2006-08-06, 14:14
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Det där tyckte jag var riktig humor!
Ska nog köpa mig några kobror, mambor & taipaner o gömma i bokhyllorna! Nä, men det räcker nog med att fånga några snokar.
Blev det inga rubriker av ditt bus? Typ "Ormchock på bibliotek!"

Ang. Strife och -Q-:
-Q- skriver ju att han körde en Saab o att det var en SUV som körde in i honom. Vad var det för bilar egentligen?

Han narrades bara denna -Q-, visade det sig.

Fan vad roligt det hade varit om det verkligen var han.
Citera
2006-08-06, 14:50
Medlem
Evaristos avatar
Jag måste berätta om en gång när mitt onda jag tog över. Jag hade åkt in till stan en sväng för ett ärende. I en skymd kurva stod polisen med laser och plockade fortkörare som kom infrån stan. När jag en liten stund senare kom samma väg tillbaka så visste jag ju att de stod där. Innan kurvan är en rödljuskorsning. Bakom mig vid rödljuset gled en bil upp full med snubbar med attityd. Ni vet, stereon dunkar, motorn varvar, det brölas och tjoas. När det slog om till grönt smög jag igång bilen riktigt gubbmässigt, sakta och försiktigt. Jag visste precis vad som skulle hända, de svalde betet. Så fort vi kommit igenom korsningen dundrar gänget förbi med rusande motor och försvinner runt kurvan som en oljad blixt. Sekunderna efter kan jag konstatera att polisen tog dem... Det är 50-väg och jag uppskattar att de måste hunnit upp i 90 innan de kom i skottgluggen.
Citera
2006-08-06, 17:08
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Nästa gång hoppas jag bilen inte hinner stanna eller uppmärksammar Strife och hans gaypolare. I detta fall är det inte bilisten som har skyldighet att stanna.
Nästa gång hoppas jag att det är du och din mamma som kommer i varsin bil. Du kör in i röven på morsan så hon får en whiplashskada.

Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
Jag måste berätta om en gång när mitt onda jag tog över. Jag hade åkt in till stan en sväng för ett ärende. I en skymd kurva stod polisen med laser och plockade fortkörare som kom infrån stan. När jag en liten stund senare kom samma väg tillbaka så visste jag ju att de stod där. Innan kurvan är en rödljuskorsning. Bakom mig vid rödljuset gled en bil upp full med snubbar med attityd. Ni vet, stereon dunkar, motorn varvar, det brölas och tjoas. När det slog om till grönt smög jag igång bilen riktigt gubbmässigt, sakta och försiktigt. Jag visste precis vad som skulle hända, de svalde betet. Så fort vi kommit igenom korsningen dundrar gänget förbi med rusande motor och försvinner runt kurvan som en oljad blixt. Sekunderna efter kan jag konstatera att polisen tog dem... Det är 50-väg och jag uppskattar att de måste hunnit upp i 90 innan de kom i skottgluggen.
Hahaha! Vilken luring du är. Mycket bra gjort. Kan dem gott ha, svinen.
Citera
2006-08-06, 17:23
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Han narrades bara denna -Q-, visade det sig.

Fan vad roligt det hade varit om det verkligen var han.
faan va tråkig du är

hade nog inte orkat hålla på med det mkt längre än då
jag är ett dåligt troll
Citera
2006-08-06, 17:56
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Nästa gång hoppas jag att det är du och din mamma som kommer i varsin bil. Du kör in i röven på morsan så hon får en whiplashskada.

Min morsa skulle i ren panik trycka på fel pedal -> att hon gör samhället en stor tjänst i detta fall.
Citera
2006-08-06, 18:03
Medlem
Någon vinterkväll för ett bra antal år sedan bestämde jag och någon polare oss också för att leka trafikpolis. Vi var ute och tjuvrökte eller nåt sent på kvällen och hade allmänt tråkigt, så vi rullade ut ett par stora jävla snöklot på vägen (obelyst 70-väg) i ett försök att få folk att köra långsammare. Sen kröp vi in i skogen en bit därifrån och väntade spänt. En raggarbil kom snart farande i (i vårt tycke) alldeles för hög fart i förhållande till både tid på dagen och väglag. Mycket riktigt lyckades de inte heller med att bromsa riktigt i tid och smällde alltså in i kloten. Föraren och hans glada gäng verkade ändå rätt tjäcka när de steg ut och tjoande undersökte skadorna. Vi kunde inte uppfatta mycket av vad de sa, men smällen hade iaf gjort oss lite nervösa.

Helt livsfarligt när man tänker på det i efterhand, och jag antar att vi kanske insåg det då också. Så när de hade försvunnit och vi rullade vi ut två nya klot var vi den här gången duktiga nog att sticka ner reflexförsedda vägpinnar i dem.

Dock tröttnade vi snart när det inte kom en ny bil så då gick vi hem. *antiklimax*
Citera
2006-08-06, 19:11
Medlem
Chickenkillers avatar
När man var yngre brukade man ju kasta ägg på studentflak under den säsongen. När man tänker tillbaka på det så är det ju rätt elakt, men kul som fan ändå...
Citera
2006-08-06, 20:52
Medlem
Tuffemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Det där tyckte jag var riktig humor!
Ska nog köpa mig några kobror, mambor & taipaner o gömma i bokhyllorna! Nä, men det räcker nog med att fånga några snokar.
Blev det inga rubriker av ditt bus? Typ "Ormchock på bibliotek!"

Nee… tror bara dom fånga in dom i någon form av papperskorg och släppte ut dom..
Men däremot var det typ en utvecklingsstörd snubbe eller han är bara JÄTTE speciell ”inget dumt menat alla är vi olika” som är i naturen jämt. Han körde runt och letade upp oss och sa att man inte får fånga ormar och vi smygfilmar allt han ser så rolig ut och pratar så roligt sen kliar han sig i röven ”””humor””” ”gamla minnen, man skulle ha sin barndom tillbaka”.

//TuFFeMannen
Citera
2006-08-06, 20:57
Medlem
Rakshasas avatar
jag kommer i håg när jag förstörde för dig strife i den här tråden. jag ägde dig så mycket att du slutade posta. det var kul
Citera
2006-08-06, 23:10
Medlem
Gravity2s avatar
Haha, undrar hur mycket sådant skit man har gjort när man var liten
Framför allt det här med att ta grejer från någon granne och ställa på en annan grannes gård.
Vi bytte ut två hus kompletta utemöbler en gång, fan att man inte fick se reaktionen och när de två försöker övertyga varandra att det inte har en aning om hur det gått till
Citera
2006-08-07, 02:07
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
När man var yngre brukade man ju kasta ägg på studentflak under den säsongen. När man tänker tillbaka på det så är det ju rätt elakt, men kul som fan ändå...
Allt som känns skönt är fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Rakshasa
jag kommer i håg när jag förstörde för dig strife i den här tråden. jag ägde dig så mycket att du slutade posta. det var kul
Ja oj vad ägd jag blev! Nödvändigt att fortsätta posta när du ändå inte ville fatta. Om du har några synpunkter på detta kan du skicka ett pm.

Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Haha, undrar hur mycket sådant skit man har gjort när man var liten
Framför allt det här med att ta grejer från någon granne och ställa på en annan grannes gård.
Vi bytte ut två hus kompletta utemöbler en gång, fan att man inte fick se reaktionen och när de två försöker övertyga varandra att det inte har en aning om hur det gått till
Haha, ja det hade vart en syn för ögat.
Citera
2006-08-07, 08:08
Medlem
Rakshasas avatar
Citat:
Ja oj vad ägd jag blev! Nödvändigt att fortsätta posta när du ändå inte ville fatta. Om du har några synpunkter på detta kan du skicka ett pm.

ha ha ja det blev du. det är därför det e kul. och nej tack jag är inte intresserad av några PM-inviter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in