingen får komma in på hans mark. Han har tillochmed dragit ett sträck på vägen i en sväng för att ingen får köra där. Låt mig illustrera med hjälp av en bild.
Den spanska flaggan symboliserar min väns granne och flodhästen min vän. Pilarna innebär att det är uppförsbacke åt det hållet som dom pekar. Det röda strecket i vägen är det strecket grannen målat för att ingen ska få köra där (det går längre ut i vägen egentligen ser jag nu), man "måste" alltså ta ut svängen som fan och köra av på andra sidan vägen för att komma förbi. Det har gått så långt att han har satt ut en brevlåda (trots att han inte får post dit), däck och stenar i svängen. Brevlådan knep jag ganska fort och det var då han la ut massa stenar och bildäck i vägen Vi lastade in dom i en bil och dumpade i havet några gånger (han fyllde på med nya stenar och nya däck). Efter det ställde han en stol bakom en buske på sin tomt där han lurpassade på folk som körde upp för backen. Den stolen knep jag och en vän och kastade sönder och nu står där en ny stol som vi väntar på att testa hållbarheten på

Det roliga är väl egentligen inte vad vi gjort, utan vad grannen håller på med

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaahahahahahahaha hahahahahahahahahahahha
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här