2024-01-08, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
Dom var arga direkt efter mordet, för att sedan bli så rädda att dom inte bara ber om ursäkt utan även säger länge leve Jordbro? Vilka var ens dessa från La Liga? Kids från Bro?
ja exakt och han som bad om ursäkt på liven ska va släkt med elias och e från norge resten vetefan alla dom är instagram gangsters bara
Citera
2024-01-08, 21:37
Medlem
Kikat ett av alla dessa laliga konton som delat saker, hette nått med 333 har jag för mig. Nu har de bytt namn och länkar till nått konto med initialerna JB och man kan höra nån mansperson uppmana alla la liga konton att tas ner osv. Verkar fått tag i nån laliga anhängare som man får att säga detta
Citera
2024-01-08, 21:38
Medlem
CHI9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Vet någon här vem Scar (Dalen) tillhör? Han hånar Benzema på sin story och även lagt upp när en snubbe i kostym förföljer Mercan strax innan mordet säkert!

Länk: https://www.instagram.com/scar.121?i...UwZjZqcmpxb3hs

Greken väl? Har för mig att han gled runt med Greken och hon tjejen Diana Baban i början av konflikten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crashbandicoot321
Nu i Aktuellt pratade Diamant Salihu återigen om den livesändning han såg tidigare idag efter mordet där båda sidor hotade varandra och anhöriga. Någon som har den sparad eller länk?

Gissar att det är klippet med B och Fonz som finns länkat i tråden.
Citera
Medlem
Harry_s avatar
skulle inte bli förvånad att allt är iscensatt för att få ny identitet
Citera
2024-01-08, 21:39
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86
Snyggt! Känns väldigt sannolikt! Förklarar också varför skytten blev gripen så snabbt kanske, han kunde ju inte springa tillbaka till bilen..

Det ända som säger emot teorin är väl att irakisk media nämnar att han var mc bud eller var det var..
Men kan ju vara felrapporterat..
De kanske hade en snubbe på MC som plockade upp skytten direkt efter så han skulle kunna fly fort, lite dumt knata tillbaka till bilen igen heh
Citera
2024-01-08, 21:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Döms han för mord i Irak tror jag det blir en annan sorts liv än han väntade sig. Och det blir billigt mord för beställaren.

Jag är faktiskt förvånad över att dom hittar svenskar att mörda på uppdrag i Irak. Sannolikt har dom köpt polisen. Om dom inte har det måste dom fått tag på den mest retarderade snubben att mörda nån någonsin.

Det blir såklart livstid i något helt sjukt fängelse alternativt så hänger dom honom.
Med rätt sorts pengar så lyfter man ut honom i husarrest typ . Ett mord i Irak är inte samma grej som i Svedala
Citera
2024-01-08, 21:41
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Det är inte James Bond vi pratar om här
Citera
2024-01-08, 21:41
Medlem
Lasslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen86
Snyggt! Känns väldigt sannolikt! Förklarar också varför skytten blev gripen så snabbt kanske, han kunde ju inte springa tillbaka till bilen..

Det ända som säger emot teorin är väl att irakisk media nämnar att han var mc bud eller var det var..
Men kan ju vara felrapporterat..

Rätt säker på att jag hittat vilken bil den/de som filmar sitter i, tror det är en Changan CS75 Plus. Vet inte hur vanliga de är i Irak, men i Sverige hade det varit en väldigt ovanlig bil.

Har jämfört ratten här https://changan-ksa.com/car/cs75-plus/
Citera
2024-01-08, 21:42
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Detta är inte iscensatt. Ofantligt mycket vittnen, poliser och videos.
Citera
2024-01-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
De kanske hade en snubbe på MC som plockade upp skytten direkt efter så han skulle kunna fly fort, lite dumt knata tillbaka till bilen igen heh

jo, det är sant, verkar vara välplanerat..
Citera
2024-01-08, 21:44
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schajas
Ser ju onekligen ut som Benzema även om man inte ser ansiktet riktigt..

Någon som känner igen den andra killen på bilden?

https://baghdadtoday.news/239628-%D9...88%D8%B1).html

Finns det någon bättre bild på Benzema?
Senast redigerad av BlyatMan 2024-01-08 kl. 21:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in