2023-10-08, 16:15
Medlem
ManAvOrdnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Varför i helvete rapporteras det inte mer om detta i Svensk media? Är det för att vänsterblivna i hemlighet smygrunkar för Hamas? Och vill där med mörka allt det skit som muslimerna sysslar med?

Är det någon nyhet för dig att svensk media stödjer Islamism? De har ju propagerat för att Islamisera hela Sverige i årtionden nu.
Citera
2023-10-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Universitet ? Finns det ens i dessa länder ?

Det borde finnas, med tanke på alla doktorer, raketforskare, världsräddare och ingenjörer som "flytt" till Sverige dom senaste åren.
Citera
Medlem
Ammunakis avatar
Citat:
Varför i helvete rapporteras det inte mer om detta i Svensk media? Är det för att vänsterblivna i hemlighet smygrunkar för Hamas? Och vill där med mörka allt det skit som muslimerna sysslar med?

Det är politiskt känsligt.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Okej, när börjar de strömma in? Är det somalierna som kommer? Eller är det feta araber som lyckats få uppehållstillstånd i Sverige och vant sig vid rinnande vatten och mobiltelefon? Eller vilka är dina muslimska hjältar som nu kommer strömma i miljontal till Gaza?

Inga kommer att åka till Gaza så den debattören är ute och cyklar ifall han tror det. Hur ska de ta sig dit, genom Israel, genom Egypten?

Det kommer säkert att ske stora demonstrationer på många håll i världen till stöd för palestinierna.
Citera
2023-10-08, 16:17
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Kommer du ihåg den danska och den norska kvinnan i Marocko? Som fick huvudena bokstavligen avkarvade. Svensk media: "Sticksår på halsen." De skrev inget om terrordåd. Bara "sticksår".

Han jag svarade (LillenEklund) försvara det men inser inte att de hade mördat honom också, hans utseende och klädsel räcker. Han tror att han blir skonad för att han stödjer muslimerna eller hatar judar eller vad han nu har för motiv, men det blir han inte. Många i den fredsfestivalen som attackerades var sådana som han. De slaktas bara för att vara västerlänningar/ickemuslimer. Mycket av våldet mot svenskar i Sverige är exakt samma muslimska våld som det i Israel, Egypten eller Marocko. Vänsterliberaler tror att de inte är hatade av muslimer bara för att de stödjer dem, men så är det inte; det är ofta de som drabbas först.
Citera
Medlem
Kikar på Aljazeera live nu.
Stor förödelse i Gaza, smäller med jämna mellanrum, brinner och ryker här och var. Israelerna har sagt åt folk i Gaza att evakuera, blir en spännande natt för terroristerna Hamas.
Citera
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Alternativet är att sätta in JDAMs.

Ukraina gjorde en snygg 2 fas träff på ett högkvarter nyligen. En smäll för att öppna "sjukhuset" så att nästa robot gå hela vägen ner till botten innan den smäller.

Palestinierna har röstat för det här. Att araber älskar mänskliga sköldar är deras problem.

Jag tror att priset att slå ut sjukhuset skulle bli för högt, även efter vad som nyligen hänt.
Citera
2023-10-08, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khorasan1515
Kom ihåg att det finns miljontals muslimer just nu som vill ansluta sig till Palestina tro mig

Jag tvivlar på att det kommer några miljoner men även om det skulle ske undrar jag vad miljoner otränade muslimer skulle kunna göra mot en professionell armé? Ska de kasta sina tofflor på soldaterna? Eller ens om de är beväpnade: Vad kan de åstadkomma utan någon taktisk träning eller ordentlig ledning? Historiskt har Israel varit skickliga på att slå ut ledarskapet hos sina motståndare.
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
Jag har semester den här kommande veckan så jag kommer kunna följa kriget ända till slutet för Hamas .
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vad yrar du om? Israeliska flyget attackerar nästan varje vecka mål långt in i Syrien, till och med runt Damaskus. Din idé med afghaner som förflyttar sig 400 mil genom irans oländiga bergskedjor och därefter irakisk öken måste vara krigshistoriens sämsta plan. Skärp dig!

Och vad FAN YRAR DU om??

Syrien har ju backat Iran, som har backat HEZBOLLAH i området så vad ihelvete tror du ska hända????
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Är det någon nyhet för dig att svensk media stödjer Islamism? De har ju propagerat för att Islamisera hela Sverige i årtionden nu.

Vad fan snackar du om.
Mainstreammedia ägs av judar, vilket är varför vi inte kan läsa något negativt alls om Israel just nu trots att de begår krigsbrott.
Citera
2023-10-08, 16:19
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:

Man har dessutom censurerat bort alla filmer på döda israeliter och det enda våld de behagar visa är demoleringen av Hamas kommandocentral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in