2023-10-09, 21:20
Medlem
Zara Larsson, är det hon den där jobbiga stockholmaren som bara blir ihop med svarta killar? I vilket fall så är det politiskt korrekt att dissa judar i Sverige men hon kan få det svårt bland den amerikanska publiken.
Citera
2023-10-09, 21:25
Medlem
Tervulls avatar
Aset kommer hyllas av de vedervärdiga vänsterdräggen. Må de brinna i helvetet i evighet.
Citera
2023-10-09, 21:25
Medlem
Man måste vara gravt tondöv om man inte insett att Zaras uttalandet ligger perfekt i tiden och vad som är norm nu eller snart.
Citera
2023-10-09, 21:26
Avstängd
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Varför ska hon inte få uttrycka det hon tycker, menar du? Varför förmår ingen dig att helt enkelt hålla käften?

Jag är inte en offentlig person. Om jag vore skulle jag undvika att uttala mej i frågor som
skapade bad will och ekonomisk skada.
Citera
2023-10-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melker9889
Undrar vad hon skulle tycka om Palestinier var vita.

Zara Larsson har friterat unga svenska flickors hjärnor i åratal. Tempelherreorden behöver återväckas, korståga mot Stockholm och trycka ett svärd genom hennes mun. Sedan marsch mot Jerusalem. Kasta ut båda grupperna!
Några katoliker skulle aldrig göra så.

Om något skulle Tempeherreorden kämpa för fred i Heliga Landet.
Citera
2023-10-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Zara Larsson skriver i ett inlägg att det är okej att stötta Ukraina när Ryssland invaderar, men det är förbjudet att kritisera Israel som invaderar Palesti…

Citerar från expressen : ”Åh, så det är ”stötta Ukraina” när Ryssland invaderar men inte Palesti-”, skrev Zara Larsson i inlägget.
På X, tidigare Twitter, har Zara Larsson också gillat flera inlägg som stöttar Palestina.
”Jag är uppriktigt förvirrad över hur någon kan stötta Israel just nu”, står det i ett av inläggen som stjärnan gillat.”

Källa:
https://www.expressen.se/noje/reakti...na-och-israel/

Judarna/Zionister styr hela media och Hollywood, har Zara Larsson lyckat avsluta sin egna karriär nu? Kommer risken för att hon råkar ut för ”olyckor” eller begå ”självmord” också att öka?

Mod får gärna flytta tråd om denna ligger fel

Går väl inte att sticka under stolen med att man mer eller mindre inte KAN stötta Israel i sak. Det dom gjort är ju helt enkelt förjävligt.

Men det försvarar heller inte helt det Hamas håller på med. Även om det kanske är deras enda och sista möjliga utväg.

Men Zara kan mycket väl ha förstört för sig själv. Judarna äger oss alla
Citera
2023-10-09, 21:30
Medlem
Fieldxs avatar
Har märkt att många av dessa ”tuffa tjejer” som tyr sig till extremvänstern har psykopatiska och antisociala drag. Inom extremvänstern kan de agera ut sitt hat och hysteri men ändå tolkas som ”goda” i sitt ordkrigande.

Det är ju så himla viktigt för Zaris att vara kändis i USA också och gå runt på playan i LA, den tiden är nog förbi efter detta uttalande då de är starkt pro-israel. I Sverige finns det nog chans för henne att få fortsätta med sina sketna spelningar dock. Eventuellt Gaza kanske? Eller nej visstja där hade hon blivit stenad som en ”otrogen hora”
Citera
2023-10-09, 21:31
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Inte särskilt ovanligt att vänstern är palestinavänlig, tror inte detta kommer förstöra hennes karriär. Budskapet om att media inte rapporterar på samma sätt när Israel begår bestialiska terrorbrott mot Palestina sympatiserar jag också med, även om jag inte väljer någon sida utan har en hållning som är allmänt humanistisk och emot våld från samtliga läger.
Citera
2023-10-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Aset kommer hyllas av de vedervärdiga vänsterdräggen. Må de brinna i helvetet i evighet.

Rent objektivt så är ju Israels historia väldigt problematisk. Och man kan väl knappast stolt säga att allt gått rätt för sig.

Men det Hamas håller på med är fan illa också. Så är inte försvarbart.

Trots allt kan man kanske förstå dom. Även om det nu går ut över en generation som absolut inte haft något med historien att göra.
Citera
2023-10-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Inte särskilt ovanligt att vänstern är palestinavänlig, tror inte detta kommer förstöra hennes karriär. Budskapet om att media inte rapporterar på samma sätt när Israel begår bestialiska terrorbrott mot Palestina sympatiserar jag också med, även om jag inte väljer någon sida utan har en hållning som är allmänt humanistisk och emot våld från samtliga läger.

Håller med.

Israels sätt genom historien är fan inte rumsren någonstans.

Men det är heller inte det Hamas gör nu. Väldigt knepigt.

Om man ska vara hård så var det väl Israel som började. Dock går det ju ut över unga israeler nu som bara ’ärvt’ problemet.
Citera
2023-10-09, 21:33
Medlem
trillians avatar
Riktigt vidrigt att försvara Hamas i detta läget. Som att försvara Breivik när han mördade alla dom där barnen.
Citera
2023-10-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Jag gillar generellt inte Zaras åsikter och hennes musik är ibland ifrågasättbar vad gäller budskap till unga flickor. Dock har Zara helt rätt i sak här. Israel är en ockupationsmakt som kränker mänskliga rättigheter. Samma argument bör i alla fall appliceras på Israel som på Ryssland.

Balfourdeklarationen är illegal.

Gillar inte heller henne men hon har helt rätt i sak gällande hyckleriet i västerländsk mainstream media.

Ändå roligt hur hon alltid lyckas uppröra så många vad hon än säger. Riktiga losers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in