2024-01-16, 18:29
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelsdam
Det finner jag föga troligt.
Hänger dom precis som dom gjorde med Saddam Hussein
Citera
2024-01-16, 18:40
Medlem
ynz nielsens avatar
I Diamant Salihus senaste bok skriver han att dom hade hittat anteckningar i någon gammal lur som räven haft där han har ett "nyårslöfte" att äga 100 M.

Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Folk i den branschen har även för vana att överdriva.
Han kanske becknade internationellt, inte för att jag tror det, möjligtvis Skandinavien, men han är verkligen ingen STOR spelare utomlands. Tvivlar även på att flera av hans beslagtagna partier är värda miljoner, inte i inköpspris. Det är stor skillnad på gatunivå och grossistnivå i priser, något som bla media ofta verkar glömma bort. Du behöver inte vara escobar för att snabbt få billiga priser på mängder.
Folk verkar inte fatta att inom denna bransch investerar du och återinvesterar dina pengar i dina partier. Det är inte ofta du har miljoner liggandes utan dom är oftast bundna i olika saker (knark, guld, fastigheter osv)

Med det sagt! Så har han bara haft lite businessmind (vilket han clearly verkar ha) så har han ju säkert stoppat undan en hel del. Och har fastigheter, guld, bilar, företag osv.
Men 500M SEK? Inte en chans
Citera
2024-01-16, 18:44
Medlem
Gärningsman Gjulj*n Preng* a*

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...kriminaliteten
Citera
2024-01-16, 19:25
Medlem
noreaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4202
Gärningsman Gjulj*n Preng* a*

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...kriminaliteten

Usch, tycker det är så hemskt när barn hamnar snett så tidigt och när man inte lyckas få in dem på rätt väg igen (vilket såklart ofta är lättare sagt än gjort). I samband med såhär allvarliga brottsfall så är det lätt att man fastnar vid det de har gjort och enbart ser det, men när man börjar gräva så hittar man ofta vänner som framhäver fina egenskaper hos dem eller vuxna i deras närhet som beskriver fullt normala beteenden hos dem som på något sätt samexisterar med de avvikande.

Hans fotbollsintresse och extrajobb humaniserar honom, vilket bara gör det ännu svårare att ta in brutaliteten av det han har gjort. Trots att en 19-åring har viss mognadsgrad och oftast en god uppfattning om rätt eller fel så är han ung ur ett livsloppsperspektiv och det är tragiskt att det finns så många unga i landet som ens ser en kriminell livsstil som ett alternativ, än mindre eftersträvansvärt.
Citera
2024-01-16, 21:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Super märkligt att det inte finns något klipp på sociala medier som dom..

Punkt och radbrytning, säger det dig något?
Får huvudvärk av att försöka tyda vad du menar.

Citat:
Ursprungligen postat av noreaw
Usch, tycker det är så hemskt när barn hamnar snett så tidigt och när man inte lyckas få in dem på rätt väg igen (vilket såklart ofta är lättare sagt än gjort). I samband med såhär allvarliga brottsfall så är det lätt att man fastnar vid det de har gjort och enbart ser det, men när man börjar gräva så hittar man ofta vänner som framhäver fina egenskaper hos dem eller vuxna i deras närhet som beskriver fullt normala beteenden hos dem som på något sätt samexisterar med de avvikande.

Hans fotbollsintresse och extrajobb humaniserar honom, vilket bara gör det ännu svårare att ta in brutaliteten av det han har gjort. Trots att en 19-åring har viss mognadsgrad och oftast en god uppfattning om rätt eller fel så är han ung ur ett livsloppsperspektiv och det är tragiskt att det finns så många unga i landet som ens ser en kriminell livsstil som ett alternativ, än mindre eftersträvansvärt.

Landet verkar svämma över av blivande fotbollsproffs, läkare och raketforskare som skjuts av med jämna mellanrum.
Blir nog en vinst längre fram.
Citera
2024-01-16, 21:05
Medlem
mudryks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynz nielsen
I Diamant Salihus senaste bok skriver han att dom hade hittat anteckningar i någon gammal lur som räven haft där han har ett "nyårslöfte" att äga 100 M.
Mitt nyårslöfte år 2002 var att ligga med Carola. Nyårslöften säger sällan så mycket om verkligheten.
Citera
2024-01-16, 21:25
Medlem
Kavajfyllos avatar
Kan detta vara en av Benzemas leveranser måntro? 200 milj SEK i värde. Tungt beväpnad polis tillkallades för att gängkriminella stod och tryckte några 100 meter utanför Tullverkets lokaler.
https://www.youtube.com/watch?v=HFFn2FJFOlc
Senast redigerad av Kavajfyllo 2024-01-16 kl. 22:02.
Citera
2024-01-16, 21:57
Medlem
ynz nielsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mudryk
Mitt nyårslöfte år 2002 var att ligga med Carola. Nyårslöften säger sällan så mycket om verkligheten.

Sant, jag tänker dock att räven gjort bra med deg när Chihab hamnade innanför lås och bom.

Sluta aldrig tro på dig själv, Carola finns kvar.
Citera
2024-01-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynz nielsen
Sant, jag tänker dock att räven gjort bra med deg när Chihab hamnade innanför lås och bom.

Sluta aldrig tro på dig själv, Carola finns kvar.

Vart vart räven när chihab lamouri och namo talani var ute vart inte mycket man hörde från honom då, var väl mer dem med flera Ivan från Helsingborg med flera aktörer som var aktiva när alla dem här åkte fram kom ju räven fram var ju någon intervju med polisen jale poljarevius där han sa att man visste vem räven var och dem runt omkring han fast det inte var prioriterade lägg där till också att både namo, chihab tex hade riktiga blods bröder som sina kumpaner och inte kompisar de lärt känna i fängelse inte lika lätt och bli osams när man man har samma mor och far på det sättet
Citera
2024-01-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Men herregud vad du går on and on om dina jävla albaner. Alla dina inlägg består endast av hat mot svenskar och överdrivet hyllande av albaner. Tror du alla albaner är änglar eller? Skulle många av ISIS-medlemmarna i Irak vara albaner??? Haha mannen sätt dig ner
Kolla upp det i google då din pajas, JA. Många av dem är albaner. Tror du jag skulle vara stolt över att albaner är terrorister eller? Luffare. Det ämnet om svenskar hör hemma i ett jävla museum. År 2016 la jag upp det för att trolla när jag var ung. Vart fan är det jag överdrivet hyllar albaner? För att jag påstår att pedofili inte finns hos albaner lika mycket som hos er svenskar? För det är ren och skär fakta, gubben. Går in och stalkar min sida och citerar ett inlägg från ett annat ämne, du är patetisk
Citera
2024-01-17, 02:41
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen040
Kolla upp det i google då din pajas, JA. Många av dem är albaner. Tror du jag skulle vara stolt över att albaner är terrorister eller? Luffare. Det ämnet om svenskar hör hemma i ett jävla museum. År 2016 la jag upp det för att trolla när jag var ung. Vart fan är det jag överdrivet hyllar albaner? För att jag påstår att pedofili inte finns hos albaner lika mycket som hos er svenskar? För det är ren och skär fakta, gubben. Går in och stalkar min sida och citerar ett inlägg från ett annat ämne, du är patetisk
Ingen rasim här. Grejen är väl att de var Albaner som fick både Mekky och Flamur att växa, och Naib Nille.
Och Mekky beställde mordet på Flamur. Du vet själv resten.
Räven var skriven i Amsterdam i några år. Var bodde Flamur då?
Ev hade de ett gemensamt intresse, de hade båda skivbolag eller musiker.
Citera
2024-01-17, 06:31
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Vart vart räven när chihab lamouri och namo talani var ute vart inte mycket man hörde från honom då, var väl mer dem med flera Ivan från Helsingborg med flera aktörer som var aktiva när alla dem här åkte fram kom ju räven fram var ju någon intervju med polisen jale poljarevius där han sa att man visste vem räven var och dem runt omkring han fast det inte var prioriterade lägg där till också att både namo, chihab tex hade riktiga blods bröder som sina kumpaner och inte kompisar de lärt känna i fängelse inte lika lätt och bli osams när man man har samma mor och far på det sättet
Var det inte räven som låg bakom skjutningen mot Namo i Spanien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in