2006-08-07, 08:21
Medlem
_jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakshasa
jag kommer i håg när jag förstörde för dig strife i den här tråden. jag ägde dig så mycket att du slutade posta. det var kul

Hahaha, där fick han, det trollet!
Citera
2006-08-07, 14:15
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jag och en kompis tänkte smuggla in Rudor (en mycket tålig fisk) i badhusets bassäng en gång, men det sket sej pga vi aldrig fick nån ruda när vi fiskade.
Kanske lika bra det.

Jag och min kompis tänkte fånga en Tyrannosaurus Rex och gå med honom i koppel på gatan. Och när det kom en familj förbi.. så skulle vi lossa kopplet och låta han äta upp farsan i familjen, för farsan kanske var kroppsbyggare och polis och kristen amerikansk militär som åt GHB.. haha då hade familjen inte kunnat säga att deras pappa var bäst längre.

Men det visade sig att T-rex:en hade varit utdöd jättelänge..
Citera
2006-09-07, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Jag körde ju (tyvärr) inte på dom ELLER HUR!? Den enda personens fel det inte var var frö i helvete mitt!!
Att några FITTUNGAR springer ut mitt i vägen en meter framför så att jag måste bromsa, och att idioten bakom inte ser att jag bromsar och inte håller avståndet så han förstör hela min JÄVLA BAKDEL med sin förbannade miljöföstörande SUV!!

Min nya fina Saab 9000, en månad gammal (begagnad, men jag var nykär), bor hemma i min hemstad, inte en skråma på bilen och inga ouppfostrade idioter som försöker starta trafikolykor. Flyttar upp till götet, bor här i en (1!) JÄVLA VECKA och sen är det någon skrytmåns som ska leka trafikpolis och sätter en jävla stadsjeep upp i röven på mig!!! JÄVLA GÖTEBORG!!! :shoot2:

OCH Kom det en skråmjävel på hans pansarvagn??? Gjorde det det? VA?!
Nej, det gjorde det inte, men hela min jävla bakdel går åt helvete, för att jag är SÅ JÄVLA SNÄLL och stannar för en som är värd att bli överkörd!!
OJDÅ!
LITE CP ÄGD?!

Bilarna stämmer ju inte ens med dom som vi var med om så FU, K PLZ?! THX.
Tillräckligt med bevis för att du inte är den du utger dig för att vara.
Gå å göm dig...
Citera
2006-09-07, 17:44
Medlem
qwertyabc123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collateral
OJDÅ!
LITE CP ÄGD?!

Bilarna stämmer ju inte ens med dom som vi var med om så FU, K PLZ?! THX.
Tillräckligt med bevis för att du inte är den du utger dig för att vara.
Gå å göm dig...
Woooow, grabben med huvudet på skaft!
Citera
2006-09-07, 19:16
Medlem
Renskavs avatar
Instämmer med ovanstående inlägg
Citera
2006-09-07, 20:14
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _js
Hahaha, där fick han, det trollet!
Ska du säga som varit medlem i en kvart.
Citera
2006-09-08, 04:58
Medlem
kingofpoetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Jag såg att det kom en bil körandes mot det övergångsställe som vi skulle passera. "Komigen", sa jag till min kompis och skyndade mig ut på övergångsställe, med min vän i hasorna. Bilen var tvungen att bromsa kraftig. Vilket också var meningen. Efter en sekund eller två hör vi "DUNK" då är det en bil bakom som har kört in i röven på den första bilen.

...ja det var ju VERKLIGEN jättekul. Vi får väl önska framtida bilister bättre lycka och träffsäkerhet. Kan du inte förbättra skämtet och prova att göra samma sak när en lastbil kommer (måste vara av märket Mercedes Benz), skulle verkligen uppskattas kan jag lova. Sitter och smörjer mitt emaljöga i takt till Lasse Stefans, tittar på julgranen och fnissar och myser när jag tänker på det. Tack på förhand. Rullstol på dig kära sockiplastsamlande psoriasiskompanHjon. Nä nu måste jag byta stomipåse på mormor. tjingeling

Ps du är min idol, skulle du kunna skicka en påse ögonbryn till mig som tack för tipset?
Citera
2006-09-08, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingofpoets
Sitter och smörjer mitt emaljöga i takt till Lasse Stefans, tittar på julgranen och fnissar och myser när jag tänker på det. Tack på förhand.
HAHAHA!!!
Lasse Stefans, du är ju drömmN!
Citera
2006-09-08, 13:49
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofpoets
...ja det var ju VERKLIGEN jättekul. Vi får väl önska framtida bilister bättre lycka och träffsäkerhet. Kan du inte förbättra skämtet och prova att göra samma sak när en lastbil kommer (måste vara av märket Mercedes Benz), skulle verkligen uppskattas kan jag lova. Sitter och smörjer mitt emaljöga i takt till Lasse Stefans, tittar på julgranen och fnissar och myser när jag tänker på det. Tack på förhand. Rullstol på dig kära sockiplastsamlande psoriasiskompanHjon. Nä nu måste jag byta stomipåse på mormor. tjingeling

Ps du är min idol, skulle du kunna skicka en påse ögonbryn till mig som tack för tipset?
Haha, var det du som krockade eller?
Nästa gång så hoppas jag att du har med dig dina barn. Skulle vara roligt om de blev skadade. Så när din dementa mormor dör, kan du ägna resten av ditt liv att ta hand om dina barn istället.
Citera
2006-09-08, 15:06
Medlem
Samaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
faan va tråkig du är

hade nog inte orkat hålla på med det mkt längre än då
jag är ett dåligt troll

Ja det är du, du borde ha vetat att du inte behöver betala ett skit om du blir påkörd bakifrån.
Citera
2006-09-08, 15:22
Medlem
kingofpoetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Haha, var det du som krockade eller?
Nästa gång så hoppas jag att du har med dig dina barn. Skulle vara roligt om de blev skadade. Så när din dementa mormor dör, kan du ägna resten av ditt liv att ta hand om dina barn istället.

Du försöker vara rolig nu eller har du inte fått din plommonjuice på gruppboendet idag?
Citera
2006-09-08, 15:32
Medlem
tobbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millet
På senare tiden har jag och min polare alltid tyckt det varit extremt irriterande med just en speciell hemmagjord skylt som står i en sväng där man alltid åker förbi för att komma hem.. Så vi bestämde oss för att ta ner skylten
En vecka efter vi tagit ner och trashat den hade dom satt upp en ny, gång på gång tog vi ner den och det va samma gamla visa.. Efter fjärde gången orkade dom inte sätta upp nån längre

Det är sånt som jag håller på med nu, med sossarnas jävla fanskaps-skyltar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in