2023-10-08, 08:15
Medlem
Har läst tusentals inlägg om vad det blir med Putin och Ryssland efter ett 100-procentigt garanterat nederlag i Ukraina.
Men långt innan Rysslands totala sammanbrott kommer säkert Putin skicka massor med kärnvapen till Iran.
Speciellt kärnvapen med räckvidd till USA, måste vara högst på mullornas önskelista i Teheran!
Citera
2023-10-08, 09:46
Medlem
CarlXIIs avatar
Dom kommer döda alla judar i Israel
Citera
2023-10-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Dom kommer döda alla judar i Israel

Att Israel blir sura om Iran får ryska kärnvapen, det är väl solklart!
Men hur kommer USA att reagera och agera?
Några fler sanktioner mot Ryssland och Iran har säkert ingen verkan, då USA redan bränt allt sitt krut i detta avseende.
Citera
2023-10-08, 17:38
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Jag vet inte vilka sammanbrott folk pratar och vart dessa källor kommer ifrån, jag gissar på att majoriteten bara är önsketänkande. Ryssland fortsätter att växa ekonomiskt trots kriget i Ukraina och deras vapen tillverkning är igång dag och natt. Detta enligt mig ser inte ut till att leda till ett sammanbrott om man tänker realistiskt.

Sen tror jag också att Palestina har väckt stora intressen för ett nytt proxy war och Ryssland lär också vara en av flera som bidrar. Det är också en stor möjlighet att Ryssland ger bort kärnvapen till Iran för att skydda sig mot hot från västvärlden eftersom man supportar Palestina. Samtidigt så kan Iran också skydda grannländer och andra som är i närheten och som också bidrar med hjälp till Palestina.
Senast redigerad av Psykosen-Hex 2023-10-08 kl. 18:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in