2023-12-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goteborgmedvind
Vilka bilder? Kan jag få se dem? Om man ser hur hamas fångar pratade om hamas och berättade hur de bemöts under tiden så jag kommer inte tro på sånt bullshit tills jag ser.

Våldsporr finns på flera gratisporrsajter. Här har du en bra podd: https://edition.cnn.com/2023/12/06/middleeast/rape-sexual-violence-hamas-israel-what-we-know-intl/index.html

Jag kan faktiskt förstå varför du har svårt att tro på det när även FN och radikala kvinnogrupper försökte tysta ner Hamas sexbrott. Det är så tokigt att en av de högsta FN-tjänstemännen försökte sprida ut att det är värre i Gaza än i Kambodja under Khmer rouge. 15 000 döda i Gaza jmf med 3.14 milj i Kambodja. FNs rövslickeri och antisemitism äcklar mig. Det vidriga i Kambodja var att där släppte FN lös sin pedofiltjänstemän och soldater så att de fick våldta kambodjanska barn. I Israel/Palestina försöker FN skydda sexförbrytarna från Hamas.

FN har bett Kambodja om ursäkt. Jag undrar när FN kommer be Israel om ursäkt.
Citera
2023-12-07, 21:28
Bannlyst
Israelerna upptäckte en bordell, kanske för de högsta hamashönsen.

https://twitter.com/YMikarov/status/1732380745409212888

En hjärtformad jacuzzi, leopardstring och andra underkläder.

Hamas styr på sitt sätt: Sharia for you, brothel for me!
Citera
2023-12-07, 21:31
Medlem
Goteborgmedvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Du skriver så dåligt så förstår knappt vad du menar, är du möjligen en flykting till Sverige eller använde du dig av translate? Yasin 105 fungerar inte mot Merakava, det blir liksom en buckla i lacken och inte värre än det. Yasin 105 är ungefär som en Thunderking-smällare när den var populär
Jo det fungerar utmärkt! Nästan 80-90 procent kan oskadliggöra merkava och 25-40% förstör även ammunition och besättningen kaput. Merkava är för dessert-krig inte urban. Farbror usa kommer inte hinna med nya vagnar troligen för då är det för sent.
Citera
2023-12-07, 21:33
Medlem
Goteborgmedvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Israelerna upptäckte en bordell, kanske för de högsta hamashönsen.

https://twitter.com/YMikarov/status/1732380745409212888

En hjärtformad jacuzzi, leopardstring och andra underkläder.

Hamas styr på sitt sätt: Sharia for you, brothel for me!
Är detta en bordell!! Haha snälla är detta en bordell?? Det är vanlig civilbefolkningen hus som enda ställe där idf vågar gå in hahah skäms igen
Citera
2023-12-07, 21:34
Bannlyst
Citat:
Är detta en bordell!! Haha snälla är detta en bordell?? Det är vanlig civilbefolkningen hus som enda ställe där idf vågar gå in hahah skäms igen

Självklart är det en bordell din byfåne. Men ja vad ska man förvänta sig att du är kapabel till att förstå, du verkar tro att ni vinner det här.

Och ni skulle berika Sverige sa dem...
Citera
2023-12-07, 21:36
Medlem
Citat:
Om detta är ett vanligt hus så är alltså vanliga Gazabor prostituerade eller?
Citera
2023-12-07, 21:40
Medlem
Citat:
Det viktigaste är att man inte ens vågar om att berätta om sånt i nyheter i väst. Det händer så mycket just nu men ni vill/får inte ens veta något . Däremot ser folk resultatet i ekonomiska nedslag, höga inflation och priser plus höga priser. Jag började också tänka på varför vi mår sämre i Sverige för varjedag så en av orsaken är det som pågår i Gaza och Ukraina uppfattade jag sen.
Faktum är att vi mår ganska bra. Gällande ekonomin är det snarare Putin som orsakat en viss nedgång, men fortfarande inte speciellt alvarligt och Gaza lär påverka absolut noll på den svenska ekonomin. Själv köper jag för övrigt mer Israeliska varor än någonsin, man måste ju stödja kampen mot terrorismen!
Vad exakt är ett ekonomiskt nedslag?
Citera
2023-12-07, 21:42
Medlem
Citat:
Man måste vara lika hjärndöd som dig som inte märker att denna röda är hängd av idf-kamerahoran själv . Ser du allt annat är borta på den sidan och bara den hängd. Vi känner er propaganda och ni är avslöjad. Mythbustered punkt slut. Göm dig nu!
Jag har varit både i Israel och Palestina och har inga svårigheter att se vilka som faktiskt kan driva en stat och vilka som inte lyckas.
Citera
2023-12-07, 21:44
Medlem
Citat:
Jag är inte trogen muslim, men det är medfödd. Så mycket avund och hat att ni har mot muslimer är bara grundat att ni tror att ni är så viktiga och bara ni . Vi däremot respekterar godhet, mänklihet och är inte avundsjuka ty. Jag x när vm var i Qatar jag såg hur avundsjuka ni varit och hur tycker ni när ni ser Dubai mm. Försök va en människa sen ni ser att alla människor är lika
Ingen svensk är speciellt avundsjuk på något arabland överhuvudtaget. Att man är på semester i andra länder är inte liktydigt med avundsjuka.
Citera
2023-12-07, 21:45
Medlem
Goteborgmedvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Om detta är ett vanligt hus så är alltså vanliga Gazabor prostituerade eller?
Antingen du är proffs på att känna igen prostituerade hus eller du bor redan i en så du känner igen det. Hur annars kan du ta slutsatsen baserad på en som ockuperat ditt hus och vill även göra ett video mot dig också.
Citera
2023-12-07, 21:46
Medlem
Goteborgmedvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Ingen svensk är speciellt avundsjuk på något arabland överhuvudtaget. Att man är på semester i andra länder är inte liktydigt med avundsjuka.
Jag menar inte svenska och du vet det. Försök inte blanda dig med svenskar. Du är bara en israeli rövslickare . Nästa plz
Citera
2023-12-07, 21:49
Medlem
Citat:
Jag menar inte svenska och du vet det. Försök inte blanda dig med svenskar. Du är bara en israeli rövslickare . Nästa plz
Vilka syftade du då på om inte svenskar? Vilka var avundsjuka på vad? Varför skulle inte jag blanda mig med svenskar? Jag är ju svensk och jobbar och lever med svenskar. Givetvis gillar jag Israel och betraktar det som ljuset i en mörk del av världen, många som åker dit upptäcker dessutom samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in