2024-08-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SammaJohan1986
Och vad har hänt de senaste 75 åren innan det?
Fördömer du israels beteende? Vet du ens något om det ommrådet och vad som händer däromkring?
Hmm, du kanske är en sån som står låååångt åt höger och håller med vad höger regeringen i Israel står för. Ingen av de är israler födda i Israel. Majoriteten är födda utomlands, mest i Europa och de är rasister. Spelar ett kort hela tiden, antisemetiskt, vet de ens vad det betyder?
Stoppa din fakta långt bak där du kan nå den på den högra sidan som du står på idag och får se vad som kommer hända med din lilla valp Netanyahu.

Om 75 år kommer min lilla valp Netanyahu ha hundra statyer överallt i Stor Israel som kommer att sträcka sig från Suez-viken i söder, till Medelhavet i väster, Eufrat till öster och till Aleppo i norr. Exakt som Herren kungjorde för Abraham: "Åt dina efterkommande skall jag ge detta land, från Egyptens flod ända till den stora floden, floden Eufrat”. Första Moseboken 15:18 haha..

För resten, varför ska jag bry mig om några pallar, om inte ens deras egna ledare gör det?
Citera
2024-08-08, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mus-lim
Om 75 år kommer min lilla valp Netanyahu ha hundra statyer överallt i Stor Israel som kommer att sträcka sig från Suez-viken i söder, till Medelhavet i väster, Eufrat till öster och till Aleppo i norr. Exakt som Herren kungjorde för Abraham: "Åt dina efterkommande skall jag ge detta land, från Egyptens flod ända till den stora floden, floden Eufrat”. Första Moseboken 15:18 haha..

För resten, varför ska jag bry mig om några pallar, om inte ens deras egna ledare gör det?

Ja du, vet inte vilket spel du spelar online men det där är inte på riktigt lilla du.
Citera
2024-08-08, 22:10
Medlem
Citat:

Citat:
Ja du, vet inte vilket spel du spelar online men det där är inte på riktigt lilla du.

Er debila attack 7/10 hade judarna väntat på i 75 år. Nu kan de etnisk rensa Gaza på muhammedaner och sätta igång med nya fräscha bosättningar. Därefter Västbanken, Libanon, Sinai, halva Jordanien, delar av Irak och Syrien. Israel och Turkiet kommer att vara goda grannar om 75 år.
Citera
2024-08-08, 22:16
Medlem
Citat:
Er debila attack 7/10 hade judarna väntat på i 75 år. Nu kan de etnisk rensa Gaza på muhammedaner och sätta igång med nya fräscha bosättningar. Därefter Västbanken, Libanon, Sinai, halva Jordanien, delar av Irak och Syrien. Israel och Turkiet kommer att vara goda grannar om 75 år.

Hahahahaha det finns runt 14 miljoner judar i hela världen idag och alla muslimska länder runtomkring israel hade låtit det ske? Israels dagar är räknade och deras hund USA kommer inte finnas där för alltid.
Citera
2024-08-08, 22:45
Medlem
Citat:
Hahahahaha det finns runt 14 miljoner judar i hela världen idag och alla muslimska länder runtomkring israel hade låtit det ske? Israels dagar är räknade och deras hund USA kommer inte finnas där för alltid.

"Död åt Israel"-mantran har ekat högst upp på arabernas önskelista i 75 år. Och vad ser vi? Israel blomstrar medan mohammedaner fortsätter slakta varandra och plaska i sin egen avföring exakt som för 75 år sedan. Under min livstid har USA dödförklarats hundratals gånger. Ingen av profetiorna "blev sann" och Israels hund är fortsatt livskraftig. Den hunden kan bitas ett par hundra år till, haha..
Citera
2024-08-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Sionisttrollet är igång igen, källa på ditt ordbajs tack.

Mina källor finns i myriader. Du kan be dina personliga assistenter att googla dem, läsa högt och förklara.
Jag kan dock sammanfatta dem åt dig med hjälp av en enda bild:
https://archive.is/H5jDB/957f9a60b12...a224c1f591.jpg
Citera
2024-08-11, 18:12
Medlem
Citat:
"Död åt Israel"-mantran har ekat högst upp på arabernas önskelista i 75 år. Och vad ser vi? Israel blomstrar medan mohammedaner fortsätter slakta varandra och plaska i sin egen avföring exakt som för 75 år sedan. Under min livstid har USA dödförklarats hundratals gånger. Ingen av profetiorna "blev sann" och Israels hund är fortsatt livskraftig. Den hunden kan bitas ett par hundra år till, haha..

Hahahaha vi får se! Det är inte judarna man har något emot, det är Zionisterna. Och tyvärr så är de inte så starka som du påstår att de är. Rädda bakom vapen backade av USA och andra hycklar länder och tillslut så kommer de falla. Du förstår väl om mellanöstern gaddar ihop sig så finns ingen israel längre. Bara Iran själva tillsammans med Hizbollah kan köra över Israel men hundarna har ett par länder bakom sig och snart får vi se. Uttala dig hur du vill, du provocerar ingen bakom din dator.
Citera
2024-08-11, 18:29
Medlem
JustTrollings avatar
Inte roligt längre!!!

Judarna slår oss!

Hamas leader Sinwar wants a ceasefire deal, mediators say...

Hamas leader Yahya Sinwar wants a ceasefire deal — at least, that’s the message Egyptian and Qatari mediators have conveyed to Israeli officials in recent days ahead of a critical summit later this week, an Israeli source familiar with the matter said.
Sinwar has not been seen in public since October 7 and is believed to be hiding in the tunnels trenched beneath Gaza.
https://edition.cnn.com/2024/08/11/m...ntl/index.html

Egypt, Qatar tell Israel that Sinwar wants a deal to end the war — report

Egyptian and Qatari mediators have told Israeli officials that Hamas leader Yahya Sinwar wants a ceasefire deal that ends the war in Gaza, an Israeli source familiar with the matter tells CNN.

The source says that US officials have told Israeli counterparts that an agreement should be reached immediately to avoid a regional war.
https://www.timesofisrael.com/livebl...he-war-report/
Citera
2024-08-11, 21:07
Medlem
BREAKING: Hamas says in a statement that it refuses to participate in the histage deal negotiations on August 15

https://x.com/BarakRavid/status/1822704591152230403

De försöker inte ens längre få folk tro att de bryr sig, iofs uppfriskande med denna ärlighet
Citera
2024-08-14, 08:39
Medlem
Tunnelsystemen är svåra att rycka fram i, men påståenden och uppgifter gör gällande att israeliska försvarsstyrkor har funnit sätt att reducera sina egna förluster och påtvinga uppgiften att utlösa försåtsmineringar åt äldre palestinska civila eller nyligen tillfångatagna Hamas-medlemmar.

Som exempel kan IDF behöva ta sig in i en byggnad, men upptäcker att det finns risk för minering. Därav tar de en äldre palestinier som bor eller har bott i byggnaden och tvingar denne att öppna alla dörrar, skåp och gå in i alla rum för att utlösa alla tänkbara försåtsmineringar placerade av Hamas när de civila lämnade.

Vidare har Hamas-medlemmar som har blivit tillfångatagna fått "erbjudanden" om frisläppning om de handfängslas, får en kamera på sig och tar sig in i tunnelsystemen och går "framåt" i förväg för en israelisk framryckning så att IDF ser allting längre fram utan att riskera sina egna liv varvid den ende som dör blir en palestinier.

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ut...9096948f&ei=15
Citera
2024-08-14, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
BREAKING: Hamas says in a statement that it refuses to participate in the histage deal negotiations on August 15

https://x.com/BarakRavid/status/1822704591152230403

De försöker inte ens längre få folk tro att de bryr sig, iofs uppfriskande med denna ärlighet
Såg det nyss via SVT:s live-rapporteing. Nej, just det - efter att Israel har mördat 40.000 palestinier, det stora flertalet oskyldiga civila, och toppat det med att röja Hamas politiske ledare ur vägen - alltså den som hade det övergripade ansvaret för tidigare förhandlingar från deras sida - så blir man inte det minsta förvånad över att Hamas vägrar att delta i cirkusen längre. Det är ungefär jämförbart med när SS erbjöd judiska "ghettoansvariga" att diskutera detaljer i hur judarna hölls instängda, vilka förnödenheter som kanske kunde släppas in osv... i väntan på deportation till Treblinka.
Citera
2024-08-14, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Såg det nyss via SVT:s live-rapporteing. Nej, just det - efter att Israel har mördat 40.000 palestinier, det stora flertalet oskyldiga civila, och toppat det med att röja Hamas politiske ledare ur vägen - alltså den som hade det övergripade ansvaret för tidigare förhandlingar från deras sida - så blir man inte det minsta förvånad över att Hamas vägrar att delta i cirkusen längre. Det är ungefär jämförbart med när SS erbjöd judiska "ghettoansvariga" att diskutera detaljer i hur judarna hölls instängda, vilka förnödenheter som kanske kunde släppas in osv... i väntan på deportation till Treblinka.

Ja har man som mål utrotningen av alla judar förstår jag att Hamas ej vill deltaga. Nu får vi hoppas IDF kan fortsätta med sina härliga framgångar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in