Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-13, 10:40
Medlem
Jensan09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Folkbokföring år 2000
Släktforskar då och då så har köpt sveriges befolkning 2000,1990,sveriges dödbok mm på usb via Rötter en släktforskningsida,även tankat ner några
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clvi
Troligtvis
Pa Modou Badjie bor i ett hus i Tullinge Trädgårdsstad, Tullinge. Han bor tillsammans med bland annat Marinka Vårstrand. Hans födelsedag är den 4 juni. Hans hus är värderat till ca 6 500 000 kr. Oxelvägen 74

Dvs han från Panetoz. De har tre barn. Visste inte att han ev var kriminell.

Han är inte kriminell. Men han är väll släkt med Ib*u som vad jag vet avtjänar ett fängelsestraff pga inblandning i foxtrot nätverket.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Exakt så.

Man utför ju inte ett mord och sedan ringer taxi och står och hänger i en halvtimmes på trottoaren och röker en cigg.

Taxin var givetvis med på det som getaway-car.

Är du säker? Glöm inte att det är OSMARTA individer vi pratar om.
Citera
2023-10-13, 10:41
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heml7g
Ditt jävla avskum!
Alla på den adressen är oskyldiga. 2kvinnor har blivit avrättade med förmodligen 3st små barn i huset.
Avlivning av dig vore ett bra bidrag till mänskligheten.

Nu finns det så många kriminella nätverk i sverige så det går inte att hålla reda på alla längre och jag vet inget om just detta fallet men det kan finnas övrig laglig verksamhet som släkt , klan och familjemedlemmar hjärtligt gärna ställer upp på i dom här kretsarna .

Hur vet du att dom är så oskyldiga? P.g.a Villa , bilar, ordnad ekonomi och i övrigt snygg yttre fasad?
Senast redigerad av Erik Öst 2023-10-13 kl. 10:44.
Citera
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolakidsdoraldrig
Han är inte kriminell. Men han är väll släkt med Ib*u som vad jag vet avtjänar ett fängelsestraff pga inblandning i foxtrot nätverket.

Hur är de släkt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensan09
Släktforskar då och då så har köpt sveriges befolkning 2000,1990,sveriges dödbok mm på usb via Rötter en släktforskningsida,även tankat ner några
Okej tack
Tänkte det var nåt extra program
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666robban666
Någon i panetoz

wtf, har han något med kriminalitet o göra? Varför sköt man kvinnorna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Pa Modou Badjie enligt uppgifter i tråden. Verksam i negerbandet Panetoz (SVT:s älsklingar).

Känd artist stod det väl ändå? Jag har aldrig hört om människan.

Alla är vi väl kända någonstans. På arbetsplatsen, i kompisgänget, grannskapet.

Det där är ingen kändis.
Citera
2023-10-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comeundone
För mig är man insyltad om man gjort ngt. Här råkar man ha släktband utan kontakt vad det verkar. Jag personligen tycker inte man är insyltad då. Då är man oskyldig som drabbas. Som sagt jag har en kriminell far. Jag är akademiker och ostraffad och lever lagligt. Är jag då insyltad?

Ja du är lika mycket kriminell som din far och du ska stå för svars till din pappas handlingar, oavsett om du aldrig tagit upp en krona från marken. Du är stämplad kriminell och dina barn kommer ärva din fina status som kriminell. Så oavsett om du väljer att leva ett rättfärdigt liv så kommer du alltid vara en kriminell.

Vissa bör aldrig mer igen skriva här med deras lågbaserade IQ ideologi.
Citera
2023-10-13, 10:43
Medlem
Riktigt, riktigt sorgligt detta. Verkar som om just den här familjen kämpat för att ta sig bort från stigmat, och helt plötsligt står tre små barn utan mamma och storasyster…
https://www.facebook.com/reel/3523722841193372?fs=e&s=TIeQ9V
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolakidsdoraldrig
Vad jag förstår är det ”Nannys ” som dödats
Var det han som var med i Gokväll nyligen? Om han var släkt med kriminell varför hade han inte bevakning?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
dom var på fel plats vid fel tillfälle
Detta begrepp börjar bli oerhört stretchat om vi tycker att folk är på fel plats när de befinner sig i sitt eget hem...

"Fel plats vid fel tillfälle" betyder att man drabbas helt slumpartat av otur och olycka

Typ som förbipasserande vid en skjutning utan att ha någon som helst egen koppling till händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in